ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

شف يا استاذ 3238
    متوسط 1000
    اعتقد عندها يتحرر اليورو وينطلق
    ايه رايك بتحليلي ده
    استااذه
    والله يا استاذ لا يتعلم الانسان الا من جيبه
    فرق كبير بين الديمو والحقيقي حتى بمحاولة بحثك عن المعلومه

أرجو من صديقي طخشون شرح طريقة عمل السكالبينج من جديد للجميع بعد التحديثات الاخيرة

وبجد أنا بدأت أتفاعل معها خصوصا أثناء انتظار تكون الفرص على الفريمات الكبيرة
      ومن يتقي الله يجعل له مخرجا
      ويرزقه من حيث لا يحتسب

sigpic
      أينما ترى صفقة ناجحة ،،
      فحتماً هناك من إتخذ قراراً شجاعاً

يابشمهندس وائل أحلى حاجة في السوق دا
        انوا جمعنا مع بعض على الافتراضي (الفضاء الانترنتي)
        وانشاء الله بنجتمع على الارض قريبا أوي
        ومن يتقي الله يجعل له مخرجا
        ويرزقه من حيث لا يحتسب

sigpic
        أينما ترى صفقة ناجحة ،،
        فحتماً هناك من إتخذ قراراً شجاعاً

المشاركة الأصلية بواسطة nooraa مشاهدة المشاركة
          شف يا استاذ 3238
          متوسط 1000
          اعتقد عندها يتحرر اليورو وينطلق
          ايه رايك بتحليلي ده
          استااذه
          والله يا استاذ لا يتعلم الانسان الا من جيبه
          فرق كبير بين الديمو والحقيقي حتى بمحاولة بحثك عن المعلومه
          بصي يا نورا.....استاذ المتوسطات moving avarge هو الاستاذ طخــــــــــشون.......و الاستاذ فتحي الرنتيشى....... مع الاستاذ فتحي كان هناك مشكله بسيطة وهي ان كلامه بيتحقق 100 % بس بعد مدة طويله نسبيا....لان المتوسطات بتحتاج صبر في التعامل.وان شاء الله الاستاذ فتحي هيكمل المشوار بعون الله.

الاستاذ طخشون دارس متوسطات بصورة رهيبة و بيعرف يتعامل معاها بكل دقة........و اكيد الاستاذ طخشون هيمد الجميع بالخبرة في هذا المجااااااااال ان شاء الرحمن

والله المـــــــــــــوفق
          ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
          الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

يبدو ان هناك تلقيح جديد وقوى كما عاهدنا هذة الورشة جارى مراجعة الشرح

مع تمنياتى للجميع بالخير الكثير

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
              يبدو ان هناك تلقيح جديد وقوى كما عاهدنا هذة الورشة جارى مراجعة الشرح

مع تمنياتى للجميع بالخير الكثير

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

اصل احنا في فصل الربيع.......و التلقيح الان على اشده.

ههههههههههههههه

منــــــــــــــــور يا باشمهنــــــــــــدس وائل والله......اللي علي علي يا عم. محدش بيشوفــــــــــــك......

بهرج طبعـــــــــــــــــــــا.......

منور الدنيا كلها حبيب قلبي.

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                بص يا استاذ طخشـــــــــون يجب الاول ان نضع النقاط على الحروف......

لو عاوز فعلا تسمي الاستراتيجية بتعتك ...فيبقى هتسميها باسمك.....انت اللي واضع التعديلات على الفريمات الصغيرة. عن نفسي انا معنديش حاجة اسمها استراتيجية سباركو ...الاستراتيجية اسمها استراتيجية من نار و مفيش حاجة اسمها استراتيجية سباركو........

طيب نعمل ايه؟؟؟؟؟علشان الكل يكون مستريح نفسيا؟؟؟؟ انت و انا كماااان....

الاجابة احنا بنشتغل هنا انا و انت و الجميع للصالح العام....فيجب ان نرفع الحرج عن انفسنا في كل حاجة .....معلش انا مطول شوية في الموضوع دة........فالحل الجميل من وجههة نظري ان يكون اسماء الاستراتيجيات كما انا سميتها ......استراتيجية ( ا) و استراتيجية (ب) ارجوك........لو عاوز تزعلني اعمل غير ما انا بقوله.

نخلينـــــــــــــــا في العمل استاذي الكريم......

تم التعديل و ننتظــــــــــــــر فرص لايف ان شاء الرحمـــــــــــن.

والله المـــــــــــــــــــوفق.
                ولا تزعل اخي العزيز
                احنا متفقين على الخير ان شاء الله
                عملت تعديل والحمدلله كله تمام ...
                بالمرفقات المؤشر مع الكتابة الازمة كما طلبت ... ارجو من الاخوان استبداله بالقديم الموجود وكله تمام
                وهذه الصورة :
                الملفات المرفقة
                اللهم اني أستودعك نفسي وديني ومالي وأهلي ، وكل نعمة أنعمت بها علي ، فاجعلني اللهم في كنفك وامنك وكفايتك وحفظك ورعايتك ، ووديعتك يا من لا تضيع ودائعه ولا يخيب سائله ولا ينفد ما عنده .
                آمين

المشاركة الأصلية بواسطة طخشون مشاهدة المشاركة
                  ولا تزعل اخي العزيز
                  احنا متفقين على الخير ان شاء الله
                  عملت تعديل والحمدلله كله تمام ...
                  بالمرفقات المؤشر مع الكتابة الازمة كما طلبت ... ارجو من الاخوان استبداله بالقديم الموجود وكله تمام
                  وهذه الصورة :
                  جـــــــــــــــاري التعديل ....
                  جزاك الله خيــــــــــــــــــــر استاذ طخشــــــــــــــــون.

والله المـــــــــــــــوفق.

نرجو من الاستاذ طخشون شرح الاستراتيجية بعد التعديل الجديد
                    وجزاة الله كل خير على ما يقدمه
                    سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم
                    كلمتان خفيفتان على اللسان .. حبيبتان الى الرحمن .. ثقيلتان في الميزان

الله يبارك فيك ويعزك اخي سباركو
                      الحديث عن المتوسطات حديث طويل وليس الآن وقته ... ولكني اريد ان تستفيدوا ( لمن يرغب ) من المتوسطات الموجوده على المنصة على الاقل وهي متوسطات ال 1000 الاصفر ومتوسط 382 الابيض و 200 البنفسجي ...
                      وعلى سبيل المثال ، فرصة الليلة الماضية على الاسترالي وقد نبهت لها قبل حدوثها ... مع توفيق رب العالمين بالتاكيد ...
                      وجاب الهدف بالملي والحمد لله ...
                      على الاربع ساعات كان متوسط ال 1000 تحت السعر والمتوسطين 382 و 200 فوق السعر كما بالصورة :

وممكن العكس في حال البيع ... يعني تكون المتوسطات الاقل تحت السعر ويكون متوسط ال 1000 فوق السعر بمسافة بعيدة مش قريبه ... وهذه الحالة يسميها استاذنا الاخ فتحي الرينشي بالمضاربة ...
                      ان شاء الله تكون وصلت الفكرة ...
                      وبالتوفيق للجميع باذن الله
                      اللهم اني أستودعك نفسي وديني ومالي وأهلي ، وكل نعمة أنعمت بها علي ، فاجعلني اللهم في كنفك وامنك وكفايتك وحفظك ورعايتك ، ووديعتك يا من لا تضيع ودائعه ولا يخيب سائله ولا ينفد ما عنده .
                      آمين

المشاركة الأصلية بواسطة moeissa مشاهدة المشاركة
                        نرجو من الاستاذ طخشون شرح الاستراتيجية بعد التعديل الجديد
                        وجزاة الله كل خير على ما يقدمه
                        تكرم يا غالي ...
                        لما اجهز الشرح ... واعذرني اذا تأخرت شوي ... اليوم النت مش ولا بد ...
                        آمين

المشاركة الأصلية بواسطة طخشون مشاهدة المشاركة
                          الله يبارك فيك ويعزك اخي سباركو
                          الحديث عن المتوسطات حديث طويل وليس الآن وقته ... ولكني اريد ان تستفيدوا ( لمن يرغب ) من المتوسطات الموجوده على المنصة على الاقل وهي متوسطات ال 1000 الاصفر ومتوسط 382 الابيض و 200 البنفسجي ...
                          وعلى سبيل المثال ، فرصة الليلة الماضية على الاسترالي وقد نبهت لها قبل حدوثها ... مع توفيق رب العالمين بالتاكيد ...
                          وجاب الهدف بالملي والحمد لله ...
                          على الاربع ساعات كان متوسط ال 1000 تحت السعر والمتوسطين 382 و 200 فوق السعر كما بالصورة :

وممكن العكس في حال البيع ... يعني تكون المتوسطات الاقل تحت السعر ويكون متوسط ال 1000 فوق السعر بمسافة بعيدة مش قريبه ... وهذه الحالة يسميها استاذنا الاخ فتحي الرينشي بالمضاربة ...
                          ان شاء الله تكون وصلت الفكرة ...
                          وبالتوفيق للجميع باذن الله
                          هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

استاذ طخشــــــــــــون هقولك حاجة انا مش قاعد هنـــــــــا لكي اللعـــــب في المنتدى...الحمد لله و بفضـــــــــل الله انا عارف من هنــــــــا عنده عـــــــــلم و من يدعيـــــــــه حبيب قلبي.

بارك الله فيك وفي علــــــــــــــــــمك استاذي الكـــــــــــــــريم.

سلام عليكم
                            حبيب قلبى حمد الله على السلامه يا باشا

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

المشاركة الأصلية بواسطة خالد مصطفى مشاهدة المشاركة
                              سلام عليكم
                              حبيب قلبى حمد الله على السلامه يا باشا
                              الله يكرمك و يكرم اصــــــلــــــــــــــك يا خلوووووووووود

صــــــــاحب واجب حبيب قلبي.

ربنا ما يوريني بك ســـــــــــــوء حبيب قلبي.

السلام عليكم
                                علي اجمل واجمد ورشه واعضاء في العالم كله
                                ............
                                يارب يتم شفاك علي خير اخي اسباركو حبيب قلبي
                                وترجعلنا بالسلامه
                                والله بفرح من قلبي لما
                                الاقي مشركاتك هنا وبدعيلك والله من كل قلبي بالشفاء العاجل
                                .." ضارب كما تري وليس كما تعتقد "..

... متوكلا علي الله سبحانه وتعالي ...

لا تحدث الناس كيف ستنجح
                                بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت !!
                                اضغط هنا واوعدك هتكسب بجد والله

يعمل...
                                X