ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

المشاركة الأصلية بواسطة nooraa مشاهدة المشاركة
    usd\chf
    ig lk hahv hgdi?
    عفوا......هل من اشار اليه؟
    لم يحقق شروط الاستراتيجيه لكن اعتقد للشراء
    رأي الاساتذه مطلوب
    والله الموفق

انا لست استاذ ولكن والله اعلم هو للصعود لانه معاكس تماما لليورو دولار اللي سينزل بقوة والله اعلم
    الحكمة المفضلة....الانسان المغرور كطير محلق في السماء كلما علا وحلق صغر في عيون الناس_ حيدر

طبعا الياباني

ايش كلااااااااااااااااام
      فووووووووووق
      usd\jpy

المشاركة الأصلية بواسطة nooraa مشاهدة المشاركة
        aud\usd
        في طريقه للذبح
        اتدبح واتسلخ خلااااص

المشاركة الأصلية بواسطة kira-h مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
        كيف حالكم إخواني
        انت فين يا حج أبو انمار مش قلتلك الدور جاي على الخروف بتاعك (أوروبا - آسيا - والآن أستراليا )
        200 نقطة الى الآن والحمد لله وأتوقع المزيد من الهبوط الى الفيبو 161 والستوب عند الفيبو 100 والله أعلم
        يبقى كده وفيت بوعدي أن الدور جاي ع الخرووووووف 300+ والحمد لله
        الدخول نوعا ما بالاستراتيجية لكن اساس الدخول عندما تم اختراق الفيبو 23 موافق لكسر منتصف القناتين والصبر على الصفقة عند اختراق السحابة على شارت الأربع ساعات

اليكم الشارت

المشاركة الأصلية بواسطة trueman مشاهدة المشاركة
          انا لست استاذ ولكن والله اعلم هو للصعود لانه معاكس تماما لليورو دولار اللي سينزل بقوة والله اعلم
          ممكن تفيدني على أي أساس حكمت بهبوط قوي لليورو وكم تتوقع الهدف للهبوط بإذن الله ..

اتدبح واتسلخ خلااااص

يبقى كده وفيت بوعدي أن الدور جاي ع الخرووووووف 300+ والحمد لله
            الدخول نوعا ما بالاستراتيجية لكن اساس الدخول عندما تم اختراق الفيبو 23 موافق لكسر منتصف القناتين والصبر على الصفقة عند اختراق السحابة على شارت الأربع ساعات

اليكم الشارت
            مبروووووووووووك أخي .. قول وفعل ماشاء الله ..

لو تديني رؤيتك للمجنون واليورو أكون شاكرة .. بصراحة بايعة الزوجين والمارجن عندي بسيط

الاخت الفاضلة انا قلت الله اعلم فلا شىئ مضمون في الفوركس اما عن سبب الدخول فلا اريد تشتيت الاعضاء فالفوركس فيه الاف الاستراتيجيات التي قد تعطيك اسباب الدخول...........تحياتي
              الحكمة المفضلة....الانسان المغرور كطير محلق في السماء كلما علا وحلق صغر في عيون الناس_ حيدر

ألم أقل لكم سيحدث انهيار اليورو كما حدث في أواخر 2011
                وفي شارت حددت منطقة الحيرة والحكم على اتجاه اليورو من خلال الاغلاق الاسبوعي فوق أو تحت المنطقة و فعلا عند اغلاقة أسفل نزل الى الان ب 130 نقطة والان هو في حرب مع دعم شهري عند 1.3080
                بالمقابل الدولار اندكس فوق سحابة الويكلي اختبرها وصعد بنجاح يا عالم هيعمل ايه تاني
                والله اعلم

ألم أقل لكم سيحدث انهيار اليورو كما حدث في أواخر 2011
                  وفي شارت حددت منطقة الحيرة والحكم على اتجاه اليورو من خلال الاغلاق الاسبوعي فوق أو تحت المنطقة و فعلا عند اغلاقة أسفل نزل الى الان ب 130 نقطة والان هو في حرب مع دعم شهري عند 1.3080
                  بالمقابل الدولار اندكس فوق سحابة الويكلي اختبرها وصعد بنجاح يا عالم هيعمل ايه تاني
                  والله اعلم
                  إشارات هبوط طيبة بإذن الله ..
                  انا والله مش طماعة عايزة هبوط 200 نقطة فقط لكل زوج من المناطق الحالية

المجنون طلع بروس لي يحاول جاهدا تخطي 131.30
                    ان شاء الله نستفيد من اختبار سحابة الويكلي وربما الهبوط القوي
                    أنا حاليا متورط معه بصفقة بيع
                    الله يستر

المشاركة الأصلية بواسطة خانتها الحياة مشاهدة المشاركة
                      إشارات هبوط طيبة بإذن الله ..
                      انا والله مش طماعة عايزة هبوط 200 نقطة فقط لكل زوج من المناطق الحالية
                      بس كده
                      ان شاء الله
                      ربنا يستر

المجنون طلع بروس لي يحاول جاهدا تخطي 131.30
                        ان شاء الله نستفيد من اختبار سحابة الويكلي وربما الهبوط القوي
                        أنا حاليا متورط معه بصفقة بيع
                        الله يستر
                        فينك يا أبو انمار المجنون عاوز يفرمنا
                        مش عارف أعزز ممكن يطلع لو معززتش ممكن ينزل نسبة نجاحها زي نسبة فشلها أعمل ايه كلتا الحالتين هندم
                        تورطنا والباقي على الله
                        ومتقولوليش الستوب والحاجات دي لأني متأكد من الهبوط إمتى بأه ؟ الله أعلم
                        الحمد لله الخروف قام بالواجب

فينك يا أبو انمار المجنون عاوز يفرمنا
                          مش عارف أعزز ممكن يطلع لو معززتش ممكن ينزل نسبة نجاحها زي نسبة فشلها أعمل ايه كلتا الحالتين هندم
                          تورطنا والباقي على الله
                          ومتقولوليش الستوب والحاجات دي لأني متأكد من الهبوط إمتى بأه ؟ الله أعلم
                          الحمد لله الخروف قام بالواجب
                          من اي نقطة بايع المجنون ؟
                          sigpic

المشاركة الأصلية بواسطة ايهاب مساهر مشاهدة المشاركة
                            من اي نقطة بايع المجنون ؟
                            130.30
                            نشوف التحليل الكلاسيكي بارك الله فيك

السلام عليكحم مبروك الارباح يا جماعة
                              و زودو عليهم الاسترالى كندى +70

استاذ كيرا كنت قد رأيت فى احد المنتديات الصديقة احد المحللين وفق تحليله ان المجنون الى 131.70
                              ثم هبوط الى 118
                              هو لا يعمل الا عليه و كانت صفقة طويلة جدا زى صفقاتك استاذ كيرا الاول بصراحة ما صدقتش الرقم دلوقتى ابصمله بالعشره + تأكيد من استراتيجيتنا كان دايما صعود
                              اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                              اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

130.30
                                نشوف التحليل الكلاسيكي بارك الله فيك
                                السعر ماشي بقناة صاعدة لا نختلف عليه لكن ان شاء الله ما يغلق يومي فوق 131.10 وان شاء الله نقدر نقول انتهى التصحيح الصعودي
                                sigpic

يعمل...
                                X