ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

استاذ كيرا ممكن تشغل الفطرة و الايشيموكو و الفيبوناتشى و تقوللى ممكن المجنون يوصل لكام بالتقريب
    جزاك الله خيرا
    اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
    اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

المشاركة الأصلية بواسطة waad-fagr مشاهدة المشاركة
      استاذ كيرا ممكن تشغل الفطرة و الايشيموكو و الفيبوناتشى و تقوللى ممكن المجنون يوصل لكام بالتقريب
      جزاك الله خيرا
      السلام عليكم
      بمنصة AFX الجيدة في التحليل... دي نظرتي المتواضعة لحركة المجنون القادمة على شارت الويكلي والله أعلى وأعلم

والتصحيح وارد على شارت الدايلي ربما في حدود 100 نقطة والله أعلم
      لا للدخول مع التصحيح فنقطة الدخول المناسبة هي عند تحقق شروط الاستراتيجية (السهم الازرق) لتفادي تصحيح الدايلي الوحشي وربما رالي هبوط
      حالة خاصة مع هدا الشكل للقنوات الموضح على الشارت فنسبة كبيرة بارتداد السعر نحو الهبوط بشكل موجي بين حدي القناتين لكن أخطر ما في الشكل الضيق ادا اخترق السعر قناة اتجاه السنتين الماضيين (الزرقاء) متوافق مع اختراق السحابة متوافق مع الفيبو 61 القوي فسيرفع المجنون رايته خارج مجرتنا
      في حد فاهم حاجة ؟؟؟؟ أنا بكلم نفسي!!!! خلاص أخوكم اتجنن
      بالتوفيق للجميع
      الملفات المرفقة

المشاركة الأصلية بواسطة kira-h مشاهدة المشاركة
        ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
        اصح من النوم انت في حقيقة يا قاااااااسي وكسبنا 1000 نقطة في أسبوع
        ألف مبروووووووك يا ملك
        أنا يكفيني المجنون خربت بيتو على الاخر انتقاما لما فعله بي سابقا
        الحمد لله رب العالميـــــــــــــــــــن
        أستاذ يا حسونة

بس أنا عاوز أنتقم منه برده لأنة مخسرني كتيير قوي وممارجن 3 حسابات
        ياريت تساعدني فى الإنتقام منه

السلام عليكم
          بمنصة AFX الجيدة في التحليل... دي نظرتي المتواضعة لحركة المجنون القادمة على شارت الويكلي والله أعلى وأعلم

والتصحيح وارد على شارت الدايلي ربما في حدود 100 نقطة والله أعلم
          لا للدخول مع التصحيح فنقطة الدخول المناسبة هي عند تحقق شروط الاستراتيجية (السهم الازرق) لتفادي تصحيح الدايلي الوحشي وربما رالي هبوط
          حالة خاصة مع هدا الشكل للقنوات الموضح على الشارت فنسبة كبيرة بارتداد السعر نحو الهبوط بشكل موجي بين حدي القناتين لكن أخطر ما في الشكل الضيق ادا اخترق السعر قناة اتجاه السنتين الماضيين (الزرقاء) متوافق مع اختراق السحابة متوافق مع الفيبو 61 القوي فسيرفع المجنون رايته خارج مجرتنا
          في حد فاهم حاجة ؟؟؟؟ أنا بكلم نفسي!!!! خلاص أخوكم اتجنن
          بالتوفيق للجميع
          معاك وفاهم

شكرا لك على تعبك و مجهودك

معاك و بحاول افهم
            اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
            اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

اجازه سعيده ان شاء الله

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

ما شاء الله عليكم

الله يزيدكم و يبارك .. و الف مبرود عليكم اخواني
                و الله دخلت الموضوع لاسلم عليكم و اقول لكم اجازة سعيدة

تحياتي الحارة
                الفوركس ليس سر........ بل خبرة

المشاركة الأصلية بواسطة elmahi مشاهدة المشاركة
                  ما شاء الله عليكم

الله يزيدكم و يبارك .. و الف مبرود عليكم اخواني
                  و الله دخلت الموضوع لاسلم عليكم و اقول لكم اجازة سعيدة

تحياتي الحارة
                  اهلا بك اخى
                  كيف الحال

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

مساء الخير
                    اخواني موضوع ولا اروع انا جديدة بالفوركس وبتعلم معكم الاستراتيجية لي يومين فاتحه الموضوع من الصفحه الاولى واتعلم
                    حفتح ديمو واجرب معاكم واتمنى تساعدوني في الفرص المحققه
                    ان شاء الله يكون في تفاعل

تحياتي للجميع

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
                      أستاذ يا حسونة
                      بس أنا عاوز أنتقم منه برده لأنة مخسرني كتيير قوي وممارجن 3 حسابات
                      ياريت تساعدني فى الإنتقام منه
                      ان شاء الله يا أحمد باشا بس هحكيلك على اللي حصلي وليه انتقمت منه
                      كل ما هنالك أني دخلت ببديلي خارج عن قانون الاستراتيجية حيث كان السعر تحت سحابة الدايلي ووسط سحابة الأربع ساعات وأنا بذكائي المبهر ههههه بمجرد دخولي مع شمعة قوية وفوق سحابة الساعة انعكس علي في لحظة ب 45 نقطة لكن سحابة الساعة أنقذتني من الورطة (مع العلم أني دخت بعقد كبير (الطمع) ) و بعدها ثم اختراق سحابة الأربع ساعات عملت الستوب بتاعى عند الدخول ولسا الطمع على أمل انو يخترق سحابة الدايلي...
                      وفعلا اخترق السحابة الوحشية وخرجت من دائرة الخسارة تبع استراتيجية أستاذنا سباركو
                      في الحقيقة الصبر وثقتي في التحليل خرجتني من ورطة الخسارة الكبيرة (450 دولار) والحمد لله
                      ده اللي حصل

قلي بأه هو انت منتقمتش من المجنون الأسبوعين اللي فاتو ؟ الاستراتيجية أعطت صفقتية أساسيين للدخول الصفقة الأولى الأولى بربح 140 نقطة والصفقة التانية بربح أكثر من 250 نقطة ولله الحمد والشكر
                      والله مفيش أحسن من الدخول الآمن مع الصبر وادارة رأس المال الصارمة
                      والله الموفــــــــق

المشاركة الأصلية بواسطة امل التميمي مشاهدة المشاركة
                        مساء الخير
                        اخواني موضوع ولا اروع انا جديدة بالفوركس وبتعلم معكم الاستراتيجية لي يومين فاتحه الموضوع من الصفحه الاولى واتعلم
                        حفتح ديمو واجرب معاكم واتمنى تساعدوني في الفرص المحققه
                        ان شاء الله يكون في تفاعل

تحياتي للجميع

تنوري الورشة

ان شاء الله يا أحمد باشا بس هحكيلك على اللي حصلي وليه انتقمت منه
                          كل ما هنالك أني دخلت ببديلي خارج عن قانون الاستراتيجية حيث كان السعر تحت سحابة الدايلي ووسط سحابة الأربع ساعات وأنا بذكائي المبهر ههههه بمجرد دخولي مع شمعة قوية وفوق سحابة الساعة انعكس علي في لحظة ب 45 نقطة لكن سحابة الساعة أنقذتني من الورطة (مع العلم أني دخت بعقد كبير (الطمع) ) و بعدها ثم اختراق سحابة الأربع ساعات عملت الستوب بتاعى عند الدخول ولسا الطمع على أمل انو يخترق سحابة الدايلي...
                          وفعلا اخترق السحابة الوحشية وخرجت من دائرة الخسارة تبع استراتيجية أستاذنا سباركو
                          في الحقيقة الصبر وثقتي في التحليل خرجتني من ورطة الخسارة الكبيرة (450 دولار) والحمد لله
                          ده اللي حصل

قلي بأه هو انت منتقمتش من المجنون الأسبوعين اللي فاتو ؟ الاستراتيجية أعطت صفقتية أساسيين للدخول الصفقة الأولى الأولى بربح 140 نقطة والصفقة التانية بربح أكثر من 250 نقطة ولله الحمد والشكر
                          والله مفيش أحسن من الدخول الآمن مع الصبر وادارة رأس المال الصارمة
                          والله الموفــــــــق
                          والله يا أخ حسونة أنا لسه بدخل ديمو لأني متابع معاكم من ييجي أسبوع وعاوز أتقن الاستراتيجية لأني تعبت من الحقيقي وخسرت كتير

ولو تلاحظ صفقة ال 250 نقطة انا إللى كنت حاططها

بقولك إيه يا حسن

ياريت المؤشرات والتمبليت بتاع التعديل إللى إنت عمله إللى فيها مؤشر ال rsx

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
                              بقولك إيه يا حسن

ياريت المؤشرات والتمبليت بتاع التعديل إللى إنت عمله إللى فيها مؤشر ال rsx

اتفضل اخي الكريم كل المؤشرات والتمبلت بتاعها من وضع الاخ حسن
                              ومن ضمنها مؤشر rsx

الملفات المرفقة
                              .." ضارب كما تري وليس كما تعتقد "..

... متوكلا علي الله سبحانه وتعالي ...

لا تحدث الناس كيف ستنجح
                              بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت !!
                              اضغط هنا واوعدك هتكسب بجد والله

المشاركة الأصلية بواسطة elsayed elghitany مشاهدة المشاركة

اتفضل اخي الكريم كل المؤشرات والتمبلت بتاعها من وضع الاخ حسن
                                ومن ضمنها مؤشر rsx

ألف شكر يا سيد
                                بس شوف الصورة الأصلية للاستراتيجية

ودي للي إنت نزلتها

يعمل...
                                X