قصتي الحقيقيه مع عبقري الفوركس لفائدتنا كلنا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: قصتي الحقيقيه مع عبقري الفوركس لفائدتنا كلنا

المشاركة الأصلية بواسطة amskhz مشاهدة المشاركة
    المحاولة الثالثة والأخيرة.
    إذا لم تنجح يرجى شرح الطريقة بتفصيل أكثر . مع ملاحظة ظهور 6 لينكات فأي منها هو المطلوب؟
    السلام عليكم

أخي الحبيب سيظهر لك 6 لينكات فقط اعمل كوبي لللينك الذي في الأعلى يمين بعدين ستجد ايقونه مكان الكتابه في المنتدى عباره عن مربع اخضر ادراج صوره ...ضع بها اللينك بس

واعتمد المشاركة وإن شاء الله ستظهر لك الصوره
    ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
      دعواتي للأستاد الفاضل فادي بطول العمر والصحة الدائمة له ولأهله ويارب يكون المانع خير
      الكل يسأل ويرجو عودتك لأننا زهئنا من كثرة الاستراتيجيات اللي ملهاش فايدة ونسبة نجاحها زي نسبة فشلها....
      ولتعرف مدى حاجتي وشوقي لموضوعك بحتت عنك في النت عموما وأعتقد أن دي صفحتك على الفايسبوك والله أعلم facebook.com/profile.php?id=100000527504996&sk=info
      المرجو اكمال الدروس ولو ملخص صغير أو اسم الاستراتيجية أو لينك أو كتاب أو أي حاجة... واسأل الله ان يرزقك على قدر نيَتك ويجعل لك في كل حرف مليون حسنه
      تحياتي للجميع :)

ممتـــــــــــــــــــــــاز

موضوع الاسناذ فادي قوي جدا وجزاه الله خير الجزاء ونرجو من إدارة المنتدى التواصل مع الاستاذ فادي لاكمال الموضوع عبر الايميل الخاص به وسنكون ممتنين للمنتدى والاستاذ فادي ما حيينا .

يعطيك ألف عافية

الاخوة الكرام الفوركس لن يقف على شخص والاستاذ فاد ي ترك الموضوع من زمان فلا تضيعوا وقتكم
              ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

المشاركة الأصلية بواسطة tagerforex مشاهدة المشاركة
                موضوع الاسناذ فادي قوي جدا وجزاه الله خير الجزاء ونرجو من إدارة المنتدى التواصل مع الاستاذ فادي لاكمال الموضوع عبر الايميل الخاص به وسنكون ممتنين للمنتدى والاستاذ فادي ما حيينا .
                اهلا اخي الكريم
                اذا كان الاستاذ فادي له رغبة في استكمال موضوعه فاهلا و سهلا به و مرحبا به و لكن هو انقطع فجاة عن الموضوع دون اي مبرر و لعل المانع خير

عموما تاكد ان العلم لا ينتهي و ستجد ما تريد سواء مني او من اي عضو في هذا الصرح العظيم

اتمني لك التوفيق
                فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

شكــــــــــرا لكـــــــــم وجزيتم خيرا

الله يسامحك يا فادى علقتنا بالامل

المشاركة الأصلية بواسطة amrosheleby مشاهدة المشاركة
                      انا اسمي عمرو شلبي اعمل مهندس شبكات في بلد الجزائر الشقيقه
                      اسمحولي ان احكي قصه مختصره كأي شاب من سنتين قرأت الفوركس واستمريت في الماكره ثم قررت المتاجره بمبلغ ليس بصغير وبالطبع خسرته بالكامل نتيجه ذكائي المبهر اعدت المحاوله بمبلغ اقل ثم اقل وخسرتهم بالكامل
                      اغلقت الموضوع وندمت و من فتره حوالي 4 شهور وجدت صديق جزائري يتحدث معي عنالفوركس طبعا ضحكت في سري قالي ان فيه مهندس مصري في الجزائر زيي يعني علمهوله وشكرلي فيه جدا لحد ماقولتله طب ممكن أقابله ورتب لقاء بيننا شرحلى الفوركس استغربت ان كل اللي كنت فاهمه غير اللي اتشرح
                      المهم قعدت معاه وهو بيتاجر والله العظيم في 8 ساعات فتح وقفل 11 صفقه بلا خساره ومش يوم واحد كل ما بقعد اتعلم منه كده
                      بجد شخص طيب جدا معندوش مشكله يساعد اي حد لدرجة انه بيتاجر لناس زمايله والله العظيم من غير ولا مليم
                      زي ما علمني حاجات كتيره بس مش استراتيجيته طبعا عشان بيقولي انا هديك الفكره بعد الشرح وانت تكتشفها وانا هساعدك

حبيت اعرف الناس ان فيه شخص عربي كده ناجح في الفوركس عشان تقريبا مسمعتش عن حد كده
                      المهم اللي عاوز يستفيد منه يقولي وانا ممكن اخليهم يقابلوا بعض على النت
                      و يا رب يكون فيه خير للعرب كلهم
                      السلام عليكم يا أخ شلبي
                      انا كنت من المتابعين للاستاذ فادي و دروسو الأكثر من روعة، لكن منذ مدة لا خبر له نرجو منك ان تفيدنا عنه بارك الله فيك و ان شاء الله يكون حصلو خير,
                      شكرا,

السلام عليكم
                        أخي فادي,أنا تريدر أيضا من الجزائرهل ممكن أن أتكلم معاك شخصيا?
                        شكرا

السلام عليكم
                          اخواني الاعزاء
                          تحياتي لكم جميعا
                          حول الموضوع فانني اعتقد انه من القلائل يتم شرح استراتيجية فهم طريقة تحليل بالبساطة هذه
                          كما لا تنسوا ان نحن بالبداية من رغب بقدوم السيد فادي وشرح نظريته
                          اضافة لذلك انا سامع مثل مصري ( الغايب حجته معاه)
                          ف يا ريت نعذر الاخ فادي بغيابه ولو حته ما كمل الموضوع ف المعللومات الي قدمها غنية ومهمة والكل استفاد منها ومشكور على هذا الشرح
                          وان شاء الله سبب الغياب خير للأخ فادي
                          تحياتي للجميع

المشاركة الأصلية بواسطة jobasniper مشاهدة المشاركة
                            السلام عليكم
                            اخواني الاعزاء
                            تحياتي لكم جميعا
                            حول الموضوع فانني اعتقد انه من القلائل يتم شرح استراتيجية فهم طريقة تحليل بالبساطة هذه
                            كما لا تنسوا ان نحن بالبداية من رغب بقدوم السيد فادي وشرح نظريته
                            اضافة لذلك انا سامع مثل مصري ( الغايب حجته معاه)
                            ف يا ريت نعذر الاخ فادي بغيابه ولو حته ما كمل الموضوع ف المعللومات الي قدمها غنية ومهمة والكل استفاد منها ومشكور على هذا الشرح
                            وان شاء الله سبب الغياب خير للأخ فادي
                            تحياتي للجميع
                            ya gma3a matzlmosh fady da 3 aml 3malia khatirah w lsa fi fatrt el3lag w wlahy hwa ely samm eny adkhol a3tzrlkm belniabah 3ano w 3la el3mom ana h7awl a3raf emta hay2dar ykaml
                            wlw msh hay2dar has2alo lw 22dar akaml mkanh
                            thanks brothers
                            by the way the facebook accout is not correct his full name is fady fahim rezk and he is from elmahalla elkoubra

ربنا بشفية و بعفوا عنة

كم اتمنى ان يعود الاخ فادي فطريقته سهله واسلوبه جميل اسال الله ان يكون بخيرويعود.

يعمل...
                                X