تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

ملاحظه بسيطه ومهمه بالنسبه ليوم الجمعه وايضا لاخر يوم بالشهر نكتفي دايما باعلى مستوي ليوم الخميس اذا كنا داخلين شراء وايضا نكتفي بادنى سعر ليوم الخميس اذا كنا داخلين بيع لانها حتعتبر لافتتاح الاسبوع اللذي يليه هاي او لو اسبوعي وايضا لايخفيكم انه اذا صادف يوم جمعه ونهايه شهر ايضا تكون هناك ترتيب مواقع وجني ارباح فلا تكون امالكم قووويه في الايام هاذي وبالتوفيق للجميع

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

اليورو دولار اشارت بيع على الساعه

المشاركة الأصلية بواسطة لاغير مشاهدة المشاركة
        اضافه بسيطه بعد اذن الرفيق مالي (رفيق حرب العملات)خلونا زي الخواجات ماندخل صفقه الا متاكدين منها طيب كيف نتاكد منها ببساطه عندنا نقطتين مهمين اولا ظهور السهم عند دعم او مقاومه وشرحنا كيف طريقت رسمها يدوي ونعيد كمان نفتح فريم الديلي وناخذ اعلى سعر للشهر اللي فات وادنى سعر وايضا نفتح اربع ساعات وناخذ الهاي واللو وايضا نفتح قريم الساعه وناخذ الهاي واللو الخاص باليوم الماضي بالنسبه للاربع ساعات ناخذ الهاي واللو الخاص بالاسبوع الفايت طبعا اللي حيحدد اللي فات هو فواصل الفتره وطريقه اظهارها كالاتي (كلك يمين عالتشارت واضغط خصائص ومن ثم اضغط مشترك ومن ثم نضع علامه صح على المربع اللي يقول اضهار فواصل الفترات )طيب العمليه الثانيه اللي نتاكد ان السعر ماراح يرجع للسهم اللي ظهر لابد من وجود ارتكاز للموجه اللتي انكسرت يعني عند ظهور السهم مثلا للشراء لو نظرنا للقاع اللي ظهر عنده السهم لابد من وجود شموع قبل السهم تساويه بالمنطقه اللي ظهر فيها او ادنى منه يعني عند ظهور السهم بعدم وجود القاع يعني علامه وهميه وموجه غير مرتبه وبالمرفقات تشارت يوضح الطلوع اللي حصل باليورو دولار بالاعتماد على الدعوم والمقاومات وسوف اعرض نفس التشارت يشرح وجود القاع الصحيح والشرط الثاني للدخول والتشارت هو للشرط الاول بس وارجو لكم التوفيق وهي ملاحظه بسيطه قابله للنقاش وقابله للغلط واقول هذا الكلام لانني لااريد الدخول بمهاترات جرد اجتهاد مني ومساهمه مني لمجهودات اخي مالي

اخي العزيز
        افهم من شرحك انه السهم الاخير علي الاربع ساعات واليومي هوصفقة بيع وهمي ام صفقه بيع حقيقيه

المفأجاة ستكون باذن الله مفيدة ومهمة لكل من :

- واحد عندة امل يضاعف ويدبل حسابة

- واحد نفسة في عائد شهري من الفوركس

- واحد معاة اموال وعايز يستثمر لزيادة اموالة

- واحد بيحلم بمشروع ونفسة يحقق هدفة

- واحد نفسة في سيارة اخر موديل

- واحد نفسة يتغلب علي الخوف والطمع بداخلة

- واحد نفسة ميتعلقش في صفقة تانية واعصابة تتعب

- واحد نفسة ينجح في هذا السوق

واحد نفسة يسافر للحج او العمرة والمشكلة في الاموال

ادعولنا ربنا يوفقنا ونحقق احلام الناس دي كلها

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
          ( أحب الأعمال إلى الله سرور تدخله على قلب مسلم)
          صدق رسول الله صلي الله علية وسلم

المفأجــــــــــــاة غدا باذن الله

ربنا يوفق الجميع
            وبنتظارك اخي العزيز...

طال انتظارنا للمفاجأة أخ مالي وإن شاء الله نحقق جميع أحلامنا سوية وبالتوفيق للجميع
              وَلِلحُرِّيَّةِ الحَمراءِ بابٌ بِكُلِّ يَدٍ مُضَرَّجَةٍ يُدَقُّ
              STOP LOSS IS MY
              FRIEND

اضافه بسيطه بعد اذن الرفيق مالي (رفيق حرب العملات)خلونا زي الخواجات ماندخل صفقه الا متاكدين منها طيب كيف نتاكد منها ببساطه عندنا نقطتين مهمين اولا ظهور السهم عند دعم او مقاومه وشرحنا كيف طريقت رسمها يدوي ونعيد كمان نفتح فريم الديلي وناخذ اعلى سعر للشهر اللي فات وادنى سعر وايضا نفتح اربع ساعات وناخذ الهاي واللو وايضا نفتح قريم الساعه وناخذ الهاي واللو الخاص باليوم الماضي بالنسبه للاربع ساعات ناخذ الهاي واللو الخاص بالاسبوع الفايت طبعا اللي حيحدد اللي فات هو فواصل الفتره وطريقه اظهارها كالاتي (كلك يمين عالتشارت واضغط خصائص ومن ثم اضغط مشترك ومن ثم نضع علامه صح على المربع اللي يقول اضهار فواصل الفترات )طيب العمليه الثانيه اللي نتاكد ان السعر ماراح يرجع للسهم اللي ظهر لابد من وجود ارتكاز للموجه اللتي انكسرت يعني عند ظهور السهم مثلا للشراء لو نظرنا للقاع اللي ظهر عنده السهم لابد من وجود شموع قبل السهم تساويه بالمنطقه اللي ظهر فيها او ادنى منه يعني عند ظهور السهم بعدم وجود القاع يعني علامه وهميه وموجه غير مرتبه وبالمرفقات تشارت يوضح الطلوع اللي حصل باليورو دولار بالاعتماد على الدعوم والمقاومات وسوف اعرض نفس التشارت يشرح وجود القاع الصحيح والشرط الثاني للدخول والتشارت هو للشرط الاول بس وارجو لكم التوفيق وهي ملاحظه بسيطه قابله للنقاش وقابله للغلط واقول هذا الكلام لانني لااريد الدخول بمهاترات جرد اجتهاد مني ومساهمه مني لمجهودات اخي مالي
                بارك الله فيك اخي الكريم معلومات قيمة ومفيده

في انتظارك وانتظار المفاجاه

ياربي ياكريم جعلك بالجنه يامحمد علي انته ووالديك وكل من تحب وجميع المشاركين وجميع المسلمين وجميع خلق الله وانا معاكم وبارك الله فيك وفي حياتك ومالك واهلك اميت يارب العالمين

المشاركة الأصلية بواسطة المدنى مشاهدة المشاركة
                      اخي العزيز
                      افهم من شرحك انه السهم الاخير علي الاربع ساعات واليومي هوصفقة بيع وهمي ام صفقه بيع حقيقيه
                      ياحبيب قلبي لم يظهر اي سهم عالاربع ساعات ولكن ظهر على فريم الساعه واحلى منه مافي مرتد من فريم الديلي واعتبر مع افتتاح الاسبوع الجديد هو هاي اربع ساعات يعني هاي اسبوعي ودبل توب بفريم اربع ساعات بالنسبه للتشارت الاخير مقاوماته كلها جديده وخاصه للاسبوع الجاي ومحمد وعدنا كلنا بمفاجئه من العيار الكبير ارجو انتظارها وانا ايضا منتظر المفاجاه وبسمع كلامه وبطبقه بالحرف الواحد واسمع كلامه احسن لانه باذن الله وتوفيقه الراجل هذا اوكيه وميه ميه وربنا يكتبله الاجر والمثوبه وطوله العمر ومهما دعينا له ماراح نوفيه حقه

المشاركة الأصلية بواسطة تياقو مشاهدة المشاركة
                        ربنا يوفق الجميع
                        وبنتظارك اخي العزيز...

بارك الله فيك اخي الكريم

قولي اية اخبارك علي فريم الدقيقة

المشاركة الأصلية بواسطة lord68 مشاهدة المشاركة
                          طال انتظارنا للمفاجأة أخ مالي وإن شاء الله نحقق جميع أحلامنا سوية وبالتوفيق للجميع

ان شاء الله تعجبك انا كل دة برتب ليها علشان تطلع حاجة تعجب الناس وتفيدهم كمان

المشاركة الأصلية بواسطة الدكتوري مشاهدة المشاركة
                            في انتظارك وانتظار المفاجاه

تابع معنا غدا باذن الله ستجد ما يسرك

ياربي ياكريم جعلك بالجنه يامحمد علي انته ووالديك وكل من تحب وجميع المشاركين وجميع المسلمين وجميع خلق الله وانا معاكم وبارك الله فيك وفي حياتك ومالك واهلك اميت يارب العالمين

بارك الله فيك علي الدعوة الجميلة دي مش عارف اقولك اية بجد

ولك بمثل هذا الدعاء وان شاء الله كلنا معا في الجنة

بصراحة تقديرا للراجل دة استاذ محمد علي لازم نسمي المؤشر علي اسمة M.aly

لانه انا متابعة من زمان وهو اللي سماة توصيات اوتوماتيك علي ما اعتقد

عايز اعرف راي باقي الاعضاء في الفكرة وكمان راي استاذ محمد علي

وانا عارف الي الاعضاء هتوافق

كل واحد فينا يغير اسم المؤشر علي الجهاز بتاعة ويسمية M.aly يعني محمد علي

وياريت يتغير اسمة في اول مشاركة كمان

طبعا الفكرة دي اللي طرحها العضو دكتوري وانا بصراحة مأيد الفكرة

هيبقي مؤشر للتاريخ ان شاء الله

يعمل...
                                X