تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة engtito مشاهدة المشاركة
    اخى الغالى انا لسه جديد ومش عارف هو كل يوم يتم تحديد السوق ولا فى ايام مفيش والنهارده هيكون منهم ولا لاء وجزاك الله خيرا
    نعم اخي بينزل كل يوم بقدر المستطاع في نفس المعاد ان شاء الله بحاول اكون موجود واحسب حساباتي وارفق الجدول جاهز ان شاء الله ولو قصرت يوم اعذروني

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
      مرفق لحضراتكم التوقع الخاص بيوم
      31-10-2012
      رجاء قراءة التعليق علي الصورة
      بالتوفيق للجميع
      يعني الواحد ما يستخدم على الحساب الحقيقي ولا إيه أنا صاحي اليوم

ربنا يديم المحبة

المشاركة الأصلية بواسطة abdulmonim مشاهدة المشاركة
        على كل جزاك الله خير ياأخي (fm4ever-fx) والف مليون حسنه انشاء الله في رصيدك على الدنيا والله انت ماقصرت وهذا شيىء كبير اننا نشاركك في طريقتك في الارباح
        تحت امرك اخي عبدالمنعم وده شرف ليا اني اساعد في اي شئ ولو جزء صغير اهم شئ تعاملوا بحذر وادارة رأس مال قوية علشان لا احد يتضرر بسببي الله يخليكم

نعم اخي بينزل كل يوم بقدر المستطاع في نفس المعاد ان شاء الله بحاول اكون موجود واحسب حساباتي وارفق الجدول جاهز ان شاء الله ولو قصرت يوم اعذروني
          يا اخى الغالى جزالك الله عنا كل خير ولو مانزلتش خالص هذا لايعتبر تقصير ابدا منك لقد قدمت الكثير من الاعمال بدون انتظار اى مقابل

مرفق لحضراتكم التوقع الخاص بيوم
            31-10-2012
            رجاء قراءة التعليق علي الصورة
            بالتوفيق للجميع
            تم الدخول وارباح ان شاء الله
            بس يامحمد هو احنا هنفضل ع الديمو لحد اخر الاسبوع دة بس ولا اكتر عشان الواحد يكون عارف انا شايف الطريقه ناجحة ايه رايك .

المشاركة الأصلية بواسطة engtito مشاهدة المشاركة
              يا اخى الغالى جزالك الله عنا كل خير ولو مانزلتش خالص هذا لايعتبر تقصير ابدا منك لقد قدمت الكثير من الاعمال بدون انتظار اى مقابل
              ده اقل واجب اخي
              المشاركة الأصلية بواسطة kimo0 مشاهدة المشاركة
              تم الدخول وارباح ان شاء الله
              بس يامحمد هو احنا هنفضل ع الديمو لحد اخر الاسبوع دة بس ولا اكتر عشان الواحد يكون عارف انا شايف الطريقه ناجحة ايه رايك .
              القرار لكم انا قولت الي عندي وتجربتي فيها كبيرة وطريقة استخدامي شرحتها القرار ليكم وتوكلوا علي الله اذا مقتنعين

ممكن سؤال اخي محمد حاولت انزل الدولار اندكس والعملات الاخرى اندكس في شارت SIGTrader 4 او شارت Windsor Direct لم اجده مع سلة العملات هل توجد طريقة لاظهار الشارت الاندكس
                سؤال اخر الطريقة الثانية ان افعل الاوامر الساعة 9 بتوقيت السعودية او 10 بتوقيت مصر صح وانا اللي شايفه اليوم لا يوجد فرق الا بسيط من تفعيل الاوامر ببداية اليوم والساعة 9 صباحا وامس تقريبا كان في فرق ممكن 180 نقطة برايك ما يعني ذالك هل في ركود ام انتظر نهاية شمعة الساعة 9 صباحا يعني الساعة 10 صباحا افعل الاوامر وشكرا لك

المشاركة الأصلية بواسطة بو محمد مشاهدة المشاركة
                  ممكن سؤال اخي محمد حاولت انزل الدولار اندكس والعملات الاخرى اندكس في شارت SIGTrader 4 او شارت Windsor Direct لم اجده مع سلة العملات هل توجد طريقة لاظهار الشارت الاندكس
                  سؤال اخر الطريقة الثانية ان افعل الاوامر الساعة 9 بتوقيت السعودية او 10 بتوقيت مصر صح وانا اللي شايفه اليوم لا يوجد فرق الا بسيط من تفعيل الاوامر ببداية اليوم والساعة 9 صباحا وامس تقريبا كان في فرق ممكن 180 نقطة برايك ما يعني ذالك هل في ركود ام انتظر نهاية شمعة الساعة 9 صباحا يعني الساعة 10 صباحا افعل الاوامر وشكرا لك
                  اخي بالنسبة للاندكس
                  اعمل كليك يمين علي الماركت واتش
                  market watch
                  واختار
                  show all
                  وبعدها روح علي خانة
                  lite forex index
                  هاتلاقي 8 اندكسات
                  حمل ماتشاء
                  بالنسبة للسلة حضرتك بتتكلم في فرق الاسبريد تقريبا بين العملات في بداية اليوم والساعه 10 صباحا
                  بالتالي هي هي مش هاتفرق الاثنين هايبقوا واحد
                  اكمل واغلق الكسبان لما يتم المكسب وبعدها عزز مع الخسران وتخرج منه علي نهاية اليوم ان شاء الله

النهارده الدولار ضعيف امام جميع العملات بسبب الاعصار

شكرا لك تم اضافة الاندكس

مجموع النقاط حتى الآن -200 نقطة من بداية وضع الصفقات

نتركها لبكرة يا استاذنا ؟

متنساش ياغالى ان النهارده اغلاق شهرى ممكن على اخر اليوم يحصل جديد

المشاركة الأصلية بواسطة باسم2008 مشاهدة المشاركة
                            مجموع النقاط حتى الآن -200 نقطة من بداية وضع الصفقات

نتركها لبكرة يا استاذنا ؟
                            المشاركة الأصلية بواسطة kimo0 مشاهدة المشاركة
                            متنساش ياغالى ان النهارده اغلاق شهرى ممكن على اخر اليوم يحصل جديد

ياجماعه ده شغل النهاردة مرفق لكم الصورة بعد التعزيز والانعكاس والاغلاق وكل شئ في اسواء الظروف +27
                            اتمني الجميع في الاتجاه الصحيح واراكم في بداية اليوم الجديد ان شاء الله
                            الملفات المرفقة

متابعين معكم

ياجماعه ده شغل النهاردة مرفق لكم الصورة بعد التعزيز والانعكاس والاغلاق وكل شئ في اسواء الظروف +27
                                اتمني الجميع في الاتجاه الصحيح واراكم في بداية اليوم الجديد ان شاء الله
                                الف مبرك ياغالى انا كمان قفلت النهارده على ربح 40 نقطة بعد التبريدات

يعمل...
                                X