موشر breakout-eagle__ut2damax

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: موشر breakout-eagle__ut2damax

ما شاء الله ايه النشاط ده ,,,مواضيعك مفيده جدا يا باشا بس بلنسبه للمؤشر ده أنا جربته قبل كده وأو اعتقد بيعتمد على الزجزاج ايضا وكسره ..هو ليه عيب انه ممكن يعكس قبل ميروح للهدف في ممكن نستخدم معاه التعزيز .................(1)

أو طريقة تاني انا نستخدم ندخل من فريم الساعه اغلاق اربع ساعات بهدف 25 نقطة ...(2)
    تكون فيه الشموع مازالت أعلى البريكوت

بالتوفيق في الورشة الجديدة وإن شاء الله نوصل مع بعض لأفضل طريقه
    ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

المشاركة الأصلية بواسطة sheetos11 مشاهدة المشاركة
      ما شاء الله ايه النشاط ده ,,,مواضيعك مفيده جدا يا باشا بس بلنسبه للمؤشر ده أنا جربته قبل كده وأو اعتقد بيعتمد على الزجزاج ايضا وكسره ..هو ليه عيب انه ممكن يعكس قبل ميروح للهدف في ممكن نستخدم معاه التعزيز .................(1)

أو طريقة تاني انا نستخدم ندخل من فريم الساعه اغلاق اربع ساعات بهدف 25 نقطة ...(2)
      تكون فيه الشموع مازالت أعلى البريكوت

بالتوفيق في الورشة الجديدة وإن شاء الله نوصل مع بعض لأفضل طريقه

الله يكرمك يا باشا اهلا بيك للاسف ربما اختلط عليك الامر هناك اكثر من نوع يعطى نفس شكل هذا المؤشر

هذا المؤشر يعتمد على الاغلاقات والهاى وااللو للفترات التى نحددها بالاضافة الى الدعوم والمقاومة

يعنى نقدر نصنفة من المؤشرات الرقمية اما طريقة العمل هنشوف خلال المناقشة مع المشاركين هنوصل فين

بعد تجربة اكثر من طريقة ووضع النتائج لها ونطمع بمشاركتك معانا بارك الله فيك وشكرا لمرورك

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
        الله يكرمك يا باشا اهلا بيك للاسف ربما اختلط عليك الامر هناك اكثر من نوع يعطى نفس شكل هذا المؤشر

هذا المؤشر يعتمد على الاغلاقات والهاى وااللو للفترات التى نحددها بالاضافة الى الدعوم والمقاومة

يعنى نقدر نصنفة من المؤشرات الرقمية اما طريقة العمل هنشوف خلال المناقشة مع المشاركين هنوصل فين

بعد تجربة اكثر من طريقة ووضع النتائج لها ونطمع بمشاركتك معانا بارك الله فيك وشكرا لمرورك
        هو فعلا مش شبه المؤشر اللي اقصده 100 % لكن أنا خمنت انه نفس الطريقة ...لكن على كلامك انه بيعتمد على هاي ولو رقمي يبقى أنا معاك الاني بحب الرقمي برضه واسمع أنك استاذ رقمي ...ربنا يخليك وانا متابع معاك
        ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

جرب معانا هذة الطريقة ولا ترحل فمنتظرك فى الغد تقولى ما توصلت الية

واعتقد كما تفضلت ان الفريم الافضل لظهور فرص كثيرة هو فريم النصف ساعة اما العملة حتى الان كلهم فراصهم متقاربة
          ناقص لك شىء واحد وهو تحديد فترة التداول وربنا يوفق وشكرا لمشاركتك

انا اسف جدا لانى متابعتش معاك الورشه السابقه

لكن لعلمك انا اخدت المؤشر بتاع الورشه التانيه واشتغلت بيه مع مؤشر اف مليونير وبحاول اشوف طريقه تظبط مع بعض وتقلل نسب خط مؤشر اف مليونير

اما هذا المؤشر من غدا ان شاء الله هتابع معاك على كل العملات ان شاء الله
          اللهمـ اغننا بحَلالِكـ عنـ حرامكـ وبفضلكـ عمَّنـ سواكـ

المشاركة الأصلية بواسطة sheetos11 مشاهدة المشاركة
            هو فعلا مش شبه المؤشر اللي اقصده 100 % لكن أنا خمنت انه نفس الطريقة ...لكن على كلامك انه بيعتمد على هاي ولو رقمي يبقى أنا معاك الاني بحب الرقمي برضه واسمع أنك استاذ رقمي ...ربنا يخليك وانا متابع معاك

ولا استاذ ولا شىء دى اوشعات ومنتظرك بالجديد

المشاركة الأصلية بواسطة memostar3 مشاهدة المشاركة
              انا اسف جدا لانى متابعتش معاك الورشه السابقه

لكن لعلمك انا اخدت المؤشر بتاع الورشه التانيه واشتغلت بيه مع مؤشر اف مليونير وبحاول اشوف طريقه تظبط مع بعض وتقلل نسب خط مؤشر اف مليونير

اما هذا المؤشر من غدا ان شاء الله هتابع معاك على كل العملات ان شاء الله
              ولا يهمك يا قمر منتظر مشاركتك وانتظر منى فى نهاية الاسبوع استراتيجية فعالة مع هذا المؤشر نسألكم الدعاء

ولا عندى اى مانع انك تقوم باضافة فى اى موضوع يكون فية منفعة للجميع سواء باضافة مؤشر او اضافة طريقة

شكله مفتاح صندوق العجائب كان ضايع منك ولما لقيته صرت تنشر ابداعاتك لينا

متأسف على التأخير

هذا المؤشر اشتغلت عليه من فترة طويلة لعملة المجنون وطريقته كالتالي

الفريم المستخدم : الساعة
                الفترة : سوق لندن
                طريقة العمل : أوامر معلقة بيع وشراء على بعد 10 نقاط الهدف من 10 الى 20 نقطة

طبعا هذه احدى الطرق وهذا مجرد اقتراح بسيط ولكن انا افضل فريم أقل
                وراك وراك يالفوركس

المشاركة الأصلية بواسطة Bilalsharar مشاهدة المشاركة
                  شكله مفتاح صندوق العجائب كان ضايع منك ولما لقيته صرت تنشر ابداعاتك لينا

متأسف على التأخير

هذا المؤشر اشتغلت عليه من فترة طويلة لعملة المجنون وطريقته كالتالي

الفريم المستخدم : الساعة
                  الفترة : سوق لندن
                  طريقة العمل : أوامر معلقة بيع وشراء على بعد 10 نقاط الهدف من 10 الى 20 نقطة

طبعا هذه احدى الطرق وهذا مجرد اقتراح بسيط ولكن انا افضل فريم أقل
                  حبيبى بلال باشا شكرا على تفاعلك بس انتظر منى مفاجاة مدمرة للعمل على هذا المؤشر على عملة ليورو دولار اخر الاسبوع بس انتظر تفاعل بقية بقية الاعضاء لطريقة عمل يمكن نلاقى مفاجات اخرى

وياريت لو لديك قليل من الوقت تضعلنا فرصة او اتنين تحياتى

اليوم سوف نضع طريقة عمل قوية للمؤشر ويمكن العمل بها بالمؤشر وبدون

ويا رب تكون خير على الجميع انتظرونا بعد المغرب مع انى كنت طامع فى مشاركات اكتر وتصور ومشاركة بطرق اكثر

بالبداية حابب أهنيك على الفوز بالجائزة

انا بجرب المؤشر ولكن الأيام السابقة كنت مشغوووول قوي وما صارت فرصة أتابع
                      ولكن تقريبا الطريقة مثل ما نوهت سابقا على عملة المجنون وكانت تحقق يوميا لا يقل عن 10 نقاط

وان شاء الله سأضع التمبليت الخاص فيها قريبا

وبالنسبة لطريقتك انا بالإنتظااار للمتابعة
                      وراك وراك يالفوركس

طريقة فعالة وهى خاصة بى ولا اسمح بنقلها الى اى منتدى اخر غير بذكر المصدر
                        ويجب الالتزام بكل ما اقول نسبة ارباحها قوية جدا تنفع باستخدام المؤشر وبدون

العملة يورو دولار
                        الفريم الساعة

العمل من شمعة الساعة 4 الى شمعة الساعة 9

هنحسب اقل لو واعلى هاى بين ومع اغلاق شمعة الساعة 9 وضع امر ين معلقين باى استوب وسيل استوب
                        اعلى الهاى بخمس نقط بهدف 20 نقطة

واقل من اللو ب 5 نقطة وهدف 20 نقطة

الاستوب حسب ما تراة مناسب لحسابك ارجو تجربة الطريقة هذة الطريقة خاصة بى واعمل بها بعض الاحيان نسبة نجاح الصفقات
                        اعلى من 80 بالمائة بالتوفيق واى استفسار انا بالخدمة

ما شاء الله ابداع وتألق متواصل بانتظار افتتاح السوق بشوق للتجربة

ويا ريت لو نقدر نحدد الستوب سوا أفضل

وانا بشوف الستوب يكون الهاي واللو يعني بنخليهم يكون كدعم ومقاومة قوية
                          وراك وراك يالفوركس

المشاركة الأصلية بواسطة bilalsharar مشاهدة المشاركة
                            ما شاء الله ابداع وتألق متواصل بانتظار افتتاح السوق بشوق للتجربة

ويا ريت لو نقدر نحدد الستوب سوا أفضل

وانا بشوف الستوب يكون الهاي واللو يعني بنخليهم يكون كدعم ومقاومة قوية
                            اسف انى لم ارد على تعليقك السابق لم الاحظة يا صديقى

ان شاء الله يكون بها الخير على الجميع وارجو تجربتها على سلة عملات

بالنسبة للاستوب ممكن نتناقش فية ان شاء الله وانظر بعينك على الشارت وهتعرف نتائج الاستراتيجية بسهولة جدا

ومنتظرك فى بداية الاسبوع وكل عام وانت وجميع الاعضاء بخير بمناسبة المولد النبوى الشريف

اسف انى لم ارد على تعليقك السابق لم الاحظة يا صديقى

ان شاء الله يكون بها الخير على الجميع وارجو تجربتها على سلة عملات

بالنسبة للاستوب ممكن نتناقش فية ان شاء الله وانظر بعينك على الشارت وهتعرف نتائج الاستراتيجية بسهولة جدا

ومنتظرك فى بداية الاسبوع وكل عام وانت وجميع الاعضاء بخير بمناسبة المولد النبوى الشريف
                              ما يهمك يا كبييير

انا شفت النتائج لأسبوعين سابقين وكلها محققة الهدف بالملي وحتى ما شفتها عكست بأي صفقة وهنا يكمن السر

واذا اثبتت فعاليتها على أكثر من عملة فنحن بخاجة لإكسبيرت للطريقة
                              وراك وراك يالفوركس

المشاركة الأصلية بواسطة bilalsharar مشاهدة المشاركة
                                ما يهمك يا كبييير

انا شفت النتائج لأسبوعين سابقين وكلها محققة الهدف بالملي وحتى ما شفتها عكست بأي صفقة وهنا يكمن السر

واذا اثبتت فعاليتها على أكثر من عملة فنحن بخاجة لإكسبيرت للطريقة
                                لا تثق فيها ثقة عمياء انا قولت نتأئجها 80 بالمائة انا شخصيا اعمل بها وهى احدى استراتيجياتى الخاصة

اعتقد ان نشكل مجموعة عمل من الاعضاء كل محموعة تتخصص فى جزمة عملات وكل يوم نعلن النتائج

ونشوف الافضل

ولكن عن تجربة شخصية وعامل الاستراتيجية عليها هى عملة اليورو دولار نتأئجها جيدة ويمكنك التداول بهذة الاستراتيجية فقط وتحقيق ارباح وتريح نفسك بقية اليوم وتعيش حياتك يا ريت يا بلال تشاركنى الورشة لانى مشغول ما بين كذا موضوع
                                وعايز اعضاء نشطاء للمتابعة الجادة لان بها الخير الكثير

انا اول الاسبوع هنزل الشارت وهنزل اول توصية على الشارت كى يتعلم الناس طرق الربح البسيطة الخالية من التعقيد

وهى الطرق الرقمية

يعمل...
                                X