المؤشر السهل و20 نقطة يوميا في كل تداول

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: المؤشر السهل و20 نقطة يوميا في كل تداول

ومازالت الصفقة معلقه لغاية الان لا صعود ولا هبوط ننتظر الفتره الاوربية تفتح ونرى اين ستذهب بنا
    الله المستعان والحمد لله رب العالمين

المشاركة الأصلية بواسطة تساهيل مشاهدة المشاركة
      ومازالت الصفقة معلقه لغاية الان لا صعود ولا هبوط ننتظر الفتره الاوربية تفتح ونرى اين ستذهب بنا
      صباح الفل على الجميع يارب يكون يوم جميل ان شاء الله على الجميع
      بالنسبة بقا لصفقة اليورو والله هو كلنا متابعين وربنا يستر هههههههههه
      لو حد عارف مواعيد السوق الاسبوع ده لشركة FXDD ياريت يقولها

اهلا اخي تساهيل.
        انا من متابعين هالاستراتيجيه الجيده جدا.

اخوك/ محسن بهبهاني

المشاركة الأصلية بواسطة elkorashe مشاهدة المشاركة
          صباح الفل على الجميع يارب يكون يوم جميل ان شاء الله على الجميع
          بالنسبة بقا لصفقة اليورو والله هو كلنا متابعين وربنا يستر هههههههههه
          لو حد عارف مواعيد السوق الاسبوع ده لشركة fxdd ياريت يقولها
          بارك الله فيك اخوي القرشى . بالنسبة لمواعيد السوق يوجد مشاركة للاخ المشرف محمد مصطفى يذكر فيها مواعيد العمل خلال هذا الاسبوع والعطل
          المشاركة الأصلية بواسطة euro king مشاهدة المشاركة
          اهلا اخي تساهيل.
          انا من متابعين هالاستراتيجيه الجيده جدا.

اخوك/ محسن بهبهاني
          اهلا وسهلا بملك اليورو شرفنا مرورك ونرجو منك مشاركتنا في الاقتراحات لتطوير الاستيراتيجيه
          واهلا وسهلا بك

متابعة لصفقة اليورو المفتوحه من الاسبوع الماضي
            ضرب ستوب مره ثانية للعقد المضاعف وخساره جديده
            وتم فتح صفقه معاكسه شراء بعقد 7 مضاعفات وننتظر الصعود او الهبوط

الله المستعان على نهاية السنة ..

بسبب التذبذب الحاصل في نهاية السنة وعطلة راس السنة
              فقد تم اغلاق صفقة اليورو على خساره 200 نقطه وانهاء الصفقة بهذه الخساره
              للاسف لم نتمكن من حصد اي ارباح في هذه الصفقة
              الله المستعان على هذه السوق .. وان شاء الله سنة جديده نبدا فيها بمشوار جديد
              وكل عام وانتم بخير

ولا يهمك حبيبي الكريم وان شاء الله تتعوض مع بداية العام ان شاء الله تعالى

المشاركة الأصلية بواسطة hemaaa20032004 مشاهدة المشاركة
                  ولا يهمك حبيبي الكريم وان شاء الله تتعوض مع بداية العام ان شاء الله تعالى
                  شكرا جزيلا لمرورك مشرفنا الغالي
                  وطبعا الاستيراتيجية الي ما تخسر اكيد ما تربح
                  وان شاء الله في المرات القادمه سوف نحاول تجبن اسباب الخساره والابتعاد عن المخاطر قدر المستطاع

خيرها فى غيرها ان شاء الرحمن يا اخى لا تزعل نفسك وان شاء الله تعوض الخساره مع بدايه السنه وتكون من انجح الاستراتيجيات وربنا يوفقك للى فيه الخير

المشاركة الأصلية بواسطة iris flower مشاهدة المشاركة
                      خيرها فى غيرها ان شاء الرحمن يا اخى لا تزعل نفسك وان شاء الله تعوض الخساره مع بدايه السنه وتكون من انجح الاستراتيجيات وربنا يوفقك للى فيه الخير
                      مما لا شك فيه ان الاخطاء تعلم الانسان ،، وتدفع به الى النجاح
                      وها نحن الان نخطأ وان شاء الله غدا نصلح ما افسده الفوريكس
                      ومع بداية السنة الجديده سوف نتطرق لاستيراتيجيات جديده ومواضيع مهمه للتداول
                      وننتظر مشاركتكم معنا في هذا المشوار الطويل

معك يا اخى ان شاء الله وباذن الله الكل يصل الى ما يحلم به ونتطور الاستراتيجيه لكى تصبح اكثر نجاحا ان شاء الله الله

المشاركة الأصلية بواسطة iris flower مشاهدة المشاركة
                          معك يا اخى ان شاء الله وباذن الله الكل يصل الى ما يحلم به ونتطور الاستراتيجيه لكى تصبح اكثر نجاحا ان شاء الله الله
                          خيرها فى غيرها ان شاء الله وكمان هو ممكن يكون الغلط فى ان المفروض لو كنت هتفتح صفقة فى اليوم ده على الزوج بتاع اليورو دولار كنت فتحتها من هاى اليوم الى كنا شغالين فيه مش هاى اليوم الى قبله انا كنت عملت كدا فعلا وحطيت امر معلق على هاى اليوم الى كنا فيه وجابت ربح وكمان انا كنت متاكد انه هابط مش صاعد فمجازفتش بالشراء تانى بس انا فعلا مكنتش متابع معاكم انا كنت حاطط الامر ومش موجود يلا خير متعوضة باذن الله على كل الناس الى خسرت

بسبب التذبذب الحاصل في نهاية السنة وعطلة راس السنة
                            فقد تم اغلاق صفقة اليورو على خساره 200 نقطه وانهاء الصفقة بهذه الخساره
                            للاسف لم نتمكن من حصد اي ارباح في هذه الصفقة
                            الله المستعان على هذه السوق .. وان شاء الله سنة جديده نبدا فيها بمشوار جديد
                            وكل عام وانتم بخير
                            مما لا شك فيه ان الاخطاء تعلم الانسان ،، وتدفع به الى النجاح
                            وها نحن الان نخطأ وان شاء الله غدا نصلح ما افسده الفوريكس
                            ومع بداية السنة الجديده سوف نتطرق لاستيراتيجيات جديده ومواضيع مهمه للتداول
                            وننتظر مشاركتكم معنا في هذا المشوار الطويل
                            ولا تزعل نفسك اخى الغالى السوق كدة المهم فى المجمل الاستراتيجية انا ارى بها خير كثير بالالتزام بشروطها التى وضعتها وبعدين احنا لسة مجربنهاش كويس لسة على الاقل شهر للحكم عليها وباذن الله متابعين معك للوصول للافضل وربنا يقدم الى فية الخير ان شاء اله
                            (حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

المشاركة الأصلية بواسطة elkorashe مشاهدة المشاركة
                              خيرها فى غيرها ان شاء الله وكمان هو ممكن يكون الغلط فى ان المفروض لو كنت هتفتح صفقة فى اليوم ده على الزوج بتاع اليورو دولار كنت فتحتها من هاى اليوم الى كنا شغالين فيه مش هاى اليوم الى قبله انا كنت عملت كدا فعلا وحطيت امر معلق على هاى اليوم الى كنا فيه وجابت ربح وكمان انا كنت متاكد انه هابط مش صاعد فمجازفتش بالشراء تانى بس انا فعلا مكنتش متابع معاكم انا كنت حاطط الامر ومش موجود يلا خير متعوضة باذن الله على كل الناس الى خسرت
                              الاخ القرشى : تفكيرك ابداعي وجميل ، اذا كان قصدك ان الصفقة المفعله من اليوم السابق اذا لم تصل الى الهدف او الاستوب يتم التعامل معها كأنها صفقه اليوم بمعطيات اليوم الحالي من الهاي واللو للمؤشر ..؟؟؟؟ يرجى الشرح اكثر والتطرق للموضوع مع بعض الايضاحات على الشارت لو سمحت ... حتى يتم التعامل مع الموضوع باكثر موضوعيه !!!
                              المشاركة الأصلية بواسطة boshra hasan مشاهدة المشاركة
                              ولا تزعل نفسك اخى الغالى السوق كدة المهم فى المجمل الاستراتيجية انا ارى بها خير كثير بالالتزام بشروطها التى وضعتها وبعدين احنا لسة مجربنهاش كويس لسة على الاقل شهر للحكم عليها وباذن الله متابعين معك للوصول للافضل وربنا يقدم الى فية الخير ان شاء اله
                              الاخ العزيز بشرى حسن : لا يوجد زعل في عالم الفوريكس فالخساره وارده وصعبه والربح جميل وطيب ،، ولكن لا يمكنك الربح إلا انك تخسر ولا تعرف طعم الفوز الا بعد ان تقاسي مرارة الهزيمه .. ان شاء الله اقوم بدراسه مقترح الاخ القرشى في المشاركه السابقة وعمل باك تيست له وموافاتكم بالنتائج في اقرب وقت ..
                              * بسبب نهاية السنة المالية والاغلاقات للبنوك والعطل الكثيره فان السوق لا يسير بشكل طبيعي ولا يمكن المجازفه بالعمل في هذه الايام .. ننتظر بداية السنة الجديده ثم نطرح موضوع الاستيراتيجية بشكل اكثر شموليه وبعيدا عن الاخطاء والمجازفه ..

اانا اقصد من ناحية الصفقة المفتوحة التعامل معها بمعطيات اليوم السابق من ناحية الهاى واللو لنفس اليوم التى فتحت فيه الصفقة
                                اما عند التعامل على نفس الزوج فى يوم غير اليوم التى فتحت فيه الصفقة يتم التعامل مع كل الصفقات الجديدة مع معطيات اليوم الحالى وليس معطيات يوم سابق وطبعا لا يتم فتح اى صفقات جديدة على نفس الزوج الا اذا كان راس المال يتحمل فتح مزيد من الصفقات

يعمل...
                                X