أرجو المساعدة لا أستطيع الإيداع في شركة فوركس يارد بإستخدام حسابي في الموني بوكرز

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أرجو المساعدة لا أستطيع الإيداع في شركة فوركس يارد بإستخدام حسابي في الموني بوكرز

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    أرجو المساعده في هذه المشكلة حيث أنني لا أستطيع الإيداع من حسابي بالموني بوكرز إلى شركة الوساطة فوركس يارد و حاولت مرارا وتكرار رغم أن الشركة تدعم الموني بوكرز لكني لا أجد الموني بوكرز في خيارات الإيداع فهل هناك طريقه مختلفه أم ماذا

رد: أرجو المساعدة لا أستطيع الإيداع في شركة فوركس يارد بإستخدام حسابي في الموني بوكرز

تكلم مع الدعم الفني للشركه و شوف المشكله لديهم ام ماذا و هما يقدرو يساعدوك قد يكون خيار الايداع عن طريق هذا البنك غير متاح لديهم لمن من بلدك

بالتوفيق
    فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

رد: أرجو المساعدة لا أستطيع الإيداع في شركة فوركس يارد بإستخدام حسابي في الموني بوكرز

شكرا أخي الكريم على ردك و اهتمامك و بالفعل هذا ما فعاته لكنهم ما زالو في عطله
      ولكن أتسائل إن كان تعرض أحد لمثل هذا و حل المشكله

احدي الشركات فعلت هذا من قبل معي و قالو بسبب اني من مصر فممنوع اقوم بالايداع عن طريق الموني بوكرز و لكني تركت هذه الشركه فورا
        و نصيحي مني ابتعد عن فوركس يارد فهي شركة استرائلية و اشتكي الكثير منها فلماذا تريد ان تضيع اموالك
        احمد ربنا انك لم تدع اموالك حتي الان و نصيحة ابحث عن شركه محترمه تكون افضل من هذه الشركه

هل هي فعلا شركة إسرائيلية
          هل أنت متأكد أخي ؟
          قد يكون هذا سبب كافي لتركها إن كان هذا الكلام صحيحا
          هل تنصحني أخي بشركة موثوقه ومحترمة وتسمح بحساب ميكرو ؟؟
          أشكرك جدا على إهتمامك
          وجزاك الله خيرا

المشاركة الأصلية بواسطة Dentist_hussein مشاهدة المشاركة
            هل هي فعلا شركة إسرائيلية
            هل أنت متأكد أخي ؟
            قد يكون هذا سبب كافي لتركها إن كان هذا الكلام صحيحا
            هل تنصحني أخي بشركة موثوقه ومحترمة وتسمح بحساب ميكرو ؟؟
            أشكرك جدا على إهتمامك
            وجزاك الله خيرا
            نعم هي شركة اسرائلية و انا متاكد من كلامي و الا لماذا قولته لك ؟

بالنسبه لشركات محترمه و تقبل ميكرو فعندك شركتين المنتدي وكيل ليهم و هم اكبر الشركات في سوق الفوركس شركه fxdd و شركة fxsol و شركة امانة كبيتال جميعهم يقبل حسابات ميكرو بدون مشكله

لتفح حساب او علشان تقدر تعرف مزايا كل شركه اضغط هنا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يقدم المضارب العربي خدمة فتح حساب حقيقي بكبرى شركات الفوركس المعتمدة وذات مصداقية ، حيث يعد الأن تجارة العملات " الفوركس " من أكبر أسواق المال فى العالم والتى يحصل العميل لدينا على خدامات ومزايا حصرية مقدمة من المضارب العربي (https://www.arabicbroker.com/forum/uploaded/14326_14486103

تقبل تحياتي

السلام عليكم إخوانى
              عندى ردود لكل المشتركين فى الموضوع :
              أولا الصديق Dentist_hussein صاحب الموضوع الايداع عن طريق المانى بوكرز
              اولا أدخل على حسابك فى المانى بوكرز واطلب تحويل المبلغ هايسالك عن الايميل ضيف الايميل (ممنوع وضع ايملات)
              وعلشان تتأكد من الايميل راسل اى حد من فوركس يارد
              وبعد ما تدخل المبلغ اللى هاتحوله هايعطيك تأكيد بالتحويل على الايميل ابعته للشخص اللى بيتابع معاك ولو مفيش راسلنى .
              بالنسبة للصديق اللى بيقول إن فوركس يارد اسرائيليه . بلاش نقول كلام حنا مش فاهمين معناه انا بتاجر مع فوركس يارد من حوالى 4 سنوات أغلب اللى شغالين فى القسم العربى سوريين وطبعا كلنا عافين علاقة سوريا باسرائيل ايه تانى حاجه مش علشان انت موزع لشركه تشوه صورة شركه تانيه ده غلط . ولو عايزين تعرفوا اكتر عن فوركس يارد
              زوروا ايجيبت يارد
              (ممنوع وضع روابط لمواقع اخرى)

او راسلهم على الموقع وانت تتأكد
              التعديل الأخير تم بواسطة hemaaa20032004; 2011 - 07 - 21, 01:44.

المشاركة الأصلية بواسطة rahmow مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم إخوانى
                عندى ردود لكل المشتركين فى الموضوع :
                أولا الصديق dentist_hussein صاحب الموضوع الايداع عن طريق المانى بوكرز
                اولا أدخل على حسابك فى المانى بوكرز واطلب تحويل المبلغ هايسالك عن الايميل ضيف الايميل admin3@safecapltd.com
                وعلشان تتأكد من الايميل راسل اى حد من فوركس يارد
                وبعد ما تدخل المبلغ اللى هاتحوله هايعطيك تأكيد بالتحويل على الايميل ابعته للشخص اللى بيتابع معاك ولو مفيش راسلنى .
                بالنسبة للصديق اللى بيقول إن فوركس يارد اسرائيليه . بلاش نقول كلام حنا مش فاهمين معناه انا بتاجر مع فوركس يارد من حوالى 4 سنوات أغلب اللى شغالين فى القسم العربى سوريين وطبعا كلنا عافين علاقة سوريا باسرائيل ايه تانى حاجه مش علشان انت موزع لشركه تشوه صورة شركه تانيه ده غلط . ولو عايزين تعرفوا اكتر عن فوركس يارد
                زوروا ايجيبت يارد
                www.egyptyard.com
                او راسلهم على الموقع وانت تتأكد
                اهلا بك يا غالي
                انت تتحدث عن فوريكس يارد و قوتها , اين ترخيص شركه فوريكس يارد ؟؟؟
                هل لها ترخيص يثبت اموال العملاء ؟
                ارجوا منك انت ان لا تسوق لشركه ليست جديره بالاحترام
                اذهب على الموقع الشهير جوجل و اكتب فوريكس يارد و سوف تعرف مدى نزاهه هذه الشركه
                تقبل ودي
                بسم الله ما شاء الله , لا حول و لا قوه الا بالله

ما بلاش يا نجم و أرجع و أبعد عن فوركس يارد
                  و الله أنا كنت ناوى أعمل أيداع عندهم و لكن الحمد لله عقلى رجعلى
                  نصيحة بلاش و شوف شركة كويسة .. و على فكرة الناس هنا كلها أخواتك و بينصحوك الصح
                  عشان حرام فلوسك تضيع على الفاضى

يعمل...
                  X