عندي مشكلة بالاستراتيجيات ارجوا مساعدتي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عندي مشكلة بالاستراتيجيات ارجوا مساعدتي

بسم الله الرحمن الرحيم
    المشكلة ببساطة اني عامل حساب تجريبي بقالي فترة كبيرة مع شركة cms forex
    وهذة الشركة تستعمل برنامج للمضاربة اسمة VT Trader
    انا جمعت من منتديات كتير استراتيجيات بتعجبني بس المشكلة ان المؤشرات الي بتكون محطوطة بتكون كلها ( للميتا تريد )
    امتدادها ex4 وامتداي البرنامج عندي vtscr
    طبيعي مش بتشتغل وتخيلوا ان المؤشرات لو هي هي بتختلف اسمها من برنامج للتاني الا قليل مشهور
    انا مش عارف اعمل اية نفسي اشتغل ميتا تريد بس انا مرتاح من الشركة دي ومناسبة ليا ممكن افتح حساب ب200 دولار وبتضاعف 4
    اعمل اية يا ريت تقولولي اية الحل الواحد بيغلب لما بيوصل للاستراتيجية
    لو في برنامج بيحول امتداد او لو في شركة محترمة مسجلة بنفس مواصفات شركتي شغالة ميتا تريد يا ريت ما تتاخروا عليا بالاجابة بارك الله فيكم

رد: عندي مشكلة بالاستراتيجيات ارجوا مساعدتي

يا جماعه محدش مقتنع اني بمشكلة وعاوز يرد علية ردوا باي شي احس انكم سامعني حتي فين المشرفين

المشاركة الأصلية بواسطة ايهاب العربي مشاهدة المشاركة
      بسم الله الرحمن الرحيم
      المشكلة ببساطة اني عامل حساب تجريبي بقالي فترة كبيرة مع شركة cms forex
      وهذة الشركة تستعمل برنامج للمضاربة اسمة vt trader
      انا جمعت من منتديات كتير استراتيجيات بتعجبني بس المشكلة ان المؤشرات الي بتكون محطوطة بتكون كلها ( للميتا تريد )
      امتدادها ex4 وامتداي البرنامج عندي vtscr
      طبيعي مش بتشتغل وتخيلوا ان المؤشرات لو هي هي بتختلف اسمها من برنامج للتاني الا قليل مشهور
      انا مش عارف اعمل اية نفسي اشتغل ميتا تريد بس انا مرتاح من الشركة دي ومناسبة ليا ممكن افتح حساب ب200 دولار وبتضاعف 4
      اعمل اية يا ريت تقولولي اية الحل الواحد بيغلب لما بيوصل للاستراتيجية
      لو في برنامج بيحول امتداد او لو في شركة محترمة مسجلة بنفس مواصفات شركتي شغالة ميتا تريد يا ريت ما تتاخروا عليا بالاجابة بارك الله فيكم
      اهلا بك
      واعتذر لك لتاخرنا بالرد عليك

ارى ان تعمل على برنامج الميتا تردر لانه سيسهل لك الامور كثير وبخصوص برنامج لتحويل الامتداد حقيقة لم اسمع به من قبل جميعنا نعمل على الميتا تريدر ونتابع مع برنامج الشركه الاخرى .
      تحياتي لك
      اللَّهُمَّ فَارِجَ الْهَمِّ ، كَاشِفَ الْغَمِّ ، مُجِيبَ دَعْوَةِ المُضطَرِّينَ ، رَحْمنَ الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَرَحِيمَهُمَا أَنْتَ تَرْحَمُنا فَارْحَمْنِا بِرَحْمَةٍ تُغْنِينا بِهَا عَنْ رَحْمَةِ مَنْ سِوَاكَ
      Arabic Broker
      المتابعه عبر توينر
      https://twitter.com/usamafayyad

يا أخي تعالى افتح حساب هنا عن طريق المضارب العربي
        يوجد هنا موضوع فتح حساب مع الشركة الكويتية Afb تستخدم الميتاترايدر و سوف تستفيد هنا من الاشتراك في التوصيات الخاصة بالمشتركين باذن الله.

اليك صفحة الموضوع

و شكرا
        عن أبي موسى الأشعري رضي الله عنه قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ( يا عبد الله بن قيس! ألا أدلُّك على كنز من كنوز الجنّة ؟)فقلت: بلى يا رسول الله! قال: ( قل: لا حول ولا قوّة إلاّ بالله)متفق عليه.
        sigpic

شكرا يا جماعة علي التواصل الحمد لله اشتركت ديمو بشركة فيها ميتا تريدر وبتابع علية مع الفيتا تريدر

انا زيك بالظبط وشغال مع الشركه دى والبرنامج مينفعش يتحط فيه مؤشرات جديدة لانه مليان مؤشرات كتيرة قوى ممكن الاختلاف بالاسم
            وانا فتحت حساب هنا
            وشغال على ال تريد ديمو
            استغفر الله الذى لا اله الا هو واتوب اليه

المصحف المعلم للاطفال

اتوجه لكم بجزيل الشكر اخواني انا اريد اتعلم اتداول بنفسي هل من مساعد؟

يعمل...
              X