ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
    السلااام عليكم و رحمة الله

نتائج صفقات الاسبوع و لم نغلق اي صفقة لعدم و جود اي اشارة للخروج على الديلي

audjpy 0 pip

nzdjpy -62 pip

usdcad + 44 pip

gbpnzd -220 pip زوج سريع جدا في حركته

gbpcad + 22 pip

لا يوجد اي اشااارة للخروج من الصفقاااات على الديلي

لا يوجد اي صفقة للمجنــــــــــــــون هذا الاسبــــــــــــــــــــــوع و ارجو يا حسن باشا مراااجعــــــــــة الصفقة.

رمضااااان كريم.
    أضف عليها اخي سباركو صفقة audcad تحققت شروطها حسب الاكسبرت يوم 2.08.20120

المشاركة الأصلية بواسطة kira-h مشاهدة المشاركة
      وعليكم السلام أستاذي العزيز
      أتمنى أن تكون في أفضل صحة وحال
      بالنسبة لفرصة المجنون فهي صحيحة حسب منصة أمانة كابيتال
      والشارت للتوضيح
      جزاك الله عنا كل خير

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
      فعلا صدقت أستاذ وائل
      لازم نتعود على أشكال السحابات المختلفة،،،
      والمؤشر فقط مساعد في اقتناص الفرص كالاكسبيرت تماما
      بارك الله فيك وجزاك عنا كل خير

بالتوفيق للجميـــــــــــــــــــع

السلاااام عليكم

والله انا عندي على وندسور كان جوة السحابة.....بس الغريب ان امانة و وندسور المفروض زي بعض

انا شغااال والله على و ندسور......و اول مرة اشوف اختلاف علة الشارت للساعة.

الشارت مرفق اخي حسن

الملفات المرفقة
      ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
      الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

المشاركة الأصلية بواسطة falcon606 مشاهدة المشاركة
        أضف عليها اخي سباركو صفقة audcad تحققت شروطها حسب الاكسبرت يوم 2.08.20120

السلااام عليكم

حبيب قلبي........انا باضع نتائج اسبوع واحد من الصفقااات....... 2.8 هذا الاسبوع القبل الماااضي..........انا باضع نتائج اسبوووووووع.....ارجوكم ارجوكم.....الموضوع تعليمي هنا..........انا هنا باعلم الناااس استراتيجية...و باضع الصفقات اللي امامي على منصتي خلال اسبوع.......لكي الكل يستــــــــــــفيد........... الاستاذ حســــــــــن بيضع نتائج اسبووووع........ انا اضع نتائج اسبــــــــوع من الصفقات اللي فتحت هنا في الموضوع و ليس الاكسبرت. ..... ارجو قراءة الموضوع حتى يتسنى للجميع المتابعة السليمة.....

حتى صفقة المجنون لا اعتد بها ابدا.....لم انزلها لانها غير متوافقة مع منصتى و لازم اللي عاوز ينزل صفقة للتعلم ينزلها هنا علشان اعرض نتيجتها........ارجو ان تكون الصورة و ضحت.

والله المــــــــــــوفق.

المشاركة الأصلية بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
          وفي فرصه كمان علي اليورو سترالي اظهرها المؤشر ولكن عند التاكد من تحقق الشروط وجدت انه تبقي شرط لم يتحقق وهو عدم ظهور سهم الساعه حتي الان فهل الدخول فيها صحيح ام لا

اسف حبيب قلبي ....... لم اعتمـــــــــــد المؤشـــــــــــــر هنا في هذا المـــــــــــوضوع.......كويس جدا انك فاهم الاستراتيجيـــــــــة...............و دة جميل........

تقبل ودي.

رمضااان كريم

السلاااام عليكم

والله انا عندي على وندسور كان جوة السحابة.....بس الغريب ان امانة و وندسور المفروض زي بعض

انا شغااال والله على و ندسور......و اول مرة اشوف اختلاف علة الشارت للساعة.

الشارت مرفق اخي حسن

حصل خير يا غالي ومفيش أحسن من تحليل الويندسور
            يبقى هنشتغل على منصة ويندسور مع اكسبيرت النسخ
            وكما نعلم الويندسور لا تقبل اللوت 0.01 (إذا أردنا العمل يه) فما هو الحل ؟
            في حل وركزو معايا لازم من عدم تفعيل إدارة المال كي يعمل اكسبيرت spiders101.auto recomm & Ichimoku.EA.V6جيدا على الويندسور
            يعني UseMoneyManagement=false

نغير اللوت من خصائص اكسبيرت النسخ في حالتين كالتالي :
            - في حالة أنك لا تريد استخدام إدارة المال الأوتوماتيكي نضع لوت تابث لكل الصفقات بخصائص اكسبيرت النسخ المستقبل receiver كما بالصورة :

- أما إذا أردت استخدام إدارة المال فما عليك إلا أن تقوم بها من خلال اكسبيرت النسخ بدل من استخدامها باكسبيرت spiders101.auto recomm & Ichimoku.EA.V6 كالتالي كما بالصورة :

اكسبيرت النسخ والمعدل لأن يكون غير منتهي الصلاحية بالمرفقات
            وآسف عن طرح هذه المشاركة هنا فقط ليستفيذ الجميع وشكرا
            بالتوفيق
            الملفات المرفقة

المشاركة الأصلية بواسطة kira-h مشاهدة المشاركة
              حصل خير يا غالي ومفيش أحسن من تحليل الويندسور
              يبقى هنشتغل على منصة ويندسور مع اكسبيرت النسخ
              وكما نعلم الويندسور لا تقبل اللوت 0.01 (إذا أردنا العمل يه) فما هو الحل ؟
              في حل وركزو معايا لازم من عدم تفعيل إدارة المال كي يعمل اكسبيرت الاشيموكو جيدا على الويندسور
              يعني usemoneymanagement=false

نغير اللوت من خصائص اكسبيرت النسخ في حالتين كالتالي :
              - في حالة أنك لا تريد استخدام إدارة المال الأوتوماتيكي نضع لوت تابث لكل الصفقات بخصائص اكسبيرت النسخ المستقبل receiver كما بالصورة :

- أما إذا أردت استخدام إدارة المال فما عليك إلا أن تقوم بها من خلال اكسبيرت النسخ بدل من اكسبيرت سباركو كالتالي كما بالصورة :

اكسبيرت النسخ والمعدل لأن يكون غير منتهي الصلاحية بالمرفقات
              وآسف عن طرح هذه المشاركة هنا فقط ليستفيذ الجميع وشكرا
              بالتوفيق
              مشااااركة حبـــــــــــيب قلبي مفيدة و قيـــــــــــــــــــــمة.

و الله انا كنت شغااال على نستا من زمااان......و بعدين حولت لويندسور......... بس الحاجة الغريبة ان فعلا الشارتات بتبقى مختلفة على الديلي لكن الفريمات الصغيرة لا ...بين الشركااات.....دي اول مرة اكتشفها والله. و خصوصا على مؤشر الايشيموكيـــــــــــو.

حصل خيــــــــــــر........ بس انت تعرف في الصفقة دي بالذات اتبت شارت ودنسور انه ممتاز لان فعلا كان هناك سحابة قفل السعر فيها ......... ودة كان جميل جدا لاثبات ان شارت هذه الشركة شارت قوي......

شــــــــكرا حبيب قلبي.

والله المــــــــــــــــوفق.

مشااااركة حبـــــــــــيب قلبي مفيدة و قيـــــــــــــــــــــمة.

و الله انا كنت شغااال على نستا من زمااان......و بعدين حولت لويندسور......... بس الحاجة الغريبة ان فعلا الشارتات بتبقى مختلفة على الديلي لكن الفريمات الصغيرة لا ...بين الشركااات.....دي اول مرة اكتشفها والله. و خصوصا على مؤشر الايشيموكيـــــــــــو.

حصل خيــــــــــــر........ بس انت تعرف في الصفقة دي بالذات اتبت شارت ودنسور انه ممتاز لان فعلا كان هناك سحابة قفل السعر فيها ......... ودة كان جميل جدا لاثبات ان شارت هذه الشركة شارت قوي......

شــــــــكرا حبيب قلبي.

والله المــــــــــــــــوفق.

الحمد لله على كل حال
                ولا شكر على الواجب
                دمت بود ورمضان كريم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
                  ياقووووووووووووووووووم

ازيكم يا محــــــــــــــترميييين

كل عاااام و انتم بخــــــــــير

اسف حبيب قلبي ....... لم اعتمـــــــــــد المؤشـــــــــــــر هنا في هذا المـــــــــــوضوع.......كويس جدا انك فاهم الاستراتيجيـــــــــة...............و دة جميل........

تقبل ودي.

رمضااان كريم
                    عمي و عم اولادي المحـــترمين
                    ازيك يا سيد المحــــــترميييين

إن شاء الله من المقبولين و الفائزين انت و كل المحترمين

المشاركة الأصلية بواسطة ابوانمار مشاهدة المشاركة
                      عمي و عم اولادي المحـــترمين
                      ازيك يا سيد المحــــــترميييين

إن شاء الله من المقبولين و الفائزين انت و كل المحترمين
                      انت اللي ازيــــــــــــــــك يا سيد المحترمين.......... عندي دور برد رهيب يا قاااااسي....... ودرجة حرارتي عالية كمااان.....و السيد الرئيس اشعلهاا اكثر و اكثــــــــــــر

انت اللي ازيــــــــــــــــك يا سيد المحترمين.......... عندي دور برد رهيب يا قاااااسي....... ودرجة حلرارتي عالية كمااان.....و السيد الرئيس اشعلهاا اكثر و اكثــــــــــــر
                        انا الحمدلله بخير دام انت بخير
                        نحن بخير دام انت بخير دة شعارنا للريس بتاعنا

الله يشفيك اجر و عافية دة علامه من علامات هبوط الخروووف
                        القروون بتاعتة مش قادرة على 590
                        ممكن ينطح 1.00000
                        نطحاً مبرحاً

الف سلامة عليك يا كبير يا رب بحق هذة الايام المباركة اشفى اخونا وائل
                          واكتب لنا جميعا الخير وتقبل اعمالنا

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
                            الف سلامة عليك يا كبير يا رب بحق هذة الايام المباركة اشفى اخونا وائل
                            واكتب لنا جميعا الخير وتقبل اعمالنا
                            ابقى شارك كل شوية يا قااااااااااااااسي عشان نشوف الناس الطعمه دة

المشاركة الأصلية بواسطة ابوانمار مشاهدة المشاركة
                              ابقى شارك كل شوية يا قااااااااااااااسي عشان نشوف الناس الطعمه دة
                              والله من غيركم ما بنكون سعداء او انمار مع احلى هذا الحب بيننا كاخوة
                              وانا معاكم دائما ولكن متابعتى بتكون بهدوووووء مثل عماد اديب بس ما احلاكم مش عايز احسد اللهم اكفينا شر الحاسدين

وكل عام وانتم جميعا بالف خير

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                                والله من غيركم ما بنكون سعداء او انمار مع احلى هذا الحب بيننا كاخوة
                                وانا معاكم دائما ولكن متابعتى بتكون بهدوووووء مثل عماد اديب بس ما احلاكم مش عايز احسد اللهم اكفينا شر الحاسدين

وكل عام وانتم جميعا بالف خير
                                هههههههههههههههههههههه
                                الله يحفظك و يرعاك و يجمعنا في الفردوس الاعلى و نحن متحابين يارب

يعمل...
                                X