تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: رحـلـة التـدبيل

المشاركة الأصلية بواسطة samasemobeeta1974 مشاهدة المشاركة
    ألف ألف مليون شــكر لأحبابى الغــاليين (شسسثق71)، (dr_ahmad72003)، (الغامدي) وكل الشــكر والعرفان لأســتاذنا الحبيب (مــالى)...

والشـــكر موصــول لأخى الغــالى (muslim4ever) على أفكــاره الرائعــة...

وتلبية لطلب أخى (مالى) فإليكم هاتين الفرصــتين:

بارك الله فيك الي الاهداف

وياريت تنزل فرص معانا يوميا يعني ممكن تلتزم علي 3 عملات فقط

وتنفذ الصفقات علي الحساب وتعطي لنا تقرير يومي

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: رحـلـة التـدبيل

المشاركة الأصلية بواسطة muslim4ever مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم
      كيف حالكم اخواني
      لضمان الربح بأذن الله
      فريم الساعة وبالدخول بعد شمعة السهم لا يقل الربح عن 50 نقطة ولا تتنازل الى 120 نقطة ولضمان ال 50 نقطة حرك الاستوب عند 40 نقطة وضع استوب متحرك كل 10 نقاط

فريم 4 ساعات وعن تجرية طويلة لا انتظار للشمعة التالية بعد السهم .... الدخول فوراً عند ظهور السهم لانه قد تاكد بالفعل على فريم الساعة ولضمان نقاط لا تقل عن 50 نقطة ... حصد النقاط لا يقل عن 150 الى 400 نقطة ولا تتنازل ... بعد ال 150 نقطة الاولى ضع استوب لوز عند 120 نقطة واستوب متحرك كل 30 نقطة

بالتوفيق بأذن الله
      والشكر موصول للاخينا الرائع محمد على

بارك الله فيك

وطريقة رائعة

الاستوب المتحرك علشان تضمن المكسب وتريح بالك وجهة نظر ايضا

المشاركة الأصلية بواسطة forex.warrior مشاهدة المشاركة
        الله ينور عليك ويرزقك والمسلمين جميعا من حيث لا تعلم ولا تحتسب

فللللللله ،،،، شمعععععععة ،،،،،، منوووووووورة،،،،،،، ايوا

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ( تفاعل )

المشاركة الأصلية بواسطة الساحرxxx مشاهدة المشاركة
          اخى الفاضل الف الف شكر لك اخيرا استطعت وضع المؤشر بارك الله فيك ورضي الله عنك وأرضاك .. وأعطاك .. وكفاك .. وهداك .. وأغناك .. وعافاك .. وشفاك .. ووفقك لخير الدعاء .. وأجاب لك الرجاء .. وأحبك بلا ابتلاء .. وجعلك ساعيا للخير .. مؤثرا ف الغير .. وآمنك بين أهلك وأدخلك الجنة .. آمين

هذا الدعاء لك وللاخ الفاضل صاحب الموضوع ولكل الاخوان المشاركين

بارك الله فيك ولك بمثل هذا الدعاء

ولا تحرمنا من دعائك دائما

احنا عايزين الموضوع يبقي منظم اكتر من كدة اية رايكوا

بس عايز شوية تفاعل وصدقوني ان شاء الله هتعرفوا طريق الربح الأمن المستمر ان شاء الله

عايز كل عضو يلتزم ب عدد معين من العملات

ويدخل الصفقات علي الحساب وكل يوم يعطي لما تقرير يومي عن الصفقات وكم الربح اللي موجود

بالحساب وانهي فريم شغال

زي حسام كدة ما شاء الله علية حقق 2000 نقطة بهذا الوضع وكان شغال علي 10 عملات او اكثر

ياريت كل واحد يختار العملات اللي هيتابع عليها

السلام عليكم

ضفت هادي المشاركة في موضوع
              --- السبب وراء سقوط اليورو الذي حدث اليوم ادخل لتعرف ---

المشاركة الأصلية بواسطة akram801 مشاهدة المشاركة
              السلام عليكم

شكرا أخي الكريم ع هالخبر

الحمدلله
              في أول تلات أيام إلي في عالم الفوركس كنت محقق ما مجموعه 350 نقطة خسرتهم في حوالي خمس ساعات ..... وعدت لنقطة الصفر بسبب الأزواج إلي فيها يورو

السؤال هلقيت يا أساتذة
              كيف ممكن أتجنب هادي الإنتكاسات ؟؟؟

يا ريت إذا ممكن حدا يفيدني

المشاركة الأصلية بواسطة akram801 مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم

ضفت هادي المشاركة في موضوع
                --- السبب وراء سقوط اليورو الذي حدث اليوم ادخل لتعرف ---

يا ريت إذا ممكن حدا يفيدني

اهلا بك

التزم بوقف الخسارة اخي الكريم

والدخول بنسبة قليل من رأس امال لا تتعدي 5%

المشاركة الأصلية بواسطة Maly مشاهدة المشاركة
                  اهلا بك

التزم بوقف الخسارة اخي الكريم

والدخول بنسبة قليل من رأس امال لا تتعدي 5%
                  شكرا أخ almsre و شكرا أخ مالي

صراحة أنا كنت عامل ترايلنج ستوب يدوي كل 50 نقطة وكنت فاتح عدد صفقات كتير بعقد 20 سنت
                  وقبل تأثير الخبر بثواني اعملت صفقتين ب 30 سنت على زوجين لليورو هادولا هما أكتر حاجة جلطوني

هلقيت السؤال

هل يوجد مواقع نت أو محطات فضائية أو ما شابه تقولي " إلحق حالك وطلع من مثلا كل صفقات اليوور لأنو توي فلان الفلاني صرح بـ كذا و كذا " ؟؟؟
                  أو إنو من الصعب معرفة مدى تأثير هادي الأخبار ؟؟؟
                  هل تأثير الأخبار يظهر بسرعة ؟
                  ويا ريت إذا في معلومات تانية عن هادي الشغلة ؟؟؟

معلش على الازعاج ... إيش القسم المناسب لهيك أسئلة ؟؟؟ بس يكون فيه إستجاب بسرعة زي الأسئلة إلي بتنطرح في هادا الموضوع

ولكم جزيل الشكر ...

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                    احنا عايزين الموضوع يبقي منظم اكتر من كدة اية رايكوا

بس عايز شوية تفاعل وصدقوني ان شاء الله هتعرفوا طريق الربح الأمن المستمر ان شاء الله

عايز كل عضو يلتزم ب عدد معين من العملات

ويدخل الصفقات علي الحساب وكل يوم يعطي لما تقرير يومي عن الصفقات وكم الربح اللي موجود

بالحساب وانهي فريم شغال

زي حسام كدة ما شاء الله علية حقق 2000 نقطة بهذا الوضع وكان شغال علي 10 عملات او اكثر

ياريت كل واحد يختار العملات اللي هيتابع عليها
                    بص ياباشا انا كنت عاوز اقول حاجه
                    انا صحيح كنت فى يوم وصلت ل 2000 نقطة ودى طبعا حاجة ممتازة
                    بس بعد شوية خسرت اكثر من نصفهم واوقات كنت بطلع من الصفقة بخسارة
                    فأنا كنت عاوز اقرح اننا نشتغل بهدف واستوب
                    بمعنى هدف 100 نقطو او 150 على فريم الاربع ساعات ومع استوب متحرك كل 50 نقطة
                    او ممكن استوب متحرك بعد كل 100 نقطة
                    واعتقد بكده نحقق اكبر قدر من الربح
                    ولا انت ايه رئيك ياكبير

رغم خبرتي القليلة المتواضعة على مدى سنة تقريباً، اعتقد ان الدواء المفيد لعدم الوقوع في المطبات هو القناعة والقناعة والقناعة، يعني حدد ربحك الذي تنويه يوم بيوم وما يكون كتير واكتفي منه وارتاح
                      لأنه السوق مفتوح وموجود دائما والفرص موجودة دائما
                      لكن ما العمل مع الانسان الطماع، انا اعرف ان الامر هذا صعب لأن المغريات قوية

سؤالين فنيين للاخ مالى اطال الله صبره علينا
                        1-اذا كنت داخل صفقة و الحمد لله كسبانة و عملت ستوب على مثلا 30 او 40 بيب من المكسب و ارتد السعر الى الاستوب و اغلق الصفقة و لسة السهم لم يتغير هل يجوز فى هذه الحالة ان ادخل بصفقة جديدة فى نفس الاتجاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                        2-دخلت صفقة مثلا على فريم الساعة مع ثبات السهم, و اول ما دخلت عكس السعر و اصبحت الصفقة خسرانة, فى حين انه على فريم الاربع ساعات لم يتغير سهم دخولى, فى هذه الحلة اغلق الصفقة على خسارة و ادخل اخرى مع السهم المعاكس ؟ ام انقل على فريم الاربع ساعات احتمال يعوض الخسارة
                        و شكرا
                        اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                        اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ( تفاعل )

المشاركة الأصلية بواسطة الساحرxxx مشاهدة المشاركة
                          اخى الفاضل الف الف شكر لك اخيرا استطعت وضع المؤشر بارك الله فيك ورضي الله عنك وأرضاك .. وأعطاك .. وكفاك .. وهداك .. وأغناك .. وعافاك .. وشفاك .. ووفقك لخير الدعاء .. وأجاب لك الرجاء .. وأحبك بلا ابتلاء .. وجعلك ساعيا للخير .. مؤثرا ف الغير .. وآمنك بين أهلك وأدخلك الجنة .. آمين

هذا الدعاء لك وللاخ الفاضل صاحب الموضوع ولكل الاخوان المشاركين
                          تقبل الله دعاءك ولاحرمك اجره

شـــرح رحلـــة التدبيل

رحلة التدبيل علي الحسابات الحقيقة

سنقوم بعمل رحلة للتدبيل الحسابات ان شاء الله

ستتكون رحلة التدبيل الواحدة تتكون من 25 جزء او خطوة

الجزء الواحد او الخطوة الواحدة يتكون من ربح 100 نقطة سواء

كانت من صفقة واحدة او عدة صفقات اجمالي الربح فيها 100 نقطة

تكون نسبة الدخول 4% من رأس المال في الصفقة الواحدة

4% * 25 خطوة = 100 % من الحساب

وبعد انتهاء ال 25 جزء ( خطوة ) نكون قد ضاعفنا الحساب

والتوصية ستكون كذلك

Part 1 / Step 1
                            EUR USD
                            SELL NOW @ 1.4200
                            S @ 1.4200
                            T @ 1.4200

واخر صفقة ستكون Part 25

وعند الانتهاء ندخل في رحلة التدبيل رقم 2 وعند الوصول الي رحلة التدبيل

رقم 10 نكون علي مشارف المليون دولار

الهدف الرئيسي ليس الوصول الي مبلغ معين

ولكن فكرة التدبيل اهم شيء يعني ممكن يكون شخص محتاج مبلغ معين وليكن

15,000 دولار ممكن يدخل معانا بمبلغ 5000 ويدخل معنا رحلتين فقط ليضاعف المبلغ 10,000 ثم 20,000

ويقوم بسحب 15,000 ويترك 5000 دولار لحلم اخر

لن تجدوا مثل هذة الفكرة في جميع المنتديات بفضل الله

وهي فكرة التوصيات وتنظيم الربح حتي يربح الجميع

ربحا اجباري باذن الله

- فكرت في الفكرة دي بعد ما حقق المؤشر ما يقارب من 10,000 نقطة لايف

امام الجميع في شهر واحد فقط علي عدة عملات

- فكرت في الفكرة دي علشان نبقي منظمين

- فكرت في الفكرة دي علشان في ناس بتشترك في توصيات كتير بس محتاجة تنظيم اكتر

من التوصيات

- فكرت في الفكرة دي علشان تبقي ادارة حسابات بطريقة مبتكرة وتبقي انت اللي بتدير

حسابك وتتعلم تبقي منظم ازاي

- فكرت في الفكرة دي علشان كلنا ننجح مع بعض

- فكرت في الفكرة دي علشان يبقي افضل موضوع وافضل ورشة وافضل ربح وافضل تنظيم

وافضل اعضاء في تاريخ الفوركس ان شاء الله

مش هيبقي في ميعاد محدد للتوصيات علشان كدة هنفتح قسم خاص للتوصيات رحلة التدبيل

وسيتم استبدال اسم رحلة المليون برحلة التدبيل

اللي عايز يشترك في القسم دة سيتم ارسال التوصيات له عبر الهاتف SMS

والحد الادني للاشتراك حساب ب 500 دولار

وسيتم الاعلان عن كيفية الاشتراك بموضوع منفصل ومزايا الاشتراك ودة اللي مشغول ومحتاج التوصيات علي الموبيل

هام للجميع :

الموضوع الاساسي هيفضل زي ما هو نفس طريقتنا اللي ماشين عليها في الدخول

والخروج والجميع ينزل الفرص علشان يجرب المؤشر واذا حدث مننا تقصير في حق

الموضوع الاساسي سيتم الغاء رحلة التدبيل

توصيات رحلة التدبيل ستكون بموضوع منفصل في العام وفي القسم الخاص برحلة التدبيل

ومغلق لعدم اضافة اي رد سوي التوصيات لسهولة المتابعة

واي استفسار سيكون في الموضوع الاساسي

تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

ياريت الاعضاء تنزل توصياتهم زي ما هي ونتابع هنا المؤشر

نسالــــكم الدعــــــــــــاء

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ان شاء الله ستبدأ رحلة التدبيل بعد ايام من الان وذلك بعد نجاح عملنا في الموضوع

الرئيسي وهو توصيات اوتوماتيك فكرنا في تنظيم الربح للجميع حتي نربح معا سويا

ولكن هدفنا هذة المرة سيكون تدبيل الحساب

شروط الاشترك في رحلة التدبيل M.aly

1- ان يكون بحساب كل شخص 500 دولار امريكي على اقل تقدير.
                              2- ان يكون حساب المشترك بالرحله تحت رعايه المضارب العربي في احد الشركات التي يعتبر الموقع وكيلا لها و هي :
                              1- شركه اف اكس سوليوشن
                              2- شركه اف اكس دي دي

موعد بدء الرحله :
                              16-5-2011

المميزات الالتحاق برحلة التدبيل

1 -
                              دخول القسم الخاص برحله التدبيل في اي وقت اراد ان كان هناك سؤال او تعليق على الرحله .

2 -
                              توصيات SMS عبر الهاتف لجميع المشتركين

3 -
                              متابعه مباشره للعملاء كلا على حده على حسب حجم حسابه و يتم التنوبه الى كميه العقود التي سوف نقوم بالدخول بها لنصل الى هدفنا بكل يسر و سلاسه .

4 - فرصة لكل من يريد تتدبيل حسابة بطريقة منظمة

5 - اذا قمت بفتح حساب مع المضارب العربي في شهر 5

ستدخل تلقائيا سحب علي جهاز iPhone 4 واذا كان حسابك

في شركة FXDD ستأخد 10% بونص

لفتح حساب جديد مع شركه اف اكس دي دي تحت رعايه المضارب العربي :
                              قم بالدخول على الرابط ادناه :
                              http://www.arabicbroker.com/forum/showthread.php?t=19924

اذا كان لديك حساب مسبق مع اف اكس دي دي لكن ليس تحت رعايه المضارب العربي يمكنك التحويل بكل سهوله عن طريق التالي :
                              فتح حساب إضافي

أذا كان لك حساب بالفعل مع FXDD وتريد ان تنتقل الى المضارب العربي لتتمتع بعروضنا
                              فما عليك ألا مراسلة الشركة على هذا العنوان
                              Support.ar@fxdd.com.mt
                              مفادها (اود الاستفاده من خدمات موقع المضارب العربي arabicbroker.com واريد نقل حسابي الى الجروب الخاص به ومن ثم ارسال نسخه من الايميل المرسل الينا على العنوان )
                              info@arabicbroker.com

فتح حساب جديد مع شركه اف اكس سوليوشن عن طريق الرابط التالي :

http://www.arabicbroker.com/forum/page.php?do=account

اذا كان لديك حساب مسبق مع شركه اف اكس سوليوشن فرع بريطانيا مع وكيل اخر , ما عليك سوى طلب فتح حساب اضافي و تحويل المال عليه ليصبح تحت مجموعه المضارب العربي :

املك حساب في اف اكس سوليوشن فرع بريطانيا و اود الانتقال اليكم :

اليكم الرابط ادناه :

املك حساب في اف اكس سوليوشن فرع استراليا و اود الانتقال اليكم :

اليكم الرابط ادناه :

http://www.arabicbroker.com/forum/showthread.php?t=20565

اذا كنت تملك حساب مع شركه اخرى وتود التحويل الى شركة اف اكس سول يتوجب عليك فتح حساب مع شركه اف اكس سول اولا من خلال الرابط التالي

http://www.arabicbroker.com/forum/page.php?do=account

ومن ثم يتوجب عليك تعبئة نموذج تحويل عام وسيتم تحويل الاموال من حسابك في الشركه القديمة الى شركه اف اكس سول مباشرة دون الاضطرار الى حسب الاموال من الشركه القديمه و تحويلها الى شركة اف اكس سول
                              تتم عمليه التحويل من الشركه القديمه الى شركه اف اكس سول بنفس اليوم

نموذج التحويل العام اذا كنت تملك حساب في شركه اف اكس سول فرع استراليا

http://ar.fxsolutions.com.au/documents/Universal_Transfer_Form.pdf

نموذج التحويل العام اذا كنت تملك حساب في شركه اف اكس سول فرع بريطانيا

http://ar.fxsol.co.uk/documents/Universal_Transfer_Form.pdf

ميعاد الانطلاقة يوم 16/5

يعمل...
                                X