تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: الربح اجباري ::: رحـلـة التـدبيل

سؤال بسيط يا اخوه
    هل السهم يظهر من بداية الشمعه او اثناء تحرك الشمعه ارجو الافادة بهيك موضوع

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: الربح اجباري ::: رحـلـة التـدبيل

المشاركة الأصلية بواسطة mramra مشاهدة المشاركة
      سؤال بسيط يا اخوه
      هل السهم يظهر من بداية الشمعه او اثناء تحرك الشمعه ارجو الافادة بهيك موضوع
      يظهر اثناءتحرك الشمعة
      ويثبت باغلاقها

المشاركة الأصلية بواسطة سلمان2003 مشاهدة المشاركة
        يظهر اثناءتحرك الشمعة
        ويثبت باغلاقها
        يعني يا اخي ندخل بالصفقه من الشمعه التي بعد السهم او لما يظهر السهم ندخل

المشاركة الأصلية بواسطة mramra مشاهدة المشاركة
          يعني يا اخي ندخل بالصفقه من الشمعه التي بعد السهم او لما يظهر السهم ندخل
          الدخول يكون مع افتتاح الشمعة التالبة للسهم

شكرا الك كثير

لو سمححتم يا جماعة

الاستاذ اللى كان بيعدل فى اللوجو ممكن اعرف منه كيفية الغاء السطر اللى فيه كلمات

Exit target :20 Pips الى اخره لانه مسببلى مشكلة فى الروية وجزاكم الله خير

المشاركة الأصلية بواسطة ehab1981 مشاهدة المشاركة
                سيدى الفاضل نظرا لانى قرات الموضوع كله وحتى الصفحة 350 ومنها للاخر توصيات للاخوة المشاركين فاسمحلى اريحك فى الاجابة :

1- هما يضعوا الستوب 100 نقطة فارق عن نقطة الدخول ( حتى لا ينضرب الستوب سريعا كثيرا من المضاربين يغلطوا ويحطوا الستوب قريب من الدخول ويكون السعر فى حالة اختبار لنفس المكان فتغلق الصفقة خسارة وهى بعد كده تكون رايحة للاهداف . اسف للاطالة ولكن حبيت التوضيح

2- بالنسبة للاهداف هم لا يضعوا اهداف . يتم اغلاق الصفقة سواء كسبانة ام خسرانة بظهور السهم المعاكس ( السهم اللى بعده يعنى وبرضه بتدخل عليه ( ربحك بيكون موجب فى مجموع الصفقات وكثرة العملات .

3- انسى اللى مكتوب فى الموشر فكما قولت هم يغلقوا حسب ظهور السهم المعاكس وتدخل تانى مع الاتجاه السهم الجديد

لا تنسى لن تدخل مع الصفقة الا بعد انغلاق الشمعة اللى ظهر عندها السهم , ايضا لو كنت فى صفقة وظهر السهم المعاكس لا تخرج من الصفقة وتدخل فى الصفقة اللى فى اتجاه السهم الاخر الا بانغلاق الشمهة حتى يثبت السهم . ارجو انى اكون قهمتك ومتوهتكش .

4- انت اللى لو حابب تحط تريلينج ستوب بس ده مش اسلوب الورشة هنا , ولكن بعضهم يفعل ذلك .

راى الفقير الى الله الشخصى انا انك لا تضع حاليا اى شى حاليا وتمشى كما قالوا حتى تتقنها وترى مميزاتها وتشوفها تتماشى معاك وبعدين تفكر فى الاضافات . هما حققوا حوالى 10000 نقطة من الموضوع كما هو فى شهر ولكن على عدة ازواج

5- الفريمات هى الساعة او 4 ساعات حسف قدرتك على التفرغ ولكن احدى الاعضاء الكرام استحسنوا ال 4 ساعات فى الارباح وتقليل الفرص الخاطئة . نصيحة منى انت سمعت منى وحتسمع من غير . افهم الموضوع وابدا وضع فرصك وانت اللى تحكم يجوز ليك راى مختلف او ممكن تفيد الناس دون ان تدرى . المهم ابدا والبداية ديمو حتى الاتقان

وفقك الله انت وايانا والاخوة وصاحب الورشة . تحياتى ايهاب

ما شاء الله تلخيص رائع

بارك الله فيك تابع معنا دائما

المشاركة الأصلية بواسطة madmax مشاهدة المشاركة
                  أخي محمد بارك الله فيك و إن شاء الله أكون معكم

أخي إيهاب الله يكرمك و يبارك فيك , لقد استفدت من تلخيصك

جزانا واياك كل الخير

المشاركة الأصلية بواسطة سلمان2003 مشاهدة المشاركة
                    يظهر اثناءتحرك الشمعة
                    ويثبت باغلاقها

جزاك الله خيرا اخ سلمان

لو سمححتم يا جماعة

الاستاذ اللى كان بيعدل فى اللوجو ممكن اعرف منه كيفية الغاء السطر اللى فيه كلمات

exit target :20 pips الى اخره لانه مسببلى مشكلة فى الروية وجزاكم الله خير

انت قصدك علي النسخة المعدلة من المؤشر

ولا النسخة الاصلية علي العموم يمكنك تحريك الشارت يمين او يسار قليلا هتعرف تشوف

اي حاجة

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                        انت قصدك علي النسخة المعدلة من المؤشر

ولا النسخة الاصلية علي العموم يمكنك تحريك الشارت يمين او يسار قليلا هتعرف تشوف

اي حاجة
                        منا بعمل كده بس مش ظريفة , هو العضو اللى عدل وحط اسم المضارب العربى واستراتيجية مالى لسة من المتابعين ولا ترك الرحلة . رجاء لو لسة من المتابعين , عايز اعرف منه كيف الغاء السطرين دول او وضعهم فى الوسط ايهم اسهل . ليس لدى مشكلة سوى فى الجهة الشمال لان بها قراءات هامة جدا لى .

شكرا مقدما يا جميل وشرحى هو نابع من مجهودك . انا بحب اساعد الناس بس برضه ليا تحفظ وياريت الناس متزعلش منى , نفسى قبل ما الناس تسال تراجع ولو بداية الشرح . على الاقل عشان صاحب الموضوع يحس ان تعبه ما راح سدى وفى نفس الوقت كانه بيشرح تانى .

يعنى قصدى لاى عابر سبيل اقرا بدايات اى موضوع وان لم تفهم اسئل . عمتا ربنا يجازيك وايانا خير على الصبر والتحمل لتصل اهدافنا نحن العرب الى كل الاهداف وشكرا

ههههههه وبعدين مش عيب ياجماعة عجبكم الاجابة واثنى عليا مالى ومع ذلك محدش عبرنى وعمل اضافة تقييم ليا . ينفع كده 6 سنين بورصة وتقييمى يفضل كده يالا محدش بيقدر المجهود.

هههههههههههههه انا بهزر معاكم بس . عقبال ما المجموعة تظهر فى الافق , هو ليه بداية الموضوع الناس كانت كتييرة والان قلوا على الرغم من ان المفاجاة انقشع الغبار عنها ولا احنا كده لما يخلص التشويق تقل عزيمتنا . يا مالى اعمل مفاجاة تانية فى القريب عشان نجمع الاحبة . تقبلوا ودى

منا بعمل كده بس مش ظريفة , هو العضو اللى عدل وحط اسم المضارب العربى واستراتيجية مالى لسة من المتابعين ولا ترك الرحلة . رجاء لو لسة من المتابعين , عايز اعرف منه كيف الغاء السطرين دول او وضعهم فى الوسط ايهم اسهل . ليس لدى مشكلة سوى فى الجهة الشمال لان بها قراءات هامة جدا لى .

شكرا مقدما يا جميل وشرحى هو نابع من مجهودك . انا بحب اساعد الناس بس برضه ليا تحفظ وياريت الناس متزعلش منى , نفسى قبل ما الناس تسال تراجع ولو بداية الشرح . على الاقل عشان صاحب الموضوع يحس ان تعبه ما راح سدى وفى نفس الوقت كانه بيشرح تانى .

يعنى قصدى لاى عابر سبيل اقرا بدايات اى موضوع وان لم تفهم اسئل . عمتا ربنا يجازيك وايانا خير على الصبر والتحمل لتصل اهدافنا نحن العرب الى كل الاهداف وشكرا

بارك الله فيك

نزل فرص معانا لايف اخ ايهاب

Close Buy EURGBP @ 0.8820
                                Profit +40
                                Close Buy EURAUD @ 1.3500
                                Profit +60
                                Total +100

يعمل...
                                X