تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ( تفاعل )

المشاركة الأصلية بواسطة semsemheba مشاهدة المشاركة
    فرصة جديدة على النيوزلندى دولار
    بالاضافة الى فرص مكملة معانا

الي الاهداف ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة lord68 مشاهدة المشاركة
      اليورو دولار على فريم الساعة إذا أغلقت شمعة هذه الساعة فوق 1.4262 شراء مباشر حيث ظهر سهم الشراء عند هذا السعر

الله عليك يا لورد

تابع معانا دائما

المشاركة الأصلية بواسطة lord68 مشاهدة المشاركة
        اغلاق الباوند دولار على فريم الساعة فوق 1.6286 يعني شراء فوري

اغلقت الشمعة الان وثبت السهم

المشاركة الأصلية بواسطة the.invisible مشاهدة المشاركة
          اعتقد هتغلق ان شاء الله لان اليورو بدأ فى ارتفاع ملحوظ
          اسمحولى اشارك معاكوا و اهني المشرف على اختياره الموفق فى المؤشر فوق الممتاز
          فعلا مؤشر روعة و مش محتاج اى تحليلات او توصيات تسانده
          بارك الله لك و فيك

بارك الله فيك وجزاني واياك كل الخير

ومتحرمناش من دعائك دائما

ثبات الاشارة للشراء علي الباوند دولار الان

وثبتت اشارة اليورو دولار ايضا شراء

لان الفوركس عاوز قلب جامد يستحمل الصدمات

وانت عارف بقى الصبايا قلوبهم ضعيفة
                وان كنت اعرف اخت كريمة تعطى توصيات كمان فى احد المنتديات

وما شاء الله عليها بمية راجل
                السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بقى احكلكم قصتى مع الفوركس
                حالى حال كل الشباب الطوح او تقدر تقولوا الطموع
                اللى عاوز يقفز على السلم مش يطلعة خطوة خطوة
                ولو فيه اسنسير يكون افضل
                قبل ما اسمع عن الفوركس او اعرف حاجه اسمها فوركس كنت برده بحاول انى ابقى مليونير من الهوا
                بس بالحلال ؟؟؟؟؟؟
                طب ازاى دى تنفع برده
                كنت اشوف احمد عز وطلعت مصطفى للاسف واقول لنفسى هما وصلوا لكدة ازاى
                يله بلاش ذكر السيرة التييييييييييييييييييييت دى
                المهم بدئت بدخولى على المواقع اللى بتعطى فلوس على مشاهدة الاعلانات
                واول موقع دخلت فيه وطلع عينى فيه كان كاش فيستا وبعد ان عملت ريفيرل لا حصر له وعدد من النقاط لا حصر له
                تيجى المفاجئة (الموقع نصاب) يانهار ابيض دا انا كنت بفضل امام الجهاز بلايام مش بالساعات
                واحبطت بعد ان راح مجهودى هباءً وقررت ان ابعد عن هذه المواقع
                ولاكن
                رجعت تانى ابحث فى النت عن شركات الربح ووسائل الربح السريع
                وفعلا بدئت اسجل فى المواقع التى تعطى سنتات على كل ضغطة ولاكن بعد مجهود كبير ايضا اجد نفسى اخر الشهر مجمع 3 دولار
                ههههههههههههههههههه
                3 دولار على 3 دولار يعملوا اول ارنب
                بس مش ارنب اخضر لا ارنب بلدى
                واحبطت مرة تانية وبعدت عن الشركات تانى
                وابحث تانى على النت
                واذ بى اجد ما يسمى بالفوركس ومن خلال الاعلانات التى تجدها فى معظم المواقع
                قلت اخد فكرة
                وفعلا بدئت اسئل واستفسر ازاى اشتغل بالفوركس ولاكن وجدت انه لابد ان افتح حساب 100 دولار على الاقل
                وبدئت اجمع فلوس حتى اوصل للمبلغ المطلوب وكان تفكيرى ان ال 100 دولا ستصبح مليون بعد عام بالكتير
                ولاكن لم احسب ان ال100 دولار ممكن يختفوا فى دقيقة واحده وفعلا ده اللى حصل بالفعل
                ايه الحكاية بقى مش هبقى مليونير ولا ايه
                ما علينا نحوش من جديد
                واجمع فلوس تانى واروح اشتغل فى محل موبيلات واخذ المرتب وافتح بيه حساب وابحث عن موقع يعطى توصيات مجانية لانى بالكاد جمعت فلوس الحساب فلا املك ما استطيع ان ادفعه لتوصيات مدفوعة
                والمواقع المجانية تضيع حسابى من جديد وكان هذه المرة ب 250 دولار
                وبعدت عن الفوركس فعلا فترة كبيره وسافرت للعمل بالسعودية وبدءت الفلوس تتجمع فى يدى
                ففكرت تانى بالفوركس خصوصا انى المره دة ممكن افتح حساب ب 1000 دولار وكمان اشترى التوصيات المدفوعة
                وبالفعل فتحت الحساب واشتركت بموقع توصيات ولاكن ظروف عملى كانت تضيع على فرص كثيرة وايضا ضيعت حسابى بسبب عدم المتابعة
                فعرفت الخطء كان فين
                وفتحت حساب تانى واشتركت المره دى مع موقع ادارة الحسابات ولاكنى خسرت 1000 دولار من اصل 2000 دولار
                وقررت انى اسحب ما تبقى لى وان اشترى اكسبرت يشتغل هو عنى وبكده اريح دماغى والمكسب يجى لوحده
                لاكن الاكسبرت يحتاج الى مبلغ كبير حتى يكون الحساب بأمان
                فقررت اخيرا ان اتعلم بعد ان ضيعت ثورة كبيرة ومجهود كبير من صحتى وفلوسى
                وكان الفوركس قد بعدنى عن اصحابى واقاربى وفى بعض الاحيان للاسف كنت ابعد عن الصلاة
                كرهت نفسى جدا لما افعله ولما اضيع من عبادة وصداقة التى لايعوضها ولو كنوز الدنيا كلها
                كنت دائما عصبى لا استحمل كلمة من اى شخص مهما كان قريب منى
                ليه كل ده طظ فى الفلوس اللى تعمل فى الواحد كده
                قررت ان لا ادخل للفوركس الا اذا كنت متعلم جيدا وان لا اطمع ابدا وان اجعل الفوركس عمل اضافى وان لا انتظر منه ان اصبح مليونيرا ولاكن اذا جاء مبلغ اضافى خير وبركة ولو لم يكن مش مهم
                الفوركس مش عاوز ضغط عصبى
                مش عاوز تهور
                مش عاوز طمع
                مش عاوز يأس
                مش عاوزنى ابقى مليونير
                ههههههههههههههههه
                ياجماعة العلم مفتاح النجاح
                دى خلاصة قصتى مع الفوركس
                والحمد لله اشتركت فى مسابقة انشط عضو وكنت عاوز بس اعمل مشاركات عشان اربح ولاكنى بعد فترة من العمل والمشاركات تيقنت اننى كسبت كثيرا من الاعضاء والخبراء وتعلمت الكثير والحمد لله وحاسس ان المرة دى هوصل للى انا بحلم بيه
                بس
                مش عاوز ابقى مليونير
                كفايه علي انى اتجوز واشترى عربية وبس
                ههههههههههههههههه
                ادعولى ياجماعة اتجوز
                البيت حمضت جنبى

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                يكفي اكتسبت خبرة عملية وعندك احتياطات نفسية من الخسارة
                وزي ماقلت اهم حاجه العلم بالشئ والتعمق فيه وبعدها بتجي الارباح والمليون الاول
                الله يوفقك ياسمسم وتوصل للمليون الاول والزوجة الاولى بنفس الليلة
                وحنا كماااااااااااان

اهلا بك اخ وليد

ياريت تنزل معانا توصياتك مع المؤشر

اليورو دولار +30 نقطة الي الان مبروووك

اليورو ين +25 نقطة الي الان مبروووك

بسم الله الرحمن الرحيم
                        انا اخوكم عمرو رفعت من مصر ولسة مبتديء في الفوركس الى حد ما
                        ومن متابعتي لهذا الموضوع وتجربتي للمؤشر وجدت انة ممتاز ولكن ينقصة طريقة target بمعنى اني كنت فاتح صفقة ووصلت الى مايزيد عن 60 او 70 نقطة ثم ارتد السعر وعندما ظهر السهم المعاكس اصبحت -30 نقطة
                        ولذلك اتتني فكرة ارجو تجربتها من الخبراء نظرا لضيق وقتي ولعدم خبرتي وهي انة عندما يبدا السهم في الانعكاس في الفريم الاقل ويثبت على ذلك نقوم نحن بغلق الصفقة قبل ما ينقلب علينا السهم والسعر
                        وهذا مجرد راي مطروح للنقاش وليس عن تجربة
                        واشكر كل من ساهم في هذا العمل والمجهود الرائع وعلى راسهم الاخ محمد علي والاخ حسام وباقي الاخوة الكرام

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                          لم يتم اضافة تنبية ويعمل علي فريم الساعة والاربع ساعات افضل شيء

بالنسبة للتذبذب هو ملهوش علاقة بالزوج هو لية علاقة بالسيولة
                          شكراً أخ مالي ربنا يوفقك ...

وفقكم الله ورزقكم من حيث لاتحتسبوا

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة

اهلا بك اخ وليد

ياريت تنزل معانا توصياتك مع المؤشر
                                اهلين وسهلين مشرفنا العزيز مالي
                                قريت ردك من أول وما كان عندي اي توصية لذلك ماحبيت ارفع الموضوع على مواضيع اخرى فيها توصيات لحظية
                                والاخوان هنا ماقصروا وفي عدة مواضيع اخرى

تحياتي لك

يعمل...
                                X