تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
    الله يبارك فيك وشكرا علي المتابعه
    مفيش توقعات اليوم يا محمد ؟؟؟؟

المشاركة الأصلية بواسطة خانتها الحياة مشاهدة المشاركة
      مفيش توقعات اليوم يا محمد ؟؟؟؟

لا اختي انا شايف السوق غير مستقر والشغل فيه عشوائي

ان شاء الله من يوم الاثنين مع بداية الاسبوع القادم هايكون في توصيات بانتظام

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

ان شاء الله

سؤال أخي محمد ..
          هل مستوى الدعم الثالث تستخرجه فقط من مؤشر البايفوت ؟؟؟
          وهل في إعتقادك أن الدخول من هذا المستوى لإقتناص 10-30 نقطة قد يكون طريقة جيدة ؟؟؟

المشاركة الأصلية بواسطة abou fares مشاهدة المشاركة
            ان شاء الله
            ان شاء الله كل خير للجميع
            سؤال أخي محمد ..
            هل مستوى الدعم الثالث تستخرجه فقط من مؤشر البايفوت ؟؟؟
            وهل في إعتقادك أن الدخول من هذا المستوى لإقتناص 10-30 نقطة قد يكون طريقة جيدة ؟؟؟
            اختي الكريمة المستويات فيها شوية حسابات بالنسبة لي انا بديلكم الخطوط مباشرة

بالنسبة لاقتناص الفرص فالموضوع فعلا يستاهل
            ولو عندكم استعداد اعمل حساب ديمو وانزل عليه الشغل انا بيجيلي في اليوم من 10 لي18 فرصة وبدخل منهم المفيد والناس لو حابة تشتغل بجد
            انا ممكن اعمل شغل عالي اوي بس صراحة ماعرفش هل في ناس متابعه الموضوع ويستاهل التعب وهل في ناس بتستفيد من العمليات الي بنزلها كل يوم دي ولا كام واحد بيعدوا مرور الكرام وخلاص
            عموما القرار لكم وانا مش هايفرق معايا بجانب الحسابات الي معايا هازود حساب ديمو وينزل عليه الشغل والله كريم

ان شاء الله كل خير للجميع

اختي الكريمة المستويات فيها شوية حسابات بالنسبة لي انا بديلكم الخطوط مباشرة

بالنسبة لاقتناص الفرص فالموضوع فعلا يستاهل
              ولو عندكم استعداد اعمل حساب ديمو وانزل عليه الشغل انا بيجيلي في اليوم من 10 لي18 فرصة وبدخل منهم المفيد والناس لو حابة تشتغل بجد
              انا ممكن اعمل شغل عالي اوي بس صراحة ماعرفش هل في ناس متابعه الموضوع ويستاهل التعب وهل في ناس بتستفيد من العمليات الي بنزلها كل يوم دي ولا كام واحد بيعدوا مرور الكرام وخلاص
              عموما القرار لكم وانا مش هايفرق معايا بجانب الحسابات الي معايا هازود حساب ديمو وينزل عليه الشغل والله كريم
              أكيد الناس حابة تشتغل وانا أولهم .. متابعينك بالمئات ولكن أغلبهم صامتون ..
              10-18 فرصة في اليوم شيء ممتااااااااااااااز .. كفية ندخل 3 أو 4 فرص فقط كل يوم ..
              بالنسبة لي مشكلتي معاك كثرة الفرص لذلك بتوه ومش بعرف أختار الأفضل .. ومش بعرف أدخل أيه وأسيب أيه ..

انا متفرغة للفوركس من الآن لمدة 3 شهور وعندي حساب حقيقي صغير ب5الف دولار وعلى إستعداد أدخل معاك كل يوم على كل الفرص التي تدخل عليها ..

توكل على الله ونحن معاك .. بس عايزين شوية متطوعين لتنظيم االشغل حسب توجيهاتك والتنويه عن الفرص ..

ما رأيك ..؟؟؟

أكيد الناس حابة تشتغل وانا أولهم .. متابعينك بالمئات ولكن أغلبهم صامتون ..
                10-18 فرصة في اليوم شيء ممتااااااااااااااز .. كفية ندخل 3 أو 4 فرص فقط كل يوم ..
                بالنسبة لي مشكلتي معاك كثرة الفرص لذلك بتوه ومش بعرف أختار الأفضل .. ومش بعرف أدخل أيه وأسيب أيه ..

انا متفرغة للفوركس من الآن لمدة 3 شهور وعندي حساب حقيقي صغير ب5الف دولار وعلى إستعداد أدخل معاك كل يوم على كل الفرص التي تدخل عليها ..

توكل على الله ونحن معاك .. بس عايزين شوية متطوعين لتنظيم االشغل حسب توجيهاتك والتنويه عن الفرص ..

ما رأيك ..؟؟؟
                والله يريت يبقي في ناس معانا تشتغل وانا عليا الحساب الديمو ينزل عليه معظم الفرص الي ادخلها

والناس تتابع الحساب ولما يلاقوا فرصة يكتبوها علي المنتدي
                وبكده الجميع يستفيد

والله يريت يبقي في ناس معانا تشتغل وانا عليا الحساب الديمو ينزل عليه معظم الفرص الي ادخلها

والناس تتابع الحساب ولما يلاقوا فرصة يكتبوها علي المنتدي
                  وبكده الجميع يستفيد
                  خلينا نبدأ من يوم الإثنين القادم وتأكد أننا سنجد العشرات معانا ..

معاكم ان شاء الله

علي بركة الله

استاذذى العزيز ر

الف مبروك على الارباح
                        اريد انى اشتغل معاكم
                        ياريت تفهمنا طريقة التوصيات
                        والاستوب كام والهدف كام

يعطيك العافية اخي محمد وبميزان حسناتك يا رب
                          انا شغال باللي قلت لك عليه من زمان والشغل حلو كثير بعد نهاية الشهر سيتم عرض الجدول اكسل
                          الذي اخرني وقوف التوصيات اغلب شهر 12 لختام السنة ولهذا التداول ممكن كان في يومين فلا يتم حسابه وانا شغال ولكن بصمت حتى الانتهاء من التقرير

كل يوم هجيك بسؤال :
                            بالنسبة للصفقات التي ندخلها من المستوى الثالث .. هل نستخدم لها ستوب أم يكون التعزيز أفضل طالما أن الزوج وصل المستوى الثالث وربما يكون إيستنفذ الرينج وحتماً سيحقق الهدف بإذن الله ...!!!

كل يوم هجيك بسؤال :
                              بالنسبة للصفقات التي ندخلها من المستوى الثالث .. هل نستخدم لها ستوب أم يكون التعزيز أفضل طالما أن الزوج وصل المستوى الثالث وربما يكون إيستنفذ الرينج وحتماً سيحقق الهدف بإذن الله ...!!!
                              اذا الحساب يتحمل بدون استوب افضل لان السعر سوف يرجع مرة اخرى لنفس النقطة واذا الحساب ما يتحمل يفضل الاستوب لانه في بعض المرات يعكس عليكي السعر 450 - 500 نقطة بس ممكن يرجع للسعر الاولي خلال 20 يوم وممكن اقل او اكثر بقليل وباقي الرد لاخي محمد

يلا يا محمد باشا .. أدخل ونظم الشغل ووزع المهام ..
                                إطرح علينا ما تريد أن نفعل وسوف نقسم العمل علينا ..

يعمل...
                                X