مساعده مره تانيه مشكورين

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مساعده مره تانيه مشكورين

اولا انا كل مدوس علي الفيزا الي انا ضفيفها في المني بوكر يقلي كده
    Credit/Debit Card VerificationYou have entered the incorrect amount. You must wait 24 hours before we will allow you to make another attempt. Our service department will be unable to assist you during this period.

Important:

Please check again on your statement for the exact amount in USD. If your credit/debit card issuer does not show the amount in USD, you cannot verify your card with Moneybookers. Do NOT try and guess the amount!

ثانيا ممكن حد يفهمني مضمون الرساله دي

هل معناها اني اتصل بالبنك واسالهم ايه قيمه الي اخدها مني المني بوكر هل هي 1.1 ولا 2.99 واحطها كاثبات واذا حطيتها غلط يقلي الرساله الي انا كتبها فوق ؟؟؟؟ ساعدوني بالله عليكم .

رد: مساعده مره تانيه مشكورين

المشاركة الأصلية بواسطة golino مشاهدة المشاركة
    اولا انا كل مدوس علي الفيزا الي انا ضفيفها في المني بوكر يقلي كده

Credit/Debit Card VerificationYou have entered the incorrect amount. You must wait 24 hours before we will allow you to make another attempt. Our service department will be unable to assist you during this period.

Important:

Please check again on your statement for the exact amount in USD. If your credit/debit card issuer does not show the amount in USD, you cannot verify your card with Moneybookers. Do NOT try and guess the amount!

ثانيا ممكن حد يفهمني مضمون الرساله دي

هل معناها اني اتصل بالبنك واسالهم ايه قيمه الي اخدها مني المني بوكر هل هي 1.1 ولا 2.99 واحطها كاثبات واذا حطيتها غلط يقلي الرساله الي انا كتبها فوق ؟؟؟؟ ساعدوني بالله عليكم .
    اهلا بك
    من خلال معرفتي لازم نعرف القيمه الي انخصمت هي كسور بالسنتات سيكيورتي يعني وتحطها عشان يضمنوا انه انت صاحب البطاقه
    اللَّهُمَّ فَارِجَ الْهَمِّ ، كَاشِفَ الْغَمِّ ، مُجِيبَ دَعْوَةِ المُضطَرِّينَ ، رَحْمنَ الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَرَحِيمَهُمَا أَنْتَ تَرْحَمُنا فَارْحَمْنِا بِرَحْمَةٍ تُغْنِينا بِهَا عَنْ رَحْمَةِ مَنْ سِوَاكَ
    Arabic Broker
    المتابعه عبر توينر
    https://twitter.com/usamafayyad

رد: مساعده مره تانيه مشكورين

انا اظن كده برضه ومشكور حبيبي علي المتابعه

يعمل...
      X