****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابقة) ******.

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: ****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابقة) ******.

اخي العزيز dark90 انا المنصة الخاصة بشركة fxsolutions هل اضيف
    أنت تقصد 5.0 ولا 50.0 هي مكتوبة عندي كانت 5.0 فغيرتها لــ 50.0 كذا صح زي ما تقصد ولا أرجع للإعدادات القديمة

المشاركة الأصلية بواسطة سوق ون مشاهدة المشاركة
      اخي العزيز dark90 انا المنصة الخاصة بشركة fxsolutions هل اضيف
      أخي الكريم

منصة فكسول منصة رباعية وليست بحاجة لهذا التعديل

بالتوفيق
      وراك وراك يالفوركس

اشكرك اخوي Bilalsharar والله يسلمك على توجيهك

المشاركة الأصلية بواسطة sheetos11 مشاهدة المشاركة
          كيف حالك حسام باشا كنت عايز أعرف انت بتستخدم الاكسبرت جميع الاوقات يعني مشغله علطول ولا بعد الفتره الاوربيه فقط
          انا ياباشا من كتر اعجابى بالاكسبريت قفلت موضوعى بتاع المسابقة وفضيت لدراسة هذا الاكسبريت
          هههههههههههههههه
          بص ياباشا
          انا مشغل الاكسبريت 24/5
          رافعة على سرفر كمان ايه رئيك بقى
          ههههههههههه
          الاكسبريت فى مرة فتح 15 مضاعفة تخيل انت 15 مضاعفة
          ورغم كده قفلت على مكسب كويس وبعيد عن المخاطرة
          طب تيجى ازاى دى
          هقولك الخطة
          حساب 10000دولار لوت 40 سنت او .60 سنت فقط
          او حساب 5000 دولار لوت 10 او 20 سنت فقط
          وادعيلى وادعى للراجل اللى نزل الموضوع المفيد ده فعلا

المشاركة الأصلية بواسطة Hossam elsawy مشاهدة المشاركة
            انا ياباشا من كتر اعجابى بالاكسبريت قفلت موضوعى بتاع المسابقة وفضيت لدراسة هذا الاكسبريت
            هههههههههههههههه
            بص ياباشا
            انا مشغل الاكسبريت 24/5
            رافعة على سرفر كمان ايه رئيك بقى
            ههههههههههه
            الاكسبريت فى مرة فتح 15 مضاعفة تخيل انت 15 مضاعفة
            ورغم كده قفلت على مكسب كويس وبعيد عن المخاطرة
            طب تيجى ازاى دى
            هقولك الخطة
            حساب 10000دولار لوت 40 سنت او .60 سنت فقط
            او حساب 5000 دولار لوت 10 او 20 سنت فقط
            وادعيلى وادعى للراجل اللى نزل الموضوع المفيد ده فعلا
            والله شكلي أنا كمان كده هقفل مواضيعي واتفرغ لاكسبرت ههههههه
            بس أنا مليش في الاكسبرتات قوي الصراحه فـعايز منك خدمه
            أنا عندي شغال على فريم الساعه بيفتح صفقات كل ساعه أنا عايزه يشتغل على فريم الدقيقه
            علما باني عمل load للاعدادات المرفقة مع الاسكبرت ومع ذالك لسة شغال على فريم الساعه ممكن تقولي إزاي اشغله على الدقيقه وشكرا ليك قوي

ولو عندك موقع بيقدم سرفيرات قولي عليه يا جميل
            ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

وأنا كمان جالس أدرس هالاكسبيرت لانه بجد ممتاز ... أخ شييتوس عشان الاكسبيرت يشتغل على فريم الساعة بس غيرت الفريم من على الشارت وخله على الدقيقة وراح يعمل على فريم الدقيقة

نجي لنتائج إختباري .. أنا أشتغلت بالبداية على ١٠٠٠$ وبلوت ٠،٠١ أي ما يعادل ١٠سنت لكن للأسف الفري مارجن مان قليل وما بيكفي المضاعفات

اليوم كنسلت علـى الحساب الأولي وفتحت واحد ١٥٠٠$ وغيرت الستيب من ٥ إلى ١٠ .. بصراحة ما حسيت فرق بعمل الاكسبيرت
              تخيل في يوم واحد بس وصل ألحين المبلغ ١٧٦٢$ .... ٢٦٢$ في يووم !!
              المضاعفات وصلت أكثر شي معاي ٠،٣٦ وكانت كلها ٩ صفقات المجموع بقيمة ٠،٩ لوت وكل الصفقات أغلقت على ربح

أنا جالس أدرس أقل مبلغ أقدر أستثمرة بهالاكسبيرت بأقل مخاطرة وطبعا الشغل راح يكون ٢٤/٥

المشاركة الأصلية بواسطة sheetos11 مشاهدة المشاركة
                والله شكلي أنا كمان كده هقفل مواضيعي واتفرغ لاكسبرت ههههههه
                بس أنا مليش في الاكسبرتات قوي الصراحه فـعايز منك خدمه
                أنا عندي شغال على فريم الساعه بيفتح صفقات كل ساعه أنا عايزه يشتغل على فريم الدقيقه
                علما باني عمل load للاعدادات المرفقة مع الاسكبرت ومع ذالك لسة شغال على فريم الساعه ممكن تقولي إزاي اشغله على الدقيقه وشكرا ليك قوي

ولو عندك موقع بيقدم سرفيرات قولي عليه يا جميل
                المشاركة الأصلية بواسطة J3ifer مشاهدة المشاركة
                وأنا كمان جالس أدرس هالاكسبيرت لانه بجد ممتاز ... أخ شييتوس عشان الاكسبيرت يشتغل على فريم الساعة بس غيرت الفريم من على الشارت وخله على الدقيقة وراح يعمل على فريم الدقيقة

نجي لنتائج إختباري .. أنا أشتغلت بالبداية على ١٠٠٠$ وبلوت ٠،٠١ أي ما يعادل ١٠سنت لكن للأسف الفري مارجن مان قليل وما بيكفي المضاعفات

اليوم كنسلت علـى الحساب الأولي وفتحت واحد ١٥٠٠$ وغيرت الستيب من ٥ إلى ١٠ .. بصراحة ما حسيت فرق بعمل الاكسبيرت
                تخيل في يوم واحد بس وصل ألحين المبلغ ١٧٦٢$ .... ٢٦٢$ في يووم !!
                المضاعفات وصلت أكثر شي معاي ٠،٣٦ وكانت كلها ٩ صفقات المجموع بقيمة ٠،٩ لوت وكل الصفقات أغلقت على ربح

أنا جالس أدرس أقل مبلغ أقدر أستثمرة بهالاكسبيرت بأقل مخاطرة وطبعا الشغل راح يكون ٢٤/٥
                جعفر جوابلك السؤال يا شيتوس خلى بس الفريم على الدقيقة وهو هيشتغل
                بالنسبة بقى للسرفر انا شغال على سرفر الحمد لله تمام معايا بقالة شهر تقريبا

18 دولار شهريا
                بس طبعا مش هيشتغل من اول يوم
                قعد معايا حوالى اسبوع او اكتر شويه على ما اشتغل
                هو المهم تعرف تسجل فيه وتدفع وتأكد الدفع
                وابحث فى جوجل واكتب
                شرح خطوة بخطوة وبالصور طريقة استئجار سيرفر من شركة swvps
                وانت هتلاقى شرح جميل لطريقة التسجيل
                بالنسبة بقى ياجعفر لحكاية الحساب اللى يستحمل المضاعفات
                1000 او 1500 غير كاف تماما
                انا جربت واشتغلت حقيقى على حساب ب 2000 بمضاعفات صحيح كسبت منه الحمد لله لكن قلبى يامه وقف
                هههههههههههههههههههههههههه
                والاكسبريت ده صفقاته اكتر كمان بس احسن فى طريقة عمله
                لذلك نصيحتى
                لو عاوز تكسب كويس و تبعد عن القلق خليك فى حساب 5000 فيما فوق بلوت مبدئي 10 سنت فقط مهما كسبت متغيرش اللوت الا بعد 20000 وقتها ان شاء الله
                وان كان كمان ال 5000 عاوز متابعه والحذر وقت الاخبار يعنى ال 10000 تقدر تقول بداية الامان التام ان شاء الله
                انا مش بقول كده من فراغ على فكرة
                انا بقالى اسبوع بدرس الموضوع وبرجع بالشارت وادرسه كويس
                عندك مثلا يوم 22 فبراير 2011 شوف كده اليوم ده ايه اللى حصل فيه وانت هتعرف قصدى
                انما فى مره عملت باكتيست بحساب 5000 ل 4 شهور حولهم ل 24000
                بس لو كنت بدئت من يوم 22 كان الحساب اتمرجن
                شوف الفرق بقى
                ل 24000 دولار لمرجن كول
                عشان كده ركز وادرس الموضوع كويس قبل الشغل فى الحقيقى
                واى خدمه انا تحت امرك ياباشا

حسام بااشا ألف شكر لك على ردك .. أنا المبلغ اللي أقدر أوفره هو ٢٠٠٠$ وإن شاء الله هأبدأ فيه والحافظ الله .. دعواتك
                  نبغى نعوض خسايرنا من هالسوق اللعين

من يرفع لنا الاكسبريت في صيغه غير الاوولى لني حملته مااقدرت احصله في الميتاا تريدر

المشاركة الأصلية بواسطة matab123 مشاهدة المشاركة
                      من يرفع لنا الاكسبريت في صيغه غير الاوولى لني حملته مااقدرت احصله في الميتاا تريدر
                      أخي الاكسبرت ليس له دخل بالصيغه شوف :

روح على ايقونه المترادر على الديسك توب واعمل عليها كليك يمين سيظهر لك قائمه اختر

open file location

اضغط عليها سيفتح لك صفحة بها ملفات كده ستجد فيهم ملف باسم EXPERTS حُط فيه الاكسبرت اللي انت حملته ثم اغلق المنصة وافتحها من جديد ستجد الاكسبرت ظاهر لك إن شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة j3ifer مشاهدة المشاركة
                        حسام بااشا ألف شكر لك على ردك .. أنا المبلغ اللي أقدر أوفره هو ٢٠٠٠$ وإن شاء الله هأبدأ فيه والحافظ الله .. دعواتك
                        نبغى نعوض خسايرنا من هالسوق اللعين
                        ربنا يرزقك ان شاء الله بس هو خطر شويه خليك بقى بعيد عن الاخبار
                        وهقلك على حاجة كويسه بس ربحها اقل
                        اشتغل على فريم الساعة جميله بس مكسبها اقل
                        بالتوفيق ياباشا

جعفر جوابلك السؤال يا شيتوس خلى بس الفريم على الدقيقة وهو هيشتغل
                          بالنسبة بقى للسرفر انا شغال على سرفر الحمد لله تمام معايا بقالة شهر تقريبا

18 دولار شهريا
                          بس طبعا مش هيشتغل من اول يوم
                          قعد معايا حوالى اسبوع او اكتر شويه على ما اشتغل
                          هو المهم تعرف تسجل فيه وتدفع وتأكد الدفع
                          وابحث فى جوجل واكتب
                          شرح خطوة بخطوة وبالصور طريقة استئجار سيرفر من شركة swvps
                          وانت هتلاقى شرح جميل لطريقة التسجيل
                          بالنسبة بقى ياجعفر لحكاية الحساب اللى يستحمل المضاعفات
                          1000 او 1500 غير كاف تماما
                          انا جربت واشتغلت حقيقى على حساب ب 2000 بمضاعفات صحيح كسبت منه الحمد لله لكن قلبى يامه وقف
                          هههههههههههههههههههههههههه
                          والاكسبريت ده صفقاته اكتر كمان بس احسن فى طريقة عمله
                          لذلك نصيحتى
                          لو عاوز تكسب كويس و تبعد عن القلق خليك فى حساب 5000 فيما فوق بلوت مبدئي 10 سنت فقط مهما كسبت متغيرش اللوت الا بعد 20000 وقتها ان شاء الله
                          وان كان كمان ال 5000 عاوز متابعه والحذر وقت الاخبار يعنى ال 10000 تقدر تقول بداية الامان التام ان شاء الله
                          انا مش بقول كده من فراغ على فكرة
                          انا بقالى اسبوع بدرس الموضوع وبرجع بالشارت وادرسه كويس
                          عندك مثلا يوم 22 فبراير 2011 شوف كده اليوم ده ايه اللى حصل فيه وانت هتعرف قصدى
                          انما فى مره عملت باكتيست بحساب 5000 ل 4 شهور حولهم ل 24000
                          بس لو كنت بدئت من يوم 22 كان الحساب اتمرجن
                          شوف الفرق بقى
                          ل 24000 دولار لمرجن كول
                          عشان كده ركز وادرس الموضوع كويس قبل الشغل فى الحقيقى
                          واى خدمه انا تحت امرك ياباشا
                          أخي حسام شكرا على كلامك المفيد والله فعلا انت عندك حق في حجات كتير بس مبلغ 5000 دولار كتير برضه وزي ماالاخ جوال قال توكلنا على الله ب 2000 دولار ...أنا عملتلك اد على الفسبوك باسمي هنا sheetos أرجو منك قبول الصداقة عشان نتكلم كتير

ربنا يرزقك ان شاء الله بس هو خطر شويه خليك بقى بعيد عن الاخبار
                            وهقلك على حاجة كويسه بس ربحها اقل
                            اشتغل على فريم الساعة جميله بس مكسبها اقل
                            بالتوفيق ياباشا
                            فريم الساعة كبير أحسه وبيخلني أمل وأنا أتابعه إحتمال أشتغل على ٥ دقائق وراح أتجنب أوقات الأخبار قدر المستطاع وألف شكر لك

وبالنسبة للأخ شيتوس أنا أسمي جعفر جبت جوال دي منيين هههه االله
                            يوفقك ويرزقنا معاك يا رب

السلام عليكم شباب

اولا شكرا كثيرا لصاحب الموضوع الاكثر من رائع وبارك الله فيك اخي

ثانيا جربت الاكسبريت علا منصة ((( الباري ))) من يوم 1/2/2012 ولحد هذه اللحظة لعدة حسابات

الحساب الاول /// 10000$ ( نفس اعدادت الاخ صاحب موضوع )

الربح 22573 $$$ لمدة 16 يوم فقط الدراون داون (36% )

الحساب الثاني /// 5000$ ( اعدادات غيرت بها قليلا ))

الربح // 12058 $$

الحساب الاخير /// 1000$ ( اعدادات تغيرت كثيرا )

مارجن كول

الربح /// -950 $$ ( مارجن كول )

اكرر شكري للاخ صاحب الموضوع الاكثر من مميز

سيتم فتح حساب حقيقي ب 300$ لنرى قدرة الاكسبريت

بالنسبة الي ساختبره لاكثر من سنتين من 2008 ولحد 2012 لان عندي بيانات جيدة جدا له

المهم ليست طول الفترة المهم هو وصول الرصيد ل 10000$ لانه لو وصل لها فسلام علا الفوركس لان الاكسبريت بها سيرح ملايين الدولارات ومستحيل ان يصل للمارجن كول

المهم شباب سازيد من الاستيب قليلا واجرب ب 3000$ مع لوت 0.01 اي 10 سنتات فقط

لكل من له 1000$ يجب ان يجعل اللوت الاولي 0.001 اي واحد سنت فقط كي يؤمن المجال كافي للعمل الاكسبريت

يعمل...
                                X