برجاء من الاخ حكيم تحويل هذا المؤشر الى اكسبيرت

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: برجاء من الاخ حكيم تحويل هذا المؤشر الى اكسبيرت

حكيم باشا انا بعد تجربة المؤشر اتضح ان افضل اعداد للمؤشر risk 9 وليس 3 وعند ضبط المؤشر على 9 اتضح ان الاكسبيرت لم يعمل على اعدادات المؤشر وهوا ثابت على 3 كما موضح بالصورة المرفقة وهل من الممكن تعديل الاكسبيرت على اعدادات المؤشر حتى اذا غيرت الاعدادات فى المستقبل وبرجاء تعديل الاكسبيرت كما وضح الاخ been لمضاعفة العقد
    وانا عارف ان انا تقلت عليك بس معلش استحملنى شوية

الملفات المرفقة

حكيم باشا ممكن طلب كمان انا ارفقت استراتيجية كاملة بالمؤشرات بتعتها والتمبلت هل ممكن تتعمل اكسبيرت مع امكانية مضاعفة العقد ومرقق معاها شرح الاستراتيجية بكل تفاصيلها متى ادخل بيع او شراء
      وما رأيك بهذة الاستراتيجية جربها بنفسك
      هذة الاستراتيجية هيا التى اشتغل بها بس مشكلتى بكون مشغول شوية بالعمل فمش بلحقها من بداية اشارة الدخول
      الملفات المرفقة

الاستراتيجيه ديه هايله يا ريت اخونا حكيم يقدر يحولها اكسبرت

المشاركة الأصلية بواسطة romarko مشاهدة المشاركة
          حكيم باشا ممكن طلب كمان انا ارفقت استراتيجية كاملة بالمؤشرات بتعتها والتمبلت هل ممكن تتعمل اكسبيرت مع امكانية مضاعفة العقد ومرقق معاها شرح الاستراتيجية بكل تفاصيلها متى ادخل بيع او شراء
          وما رأيك بهذة الاستراتيجية جربها بنفسك
          هذة الاستراتيجية هيا التى اشتغل بها بس مشكلتى بكون مشغول شوية بالعمل فمش بلحقها من بداية اشارة الدخول
          اهلا اخي الكريم
          الرجاء شرح لو بصورة واحدة لقد حاولت لكن لم افهم المطلوب

المشاركة الأصلية بواسطة حكيم مشاهدة المشاركة
            اهلا اخي الكريم
            الرجاء شرح لو بصورة واحدة لقد حاولت لكن لم افهم المطلوب
            اخى حكيم بارك الله فيك سوف اقوم ان شاء الله اول ما يتيح ليه الفرصة بشرح المطلوب بالتفاصيل فى خلال يومين ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة romarko مشاهدة المشاركة
              حكيم باشا انا بعد تجربة المؤشر اتضح ان افضل اعداد للمؤشر risk 9 وليس 3 وعند ضبط المؤشر على 9 اتضح ان الاكسبيرت لم يعمل على اعدادات المؤشر وهوا ثابت على 3 كما موضح بالصورة المرفقة وهل من الممكن تعديل الاكسبيرت على اعدادات المؤشر حتى اذا غيرت الاعدادات فى المستقبل وبرجاء تعديل الاكسبيرت كما وضح الاخ been لمضاعفة العقد
              وانا عارف ان انا تقلت عليك بس معلش استحملنى شوية

اخى حكيم اذا تكرمت بتعديل الاكسبيرت واى استفسار انا تحت امرك

حكيم باشا ,,, عندي فكرة صغيره لو تقدر تساعدنا فيها , ممكن كل ما البروفيت يبقي 50 نقطه يزود عقد لاني شفت علي شارت ال4ساعات gpbusd انه بيجري سعات 250 نقطه و 300 نقطه , ده ممكن يكون مكسب كبير ,
                حاجه كمان ممكنت نظبطه انه يدخل ب 10% من راس المال بحد ادني احنا الي نحددوه
                ياعني مثلا , لو انا رصيدي 10000 اخليه يدخل ب 10% بحد ادني 10 بيب للنقطه
                ياريب تكون الفكره وصلت
                مننساش بالشكر الاخ romarko صاحب الموضوع علي المؤاشر الهايل ده وياريت يقولنا ايه هو افضل اعداد ليه

ان شاء الله اخي قد ترجمت الملف الى الفرنسية وانا اراجع فيه ساحاول اختار احسن الاشارات

شكرا اخى حكيم لاهتمامك بهذا المؤشر واسف لغيابى فى الفترة الى فاتت دى

المشاركة الأصلية بواسطة saherelhosiny مشاهدة المشاركة
                      حكيم باشا ,,, عندي فكرة صغيره لو تقدر تساعدنا فيها , ممكن كل ما البروفيت يبقي 50 نقطه يزود عقد لاني شفت علي شارت ال4ساعات gpbusd انه بيجري سعات 250 نقطه و 300 نقطه , ده ممكن يكون مكسب كبير ,
                      حاجه كمان ممكنت نظبطه انه يدخل ب 10% من راس المال بحد ادني احنا الي نحددوه
                      ياعني مثلا , لو انا رصيدي 10000 اخليه يدخل ب 10% بحد ادني 10 بيب للنقطه
                      ياريب تكون الفكره وصلت
                      مننساش بالشكر الاخ romarko صاحب الموضوع علي المؤاشر الهايل ده وياريت يقولنا ايه هو افضل اعداد ليه
                      العفو يا ريس ويارب تكون استفت منو وهذا المؤشر يعمل على جميع الفريمات وكلما زاد الفريم كلما زاد البروفكت والاستوب لوز واعداد المؤشر الريسك يكون 9 وليس 3 وبالتوفيق للجميع

المشاركة الأصلية بواسطة حكيم مشاهدة المشاركة
                        ان شاء الله اخي قد ترجمت الملف الى الفرنسية وانا اراجع فيه ساحاول اختار احسن الاشارات
                        اخى حكيم انا بفكرك بالاستراتيجية الى عاوز احولها اكسبيرت

اخى حكيم تسهيلا لفهم هذا المؤشر الرائع يوجد بالمرفقات هذا المؤشر ولكن بتنبيه صوتى
                          والمطلوب عمل اكسبيرت على التنبيه الصوتى ليقوم بالبيع او الشراء حسب التنبيه مع امكانية وضع التريلنج استوب وتحديد حجم اللوت مع مضاعفتها اتوماتيك وتحديد نسبة المخاطرة على ان يعمل على المنصة 4 ارقام والمنصة 5 ارقام واى استفسار انا تحت امرك
                          الملفات المرفقة

برجاء تزويد فى الاكسبيرت تحكم فى عدد الصفقات الذى يفتحها فى اليوم

اخي الكريم...هل هذا المؤشر ثابت الاشارة ام متغير؟

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

" أحبُّ الناس إلى الله تعالى أنفعُهم للناس وأحبُّ الأعمال إلى الله عز وجل سرورٌ تدخله على مسلمٍ "

sigpic

إذا لم تجد عدلاً في محكمة الدنيا فإرفع ملفك إلى محكمة الآخرة فإن الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضي هو أحكم الحاكمين

المشاركة الأصلية بواسطة yaser-syr مشاهدة المشاركة
                                اخي الكريم...هل هذا المؤشر ثابت الاشارة ام متغير؟
                                لاء ثابت الاشارة ولاكن لا يعمل بشكل جيد اذا كان السوق معرض ويفضل على فريم النص ساعة والساعة

يعمل...
                                X