شرح بالصور تقييم موضوع اعجبك او عضو اعجبك مشاركته او موضوعه في المضارب العربي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• شرح بالصور تقييم موضوع اعجبك او عضو اعجبك مشاركته او موضوعه في المضارب العربي

السلام عليكم

1- كيف تقوم بتقييم موضوع اعجبك و يستحق ان يأخذ نجوم ليظهر بشكل اكبر ضمن المواضيع الاخري ؟؟؟

1- ادخل الموضوع الذي اعبجك و تريد التقييم

2- ستجد في بداية الموضوع علي الشمال كلمة تقييم الموضوع كما بالصورة اضغط عليها

3- قم باختيار التقييم الذي تجدة يناسب الموضوع من وجهة نظرك كما بالصورة

4- تم التقييم بنجاح و شكرا لك

2- كيف تقوم بتقييم عضو اعجبك و يستحق ان يأخذ نقاط ترفع من درجتة بالمنتدي ؟؟؟

1- اختار مشاركة العضو الذي تريد تقييمة

2- انزل تحت اسمه و ستجد صورة ميزان كما بالصورة اضغط عليها

3- اختار التقييم و سببه سؤا تقييم سلبي او ايجابي علما بان اي تقييم بدون سبب يكون مرفوض

4- مبروك تم تقييم العضو

الملفات المرفقة
    فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

رد: شرح بالصور تقييم موضوع اعجبك او عضو اعجبك مشاركته او موضوعه في المضارب العربي

موضوع جميل عزيزي المصري

جزاك الله كل خير

رد: شرح بالصور تقييم موضوع اعجبك او عضو اعجبك مشاركته او موضوعه في المضارب العربي

طيب ماشى بعد تقيم الموضوع او العضو اية اللى هيحصل هل هناك تقيم او تشجيع من المنتدى ولو هناك تقيم او تشجيع يا ريت ذكرة نوعة عشان الناس هنا مبتجيش غير بالشكالايتة انا من يومين نزلت اقتراحات تطوير مهمة جدا لم يترك لها احد بس محدش ناقش فيها للاسف الحر السنة دى وحش حتى اقتراحات الناس غريبة
      معلش اصلى رخم شوية

سيبك انت شعار الزمالك منور الدنيا
        احلى ما فيك يامصرى انك زملكاوى

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
          طيب ماشى بعد تقيم الموضوع او العضو اية اللى هيحصل هل هناك تقيم او تشجيع من المنتدى ولو هناك تقيم او تشجيع يا ريت ذكرة نوعة عشان الناس هنا مبتجيش غير بالشكالايتة انا من يومين نزلت اقتراحات تطوير مهمة جدا لم يترك لها احد بس محدش ناقش فيها للاسف الحر السنة دى وحش حتى اقتراحات الناس غريبة
          معلش اصلى رخم شوية

السلام عليكم

كيف الحال اخي لعزيز

لقد قرأت موضوعك واشكرك على مشاركتك

اقتراحك جدا جدا ممتاز ونحن على صدد بتنفيذه

بالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة عيسى غريب مشاهدة المشاركة
            السلام عليكم

كيف الحال اخي لعزيز

لقد قرأت موضوعك واشكرك على مشاركتك

اقتراحك جدا جدا ممتاز ونحن على صدد بتنفيذه

بالتوفيق
            ماشى يا عمنا عيسى يا رب اكون قدرت اساعد ولو بجزء بسيط واى تطوير او تعديل ممكن اساعد فية انا بالخدمة ومتزعلوش من طرقتى بالكلام دائما ساخرة بس دة من حبى فيكم وانا ذى اخوكم الكبير

همسة : ليا موضوع فى قسم الشكاوى يا ريت لو لية حل يا ريسنا ترد علية عشان الوقت ازف

يعمل...
            X