سؤال عن شحن نتللر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال عن شحن نتللر

السلام عليكم ورحمة الله ...
    يا جماعة أنا كنت بشحن نتلر عن طريق فيزا بنك مصر وبعد كده وقفت ...
    ولما كلمت خدمة العملاء رد عليا واحد فاهم بعد ثلاث محاولات فاشلة وقاللي ان شركة فيزا وقفت التعامل مع البنوك الالكترونية علما بأن الفيس سحب عادي مني بعد تحويل للدولار في الاعلانات الممولة ...
    وبعد كه روحت عملت ماستر كارد من البنك الاهلي المصري ... وأنا بشحن حسابي في نيتللر العملية رضو فشلت
    وظهر ليا الرسالة المرفقة .... وفي ثواني راحت اوتوماتيك وعرفت ان الشحن لم يتم ...
    كلمت خدمة العملاء في البنك الاهلي مرتين ... قالولي إن مفيش أي عملية ظهرت قدامهم خالص
    مش عارف أشحن نيتللر ....
    يا ترى لو فيه حل أشحن بيه نتللر تفيدوني !!!!
    الملفات المرفقة

رد: سؤال عن شحن نتللر

نتلر عامل اوبشن رخم اوى الاول الشحن لغير المضاربة التانى الشحن للمضاربة

قابلتنى المشكلة ديه اكتر من مرة
    وكنت بختار المضاربة يدينى فشل العملية

فجربت واخترت غير المضاربة فتم الشحن لنتلر وبعد الشحن دخلت اشحن حسابى فى شركة الوساطة نتلر رفض العملية لانى اخترت غير المضاربة

وحلتها بانى اخترت غيرالمضاربة وبعد كدة حولت الفلوس من نتلر على حسابى فى سكريل بس بياخدو 3% من التحويل لنتلر لسكريل

لو الحل ده اشتغل معاك يبقى معندكش مشكلة فى الكريدت الخاصة بيك اما لو مشتغلش يبقى المشكلة فى البنك حلها مع البنك بتاعك

رد: سؤال عن شحن نتللر

المشاركة الأصلية بواسطة olahaa مشاهدة المشاركة
      نتلر عامل اوبشن رخم اوى الاول الشحن لغير المضاربة التانى الشحن للمضاربة

قابلتنى المشكلة ديه اكتر من مرة
      وكنت بختار المضاربة يدينى فشل العملية

فجربت واخترت غير المضاربة فتم الشحن لنتلر وبعد الشحن دخلت اشحن حسابى فى شركة الوساطة نتلر رفض العملية لانى اخترت غير المضاربة

وحلتها بانى اخترت غيرالمضاربة وبعد كدة حولت الفلوس من نتلر على حسابى فى سكريل بس بياخدو 3% من التحويل لنتلر لسكريل

لو الحل ده اشتغل معاك يبقى معندكش مشكلة فى الكريدت الخاصة بيك اما لو مشتغلش يبقى المشكلة فى البنك حلها مع البنك بتاعك
      مشكور على الرد والتوضيح

يعمل...
      X