توصيات بالاف

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات بالاف

المشاركة الأصلية بواسطة doin-forex مشاهدة المشاركة
    مفيش تفاعل للموضوع ليه؟ هى الرسوم فيها حاجة غلط ؟!!
    على العموم الاتجاه لليورو هابط والدولار صاعد على جميع الازواج

موفقين دائما
    احنا دائما متابعينك اخي دوين. واضح ان معظم الاعضاء يتفاعلون فقط مع التوصيات. اما التحليل فلا يعيرونه اهتماما. هذا هو المجتمع العربي ههههه شكرا على الموقع

المشاركة الأصلية بواسطة imaddima مشاهدة المشاركة
      احنا دائما متابعينك اخي دوين. واضح ان معظم الاعضاء يتفاعلون فقط مع التوصيات. اما التحليل فلا يعيرونه اهتماما. هذا هو المجتمع العربي ههههه شكرا على الموقع
      انت تأمر فى اى وقت اخوى imaddima

بالعكس التحليل الغرض منه انه يفهم الناس ايه اللى بيجرى وفى نفس الوقت هو توصية لانه بيقول لو تم كسر الدعم او المقاومة هيوصل لنقطة معينة وفى الغالب الحمد لله بيحصل

على العموم انا فى الخدمة وموفقين ان شاء الله
      Dynamite Kid

كل الشكر لك..
        بالفعل موضوع مفيد..
        جهودك تبارك من ربنا عليها ان شاء الله
        النصر....صبر ساعة.

انا عضوه جديده معاكم دوين و لسه مبتدأه وخسرت كتير بس حابه جدا طريقه شرحك للشارتات والتوصيات
          حضرتك انسان فاهم قوى وواعى للشارت ياريت تقبلونى معاكم
          لعل الله يريد خيرا لى معاكم وبصحبتكم

شكر خاص لصاحب الموضوع على الشرح ولكن الاغلبيه بيحبو السهل اشترى من نقطة كذا واستوب وهدف وشكرا على كدة محدش عاوز يتعلم

اليورو دولار :

الدخول فى اليورو عموما فى الوقت الراهن هو مخاطرة حتى ولو ان جميع المؤشرات تقول انخفاض الا ان زى ماشفنا ارتفع ووصل الى 1.2965 وبالتالى:

ننتظر اختراق السعر لنقطة 1.2884 وهى مستوى 61.8 فايبو وزى مانتوا ملاحظين حاول السعر اختراقها ولم يستطع وارتد منها ورجع تانى ليها دلوقتى

ممكن ندخل بيع من الان حتى نقطة 1.2890 ونخرج من السوق
              وننتظر اختراقها لهذه النقطة وان تم ذلك فسيهبط السعر بشكل مؤكد الى نقطة 1.2830 وان اخترقها فسيصل الى 1.2700
              وده الشارت اللى كان مرفوع وقتها دلوقتى تقدروا تشوفوا اذا كان التحليل ادى غرضه ام لا
              الملفات المرفقة
              Dynamite Kid

المشاركة الأصلية بواسطة رعد مشاهدة المشاركة
                كل الشكر لك..
                بالفعل موضوع مفيد..
                جهودك تبارك من ربنا عليها ان شاء الله
                الله يوفقك الجميع اخى رعد وتسلم لمرورك

المشاركة الأصلية بواسطة الدب الاكبر مشاهدة المشاركة
                انا عضوه جديده معاكم دوين و لسه مبتدأه وخسرت كتير بس حابه جدا طريقه شرحك للشارتات والتوصيات
                حضرتك انسان فاهم قوى وواعى للشارت ياريت تقبلونى معاكم
                لعل الله يريد خيرا لى معاكم وبصحبتكم
                نورتى وتشرفى فى اى وقت وان احتجتى تحليل على اى زوج انا فى الخدمة

المشاركة الأصلية بواسطة kimo0 مشاهدة المشاركة
                شكر خاص لصاحب الموضوع على الشرح ولكن الاغلبيه بيحبو السهل اشترى من نقطة كذا واستوب وهدف وشكرا على كدة محدش عاوز يتعلم
                ده الواضح فعلا والله يقدم اللى فيه الخير
                مشكور على المرور
                Dynamite Kid

أنا زعــلان منك جداً يا راجــل... طول الوقت بتحلل اليورو وانت عارف إن أنا مزنوق فى الباوند فى صفقــات بيع واســـعة المدى..

لو تكرمت ووجدت متسعاً من الوقت ممكن تساعدنى بتحليل للباوند... جزاك الله عنا كل خـــير...

وبعدين يا صديقى مش احنا اتفقنا على رحــلة لتحويل مبلغ بســيط إلى مبلغ محــترم جداً... انت حضرتك نسيت ولا إيه

الف مبروك للى دخل الصفقه وربح منها
                    اولهم انا اغلقت الصفقه من 2865
                    الف شكر يا doin وعاوزين وحده ثانيه

المشاركة الأصلية بواسطة samasemobeeta1974 مشاهدة المشاركة
                      أنا زعــلان منك جداً يا راجــل... طول الوقت بتحلل اليورو وانت عارف إن أنا مزنوق فى الباوند فى صفقــات بيع واســـعة المدى..

لو تكرمت ووجدت متسعاً من الوقت ممكن تساعدنى بتحليل للباوند... جزاك الله عنا كل خـــير...

وبعدين يا صديقى مش احنا اتفقنا على رحــلة لتحويل مبلغ بســيط إلى مبلغ محــترم جداً... انت حضرتك نسيت ولا إيه
                      اسف ان كنت مقصر فى حقك بالنسبة للباوند تحليله ان شاء الله هيكون موجود كمان ساعة بالاكثر

اما بالنسبة للرحلة فانا منستهاش ولا حاجة بس منتظر اغلق حسابى الحالى وافتح حساب علشان اكون معاكم لحظة بالحظة فى الرحلة وتكون موفقة ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة الحلو مشاهدة المشاركة
                      الف مبروك للى دخل الصفقه وربح منها
                      اولهم انا اغلقت الصفقه من 2865
                      الف شكر يا doin وعاوزين وحده ثانيه
                      مبروك يا حلو ارجو انك تكون ظبطت حسابك ياباشا
                      Dynamite Kid

اسف ان كنت مقصر فى حقك بالنسبة للباوند تحليله ان شاء الله هيكون موجود كمان ساعة بالاكثر

اما بالنسبة للرحلة فانا منستهاش ولا حاجة بس منتظر اغلق حسابى الحالى وافتح حساب علشان اكون معاكم لحظة بالحظة فى الرحلة وتكون موفقة ان شاء الله
                        بالعكس والله.. حضرتك عمرك ما قصرت مع أى فرد يحتاج مساعدتك، ولكنى أمزح معك فقط لعلى أن أحظى بصداقة شخص محترم وخلوق مثلك...

تحليل واتجاه على الباوند دولار :

فى الشارت المرفق توجد نقطة 0 فايبو والتى تمثل نقطة 1.6306 والتى تتوافق مع ترند اسبوعى اى انها نقطة مقاومة قوية جداا

اما فى المقابل فان السعر يستهدف نقطة 23.6 فايبو والتى بدورها تتوافق مع ترند على الشارت اليومى اى انها تمثل نقطة دعم قوية ايضا عند نقطة 1.6065 وهى النقطة المستهدفة انشاء الله على الشارت اليومى
                          اما ان راينا الاستوكاستيك فقد اخترق النقطة 80 هبوطا على الشارت اليومى وايضا الشارت الاسبوعى على وشك اختراقها بينما فى شارت ال4h قد اخترق النقطة 20 اى ان الانخفاض فى السعر واضح واستهداف النقطة 1.6065 عند مستوى 23.6 فايبو واضح وسيمثل امامه نقطة دعم قوية جدا

بالتوفيق ان شاء الله
                          الملفات المرفقة
                          Dynamite Kid

بالعكس والله.. حضرتك عمرك ما قصرت مع أى فرد يحتاج مساعدتك، ولكنى أمزح معك فقط لعلى أن أحظى بصداقة شخص محترم وخلوق مثلك...
                            الله يخليك

وتحليل الباوند اخى الكريم عند حضرتك

بالتوفيق لك وللجميع
                            Dynamite Kid

تحليل واتجاه على الباوند دولار :

فى الشارت المرفق توجد نقطة 0 فايبو والتى تمثل نقطة 1.6306 والتى تتوافق مع ترند اسبوعى اى انها نقطة مقاومة قوية جداا

اما فى المقابل فان السعر يستهدف نقطة 23.6 فايبو والتى بدورها تتوافق مع ترند على الشارت اليومى اى انها تمثل نقطة دعم قوية ايضا عند نقطة 1.6065 وهى النقطة المستهدفة انشاء الله على الشارت اليومى
                              اما ان راينا الاستوكاستيك فقد اخترق النقطة 80 هبوطا على الشارت اليومى وايضا الشارت الاسبوعى على وشك اختراقها بينما فى شارت ال4h قد اخترق النقطة 20 اى ان الانخفاض فى السعر واضح واستهداف النقطة 1.6065 عند مستوى 23.6 فايبو واضح وسيمثل امامه نقطة دعم قوية جدا

بالتوفيق ان شاء الله
                              بارك الله فيك أخى الحــبيب... تحــليل جمــيل ما شــاء الله وبإذن الله تمشى الدنيــا تبعــاً لهذا التحليل الجمــيل إن شــاء الله...

بارك الله فيك أخى الحــبيب... تحــليل جمــيل ما شــاء الله وبإذن الله تمشى الدنيــا تبعــاً لهذا التحليل الجمــيل إن شــاء الله...

ان شاء الله موفقين
                                Dynamite Kid

يعمل...
                                X