هل تستطيع تحويل 10000$ الى 1000000$ خلال أسبوع ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: هل تستطيع تحويل 10000$ الى 1000000$ خلال أسبوع ؟

المشاركة الأصلية بواسطة amth2011 مشاهدة المشاركة
    هي فعلا لم ولن تصل إلى العداوة يا وائل , بالنسبه لادارة حسابي معلش أنا بحب اديرو بنفسي لأن هذه هي المتعة
    اخوك أحمد

شرفت حبيب قلبي.

والله المــــــــــــــــــوفق
    ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
    الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

صـــــــــــــلـــــــــــــــــو عــــــــــــلــــــــــــــى الحبــــــــــــــــيب المصطفـــــــــــــــــى

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

" أحبُّ الناس إلى الله تعالى أنفعُهم للناس وأحبُّ الأعمال إلى الله عز وجل سرورٌ تدخله على مسلمٍ "

sigpic

إذا لم تجد عدلاً في محكمة الدنيا فإرفع ملفك إلى محكمة الآخرة فإن الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضي هو أحكم الحاكمين

المشاركة الأصلية بواسطة YASER-SYR مشاهدة المشاركة
        صـــــــــــــلـــــــــــــــــو عــــــــــــلــــــــــــــى الحبــــــــــــــــيب المصطفـــــــــــــــــى
        اللهم صلي على سيدنا محمد.

دة احنا صلينا من زمااااااااااان....انت لسة فاكــــــــــــر

ازيك يا ياسر باشا.........انت فين حبيب قلبي.

تعالى يا عم عندنا.....ابو انمار بيعمل ام على. حماتك بتحبك
        ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
        الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
          شرفت حبيب قلبي.

والله المــــــــــــــــــوفق
          المشاركة الأصلية بواسطة yaser-syr مشاهدة المشاركة
          عليه افضل الصلاة والسلام
          We Gain without Pain

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
            اللهم صلي على سيدنا محمد.

دة احنا صلينا من زمااااااااااان....انت لسة فاكــــــــــــر

ازيك يا ياسر باشا.........انت فين حبيب قلبي.

تعالى يا عم عندنا.....ابو انمار بيعمل ام على. حماتك بتحبك
            شو عم يعمل ابو انمار لإم علي......حرااااااااااااام عليه

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

" أحبُّ الناس إلى الله تعالى أنفعُهم للناس وأحبُّ الأعمال إلى الله عز وجل سرورٌ تدخله على مسلمٍ "

sigpic

إذا لم تجد عدلاً في محكمة الدنيا فإرفع ملفك إلى محكمة الآخرة فإن الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضي هو أحكم الحاكمين

معلومة :: صاحب الحساب اللى فى اول مشاركة فى الموضوع لم يفز بالمسابقة !!!

بسبب تعدد الحسابات كان هو الفائز الاول والثانى والثالث كاعلى رصيد ولم يفوز بالمسابقة

أنا كمان يا حبيبي مش صغير من اجل الدخول في هذه المناوشات
                ولا يهمك انت مغلطش في حاجة عشان تتأسف اعتبرني اخوك وكنا بنتكلم مش أكتر أنا مفيش بيني وبينك حاجة وحشة عشان تتأسف أو نتعادى
                انت معاك حق إن في ناس خسرانة بتعلق بقشة بس أنا فعلا لم اقصد شيء واقسم بالله لو كانت هناك وسيلة تواصل لكنت ربط حسابات الجميع بحسابي وقمت بادارتها لمدة شهر مجانا وبدون مقابل من اجل ان يتقدم حسابهم للامام وبعدين أنا كانت ردودي منصبه تجاه موضوع معين لم اقصد مضايقة أحد
                وبعدين معلش إيه اللي يخلي شخص يدخل في الفوركس وهو ليس لديه القدرة في التداول على حسابة هذا يعتبر في عداد القمار ايضا , معلش الناس متزعلش مني في اللي أنا هقولوا الناس فاكرة ان الفوركس منجم ذهب بس طبعا اللي بيدخل فيه بدون علم أو دراسة أو خبرة لازم تحصله كارثة
                عموما ربنا يهدي الجميع ويكتب لهم الربح بعد الخسارة التي رأوها وإن شاء الله ربنا كريم وفرصة سعيدة بالتحدث اليك وكويس إنك فهمت وجهه نظري أنا قمت بالحلفان لاني شعرت ان الموضوع دخل في الطعن في الشرف والاخلاق
                تقبل مروري وسعدت فعلا بالحديث اليك ......
                علي فكرة في طرق كتير لربط الحسابات لوانت فعلا عندك النية الموضوع بسيط و هتستفيد والناس هتدعيلك ان شاء الله طول العمر
                فريق المليون

خد لايك مني يا سباركو :)))))

ولايك ل ماث برده
                    واديكو بقيتوا صحاب

ومستفدناش احنا اي حاجة من ماسورة الملايين اللي بقالها يومين مفتوحة

امال فين علي عزت؟؟؟؟!

من وجهة نظري يغلق الموضوع لعدم الفائده منهه
                      وكثرة المشادات والنقاشات الغير مجديه

تحويل 1000 دولار إلى مليون دولار خلال سنة ... ثمنه 37 دولار !!!!!!
                        طب ده كلام يدخل الدماغ؟؟
                        معقولة ده سعر اكسبرت بيعمل ملايين ؟

والله يا معلم أنا جالى إيميل بالمضمون ده وهتستغرب كمان لما تعرف إنه جالى عن طريق Fab turbo وفاب توربو معروف للجميع ...
                        ممكن تدور عليه وتشوف الإعلان Pro Commodity
                        ومش هتخسر حاجة ... خد فكرة واشترى بكره ههههههههههههه
                        sigpic

فين علي عزت؟!؟!؟

المشاركة الأصلية بواسطة mido_marcilia مشاهدة المشاركة
                            والله يا معلم أنا جالى إيميل بالمضمون ده وهتستغرب كمان لما تعرف إنه جالى عن طريق fab turbo وفاب توربو معروف للجميع ...
                            ممكن تدور عليه وتشوف الإعلان pro commodity
                            ومش هتخسر حاجة ... خد فكرة واشترى بكره ههههههههههههه
                            الغريب هو سعره 37 دولار !!!!!

يوضع سعره في ارخص خلقة
                            We Gain without Pain

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخوانى الكرام
                              اعتقد ان هذا الموضوع كان فى منتد
                              ا اخر و قد اثبات لهم ان مافعله هذا الشخص على الحساب الديمو ليس بشىء و اثبت ايضا ان بحساب حقيقى و لكن الانتقادت اصبحت تاتى من كل مكان و لا حول و لا قوة الا بالله و لله الحمد فهذا يثبت نجاح الانسان بكثرة الحقدين حوليه. لقد وضعت الاكسبيرت على حساب ديمو عشان اظهر للاعضاء ان الحساب بالمسابقة ليس له اى قيم جانب الذى نملكه فالاكسبيرت من ١ فبراير ٢٠١٢ الى اليوم قد حول ال ١٠ الاف الى ٣ مليون و ٢٠٠ اللف و بمخاطره ١٠ % بس ده ديمو و انا ذات نفسى لا اقتنع بيه اما الحقيقى فلله الحمد من قبل و من بعد و ماشاء الله تم مضاعفة الحساب اكثر من مرة بدون ذكر كام بالتحديد و هناك حساب اخر و تم فتحة هذا الشهر و لله الحمد و ماشاء الله تم نفس النظام معاه . فالعنده شىء حقيقى يثبته و انا مش جاى هنا عشان اعمل دعايه و الكلام الفاضى فالشىء ثمين لا يحتاج الى دعايه و الاكسبيرت هو خاص و ستسمحونى ان احتفظ بيه خاص كما هو فأنا شغال بيه على حسابات خاصة عشان اكون صريح معاكم ...و لكن سبب الخلانى اقول كده انى عاوزكم تعرفو ان السوق فيه فلوس و تقدر تحقق ارباح كويسه بس بشروط و هيا التوكل على الله ثم التعلم و الاستزاده بالعلم و المعرفة الحقيقة للسوق اما بخصوص السؤال عن تحويل ١٠ الا الى مليون خلال اسبوع فأنا بنفسى بقولك صعبه شوى بس ممكن بفضل الله عز وجل نحققه خلال سنه و ممكن اقل او اكثر كله بيد الله .. اما السبب فهناك اسباب كثيرة و لا داعى ان نتطرق لها الان !!
                              شىء تانى عشان الناس متتوهمش و يمكن معظم خبراء الاكسبيرتات عارفينه ان الاكسبيرت شغله على الحقيقى غير لما يكون على الديمو.. و هناك كلام كتير لو هنتكلم عن النقطه ديه .. بس حاولو تتعلمو فلقد تعلمت هذا بس خسائر مال و وقت ...فصدقونى حاول و الله هييسر لكم الارزاق ... بالتوفيق للجميع و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

المشاركة الأصلية بواسطة ali ezzat مشاهدة المشاركة
                                طبعا ديه حاجة تسعدنى ان اعرض طريقتى هنا فى المنتدى دا الى بحبه جدا

بس الطريقة بسيطة و انا خايف من كتر بسطتها الناس تقول عليها متستهلش
                                مازلت منتظر الطريقة

و جزاك الله كل الخير

يعمل...
                                X