تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك :::عـايزيـــن تفــاعـــل ووضـــع فــرص يـوم

المشاركة الأصلية بواسطة afreet_elnahaar مشاهدة المشاركة
    اذا سمحتم يا جماعة ممكن حد يجاوبني على شركة 4xp ايه رايكم بها هل هي كويسة وشركة محترمة ولا ارف نظر عنها ياريت حد يفيدني على وجه السرعة وياريت يقولي على شركات تانية كويسة ويكون حد ادنى معها 100$ فتح حساب واقل عقد 0.01 معها وشكر ليكم

اهلا بك انصحك بشركة fxdd , fxsol

اهم شيء في الشركة ان تكون مرخصـــة وتبقي حاسس ان اموالك في امان

واقل عقد 0.01

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك :::عـايزيـــن تفــاعـــل ووضـــع فــرص يـوم

واقل عقد 0.01
      ممكن بعد إذنك توضح ليه 4xp مرفوضة من قبلك هل عند حضرتك تعامل سابق معهم ام لا وهل هية شركة سيئة السمعة طيب واقل حد ادنى لفتح الحساب مع fxsol 100$ ولا لاء ياريت توضح وشكرا ليك على اهتمامك وياريت تكتب موقع للشركة تبع الاحسن او اللي ترشحها للتعامل شكر على اهتمامك بالرد

واقل عقد 0.01
        ممكن بعد إذنك توضح ليه 4xp مرفوضة من قبلك هل عند حضرتك تعامل سابق معهم ام لا وهل هية شركة سيئة السمعة طيب واقل حد ادنى لفتح الحساب مع fxsol 100$ ولا لاء ياريت توضح وشكرا ليك على اهتمامك وياريت تكتب موقع للشركة تبع الاحسن او اللي ترشحها للتعامل شكر على اهتمامك بالرد
        اخى الفاضل نظرا لاصرارك على الشركة دى انصحك بمراجعة ورشة هنا فى المضارب العربى عن الشركات النصابة رغم انى لا ادعى انها احصت الجميع ولكن يخيل الى ان هذه الشركة قد قيل عنها نصابة واسرائيلية على ما اعتقد والله اعلم .

نصيحتى لا تختلف عن الاخرين اذا كنت لا تزال معك النقود ولم تشترك فى هذه الشركة انصحك بالاشتراك مع شركة يكون اناس كثيرين ينصحوا بها لان ذلك يدل على نزاهة الشركة وانهم قد سحبوا منها بالفعل . بالتوفيق

واقل عقد 0.01
          المشاركة الأصلية بواسطة ehab1981 مشاهدة المشاركة
          اخى الفاضل نظرا لاصرارك على الشركة دى انصحك بمراجعة ورشة هنا فى المضارب العربى عن الشركات النصابة رغم انى لا ادعى انها احصت الجميع ولكن يخيل الى ان هذه الشركة قد قيل عنها نصابة واسرائيلية على ما اعتقد والله اعلم .

نصيحتى لا تختلف عن الاخرين اذا كنت لا تزال معك النقود ولم تشترك فى هذه الشركة انصحك بالاشتراك مع شركة يكون اناس كثيرين ينصحوا بها لان ذلك يدل على نزاحة الشرطة وانهم قد سحبوا منها بالفعل . بالتوفيق
          متشكر ليك وانا هفتح fxsol بس الموقع تبعهم ممكن تقولي عليه وبيقبلوا حوالة بنكية ولا لاء واقل حساب معهم 100$ ولا ايه شكرا لاهتمامك بالرد

المشاركة الأصلية بواسطة أبو خالد التركماني مشاهدة المشاركة
            شكرا لك أخي الكريم keyofdark على جوابك

وشكرا لك أستاذي الكريم إهــــاب على حسن إيضاحكم وتبسيطكم

آمل منك أخي إهــاب أن تعلمني خطوة خطوة طريقة إظهار السهم على منصة التداول ،

علما بأني الآن عندي حساب حقيقي على شركة

IFC market - net tradex-f

وحجم اللوت الذي أستخدمه 0.01

وجزاكم الله خيرا

اولا اسمع كلامى واترك حسابك الحقيقى لفترة ( متقلقش الفلوس مش حتطير )

اعمل حساب تجريبى ثم ابدا بتركيب المؤشر وطريقة اظهار السهم وتركيبه فى مشاركة لى ( اللينك هو http://forum.arabicbroker.com/showth...37119&page=544

دوس على اللينك حتلاقى مشاركة رقم 4348 ثم ابدا التدريب بتنزيل فرص اول ما يثبت السهم مع ارفاق صورة للشارت بعد ثبات السهم .

الحساب الحقيقى لو دخلت من غير تدريب حتخسر 100 % لكن مع التدريب حتعرف حاجات كتييير منها على الاقل التذبذب فى السوق وادارة راس المال ثم ستفضل طريقة معينة للتعامل مع المؤشر . ابدا وبالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة Maly مشاهدة المشاركة
              اجابة اكثر من رائعــة

شكرا لك اخ ايهاب
              حبيب قلبى . انت عارف انى رجعت عشانك وان شاء الله متابع قدر المستطاع .

متشكر ليك وانا هفتح fxsol بس الموقع تبعهم ممكن تقولي عليه وبيقبلوا حوالة بنكية ولا لاء واقل حساب معهم 100$ ولا ايه شكرا لاهتمامك بالرد

اولا اسف انا لا اتعامل مع هذه الشركة لكنى دورت فى جوجل وجبتلك الموقع http://www.fxsolutions.com/

بس نصيحة لا تستعجل وابدا على التجريبى لفترة ( صدقنى خطوة الحقيقى لا تاخذ اكثر من يومين ولكن وجود حساب حقيقى حيغريك للتداول قبل ما تتقن طريقة معينة .

اعمل تجريبى واشتغل عليه 3 اشهر , اذا نجحت فيهم بجدارة اعمل الحساب وتوكل على الله

المشاركة الأصلية بواسطة ehab1981 مشاهدة المشاركة
                  اولا اسف انا لا اتعامل مع هذه الشركة لكنى دورت فى جوجل وجبتلك الموقع http://www.fxsolutions.com/

بس نصيحة لا تستعجل وابدا على التجريبى لفترة ( صدقنى خطوة الحقيقى لا تاخذ اكثر من يومين ولكن وجود حساب حقيقى حيغريك للتداول قبل ما تتقن طريقة معينة .

اعمل تجريبى واشتغل عليه 3 اشهر , اذا نجحت فيهم بجدارة اعمل الحساب وتوكل على الله
                  كلامك مظبوط انا عندي خلفية مسبقة بس انا فتحت حساب حقيقي قبل كدة ومن غير ما اتعلم حاجات كتير خسرت بس الوقتي بتعلم كتير وابتدت افهم الدنيا ماشية ازاي ود ان دل على اني مش عاوز اخسر تاني او لو خسرت ابقى كسبت وهكذا بس حضرتك مش متعامل مع الشركة fxsol طيب اتعامل مع حاجة حد اتعامل معها زي fxdd ولا ايه انت اتعاملت مع ايه واساسا انا شغال ديمو بقالي فترة كبيرة قوي بس هبتدي اتابع معاكوا لاني اتعلمت في يومين اتنين حاجات مكنتش اعرفها بس كان عندي علم بيها انها بتسهل الشغل كتير علينا وشكرا ليك وكل عام وانتم بخير ممكن ايميالك اضيفه عندي لسهولة السؤال اكتر بعد إذنك

كلامك مظبوط انا عندي خلفية مسبقة بس انا فتحت حساب حقيقي قبل كدة ومن غير ما اتعلم حاجات كتير خسرت بس الوقتي بتعلم كتير وابتدت افهم الدنيا ماشية ازاي ود ان دل على اني مش عاوز اخسر تاني او لو خسرت ابقى كسبت وهكذا بس حضرتك مش متعامل مع الشركة fxsol طيب اتعامل مع حاجة حد اتعامل معها زي fxdd ولا ايه انت اتعاملت مع ايه واساسا انا شغال ديمو بقالي فترة كبيرة قوي بس هبتدي اتابع معاكوا لاني اتعلمت في يومين اتنين حاجات مكنتش اعرفها بس كان عندي علم بيها انها بتسهل الشغل كتير علينا وشكرا ليك وكل عام وانتم بخير ممكن ايميالك اضيفه عندي لسهولة السؤال اكتر بعد إذنك
                    ولو يا صديقى ( انا لا اشكك فى مقدار معرفتك ولكن بما انك قررت الانضمام هنا لتعلم شئ جديد فانتظر من جديد انت مش خسران حاجة ) عمتا انا ما على سوى النصيحة وعندنا فى مصر بنقول عقلك فى راسك تعرف خلاصك . لك مطلق الحرية اخى .

انا اتعامل مع شركة ليست معروفة لاناس كثيرين ولا انصحك بها قوى نظرا لان اسعارهم عالية لذلك عليك فكسول fxsol سمعت ان اسعار المارجن عندهم حلوة قليلة

اسف فان الموقع هنا لا يسمح بوضع الايميل ولا يسمح بالرسائل الخاصة ولا التواصل باى طريقة غير العام . سعدت بمعرفتك

احب اشكر العضو totti2010 لو بيتابعنا .

اشكرك لارسالك تقييم لى فهو تقدير يستحق الشكر وعلى فكرة ده اول تقدير اخذه فى موقع المضارب العربى فتاكد لن انساه

اتمنى تكون استفدت من العبد الفقير الى الله انا . وسامحنى على التاخير فلم ارى التقييم سوى الان . وفقنا الله نحن واياك.

اخ مالي
                        حسابي فوق 500 دولار بس لازم عن طريق المضارب العربي؟
                        وبعدين فين التوصيات انتو بترسلوها علايميل يعني ولاايه؟

أقترح لمخترع المؤشر ان يضيف ميزة الإرسال لبريد غير ميزة التبيه الصوتي

الله ينو اخى محمد وانا متابع معاك وفى انتظار الشرح

مساعده من الأخوه

محتاج حد يرشحلي كتاب سهل للمبتدئين لشرح و تعريف المؤشرات علماً أني متابع للمنتدي و المواضيع من 4 أشهر وكونت فكره جيده لكن التأسيس الثقافي لابد مع الخبره العمليه.

نظراً لحجم التعاون مابين الأخوه في المنتدي أنا متأكد أن الناس هتساعد

المشاركة الأصلية بواسطة hamada mp مشاهدة المشاركة
                                الله ينو اخى محمد وانا متابع معاك وفى انتظار الشرح
                                اخى حمادة

السلام عليكم . لو شرح للمؤشر هو مشروح باستفاضة فى اول المشاركات .

لو شرح اخر انت فى انتظاره برجاء التوضيح للمساعدة

يعمل...
                                X