استفسار بسيط لاستاذنا كاش يو

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• استفسار بسيط لاستاذنا كاش يو

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخونا كاش يو كان عندى استفسار كنت عايز اعرف سمعت ان بيكون فيه عمولات وحاجات من دى لو فتحت حساب تبع اى شركة عايز اعرف دلوقت انا لو فتحت حساب تبع شركة fxsol
    وعملت مثلا كل يوم ثابت 100 بوينت دى اللى بعملها دلوقت على الحساب التجريبى فى الميتاتريدر بفوليم 10. يعنى على حسب علمى النقطة بدولار عايز اعرف لو كنت ثابت على كده فى حساب هفتحه ان شاء الله تبع شركة fxsol يعنى المفترض بعد عمل خمس ايام فى الاسبوع يكون عندى فى اخر الشهر 2000 نقطة عايز اعرف ايه بيتاخد منهم كعمولات يعنى الصافى عندى هيكون كام بفرض احتساب عمولات وهتكون ايه هى العمولات دى

وعايز اعرف انا لو فتحت حساب ب 1000 دولار محتاج اى فلوس تانى فوق كده ولا دوووول بس اللى محتاجهم علشان افتح حساب تبع الشركة ولو فيه اى مصاريف تانى ايه هى

وبفرض انى فتحت الحساب ب 1000 بردوا تبع الشركة عايز اعرف المارجن اللى بيكون متاح ليا قد ايه واسف على الاطالة

رد: استفسار بسيط لاستاذنا كاش يو

المشاركة الأصلية بواسطة waoool مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخونا كاش يو كان عندى استفسار كنت عايز اعرف سمعت ان بيكون فيه عمولات وحاجات من دى لو فتحت حساب تبع اى شركة عايز اعرف دلوقت انا لو فتحت حساب تبع شركة fxsol
    وعملت مثلا كل يوم ثابت 100 بوينت دى اللى بعملها دلوقت على الحساب التجريبى فى الميتاتريدر بفوليم 10. يعنى على حسب علمى النقطة بدولار عايز اعرف لو كنت ثابت على كده فى حساب هفتحه ان شاء الله تبع شركة fxsol يعنى المفترض بعد عمل خمس ايام فى الاسبوع يكون عندى فى اخر الشهر 2000 نقطة عايز اعرف ايه بيتاخد منهم كعمولات يعنى الصافى عندى هيكون كام بفرض احتساب عمولات وهتكون ايه هى العمولات دى

وعايز اعرف انا لو فتحت حساب ب 1000 دولار محتاج اى فلوس تانى فوق كده ولا دوووول بس اللى محتاجهم علشان افتح حساب تبع الشركة ولو فيه اى مصاريف تانى ايه هى

وبفرض انى فتحت الحساب ب 1000 بردوا تبع الشركة عايز اعرف المارجن اللى بيكون متاح ليا قد ايه واسف على الاطالة
    اهلا بك
    ما ناخذ عمولات اخوي اذا سويت 2000 نقطه فهي لك كامله .
    انت تستطيع فتح حساب ب 250$ في شركة fxsol لكن اذا اردت الدخو ل في التوصيات معنا فأنصحك بالدخول بمبلغ لا يقل عن 1000$ .
    لا يوجد مصاريف اخرى سوى 20 دولار ياخدها البنك في امريكا اجرة تحويل يعني اذا حولت 1000 بيوصل 980 دولار لحسابك .
    المارجن المتاح ييبدأ من 1: 100 حتى 1:400 وتقدر تغيره من نفس البرنامج بدون اي مشاكل .
    انصحك بالدخول الى الرابط التالي
    بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته تتشرف إدارة موقع المضارب العربي بتقديم خدمة التوصيات المتميزة لعملاء وزوار موقعنا عن طريق الأيميل والتيليجرام والتي راعينا فيها المهنية الكاملة في تقديم خدمة ذات كفاءة عالية ومتميزة مميزات خدمة توصيات المضارب العربي نقف وراء سجل مثبت تم تأسيسنا في عام 2007

تحياتي لك
    اللَّهُمَّ فَارِجَ الْهَمِّ ، كَاشِفَ الْغَمِّ ، مُجِيبَ دَعْوَةِ المُضطَرِّينَ ، رَحْمنَ الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَرَحِيمَهُمَا أَنْتَ تَرْحَمُنا فَارْحَمْنِا بِرَحْمَةٍ تُغْنِينا بِهَا عَنْ رَحْمَةِ مَنْ سِوَاكَ
    Arabic Broker
    المتابعه عبر توينر
    https://twitter.com/usamafayyad

يعمل...
    X