مسابقة الحسابات التجريبية بجوائر 5000 دولار برعاية fxsol

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: انطلاق مسابقة الحسابات التجريبية بجوائر 5000 دولار بمناسبة عيد الاضحي برعاية fxso

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
    يجب عليك عند الاشتراك في مسابقة المضارب العربي عدم الاشتراك في اي مسابقات اخري في نفس الشركة
    تمام اخى شكرا لتوضيحك وبالنسبة قمت بارسال ميل ببيانتى مرتين والميل الثانى كان بعد ساعات من الميل الاول خوفا ان الا يكون الميل الاول وصل هل يوجد ضرراو مشكلة

• رد: انطلاق مسابقة الحسابات التجريبية بجوائر 5000 دولار بمناسبة عيد الاضحي برعاية fxso

المشاركة الأصلية بواسطة pro.ahmedibrahim مشاهدة المشاركة
      تمام اخى شكرا لتوضيحك وبالنسبة قمت بارسال ميل ببيانتى مرتين والميل الثانى كان بعد ساعات من الميل الاول خوفا ان الا يكون الميل الاول وصل هل يوجد ضرراو مشكلة

لا يوجد مشكلة

اجازة سعيدة للجميييييييييييييييع
        وبالتوفيييييييييييق لجميع المتسابقين
        (حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

تم ارسال البينات
          بالتوفيق للجميع

بالتوفيق للجميع ان شاء الله
            النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ....ان خـير مـافـيها تـرك مافـيها
            لادار للمـرء بعـد الـموت يـسكنها ....إلا التي كان قبل الموت بانيها
            فـإن بـنـاهـا بـخيـر طـاب مـسكنه ....وإن بـنـاها بـشـر خـاب بانـيها
            اموالنـا لذوي المـيـراث نجـمعـها ....ودورنا لـخـراب الدهر نـبـنيها
            اين الملوك التي كانت مسلطنة حتى سقاها من كأس الموت ساقيها
            كم من مدائن في الآفاق قد بنيت...امست خرابا وافنى الموت اهليها
            ان المكــارم اخـــلاق مطـــهــرة.....الـدين اولـهـا والـعقـل ثانـيـها
            والعـلـم ثالـثـها والحلم رابعها .....والجود خامسها والفضل سادسها
            والبرسابعها والشــكر ثامـنـها .....والـصبـر تاسـعها والليـن باقــيها
            لاتـركـنـن إلى الـدنـيا ومافـيها .....فالـموت لاشـك يـفـنـيـنا ويـفنيها
            واعمل لدار غدا رضوان خازنها...والـجـار احـمـد والرحمن ناشيها
            قصورها ذهب والمسك طينتها...والزعفران حشيش نابت فيها

تم الاشتراك وارسال البيانات ولاكن مجموع المشاركات بالمنتدى ضروري يكون اكتر من 50 مشاركة ؟
              النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ....ان خـير مـافـيها تـرك مافـيها
              لادار للمـرء بعـد الـموت يـسكنها ....إلا التي كان قبل الموت بانيها
              فـإن بـنـاهـا بـخيـر طـاب مـسكنه ....وإن بـنـاها بـشـر خـاب بانـيها
              اموالنـا لذوي المـيـراث نجـمعـها ....ودورنا لـخـراب الدهر نـبـنيها
              اين الملوك التي كانت مسلطنة حتى سقاها من كأس الموت ساقيها
              كم من مدائن في الآفاق قد بنيت...امست خرابا وافنى الموت اهليها
              ان المكــارم اخـــلاق مطـــهــرة.....الـدين اولـهـا والـعقـل ثانـيـها
              والعـلـم ثالـثـها والحلم رابعها .....والجود خامسها والفضل سادسها
              والبرسابعها والشــكر ثامـنـها .....والـصبـر تاسـعها والليـن باقــيها
              لاتـركـنـن إلى الـدنـيا ومافـيها .....فالـموت لاشـك يـفـنـيـنا ويـفنيها
              واعمل لدار غدا رضوان خازنها...والـجـار احـمـد والرحمن ناشيها
              قصورها ذهب والمسك طينتها...والزعفران حشيش نابت فيها

المشاركة الأصلية بواسطة ahmad963 مشاهدة المشاركة
                تم الاشتراك وارسال البيانات ولاكن مجموع المشاركات بالمنتدى ضروري يكون اكتر من 50 مشاركة ؟

نعم ضروري شكرا لك

لما بفتح صفقة شراء مثلا لية بيجى فى الاوامر المعلقة بيفتح لوحد صفقة عكسية تبدا من الوصول للهدف انا محدد فى الصفقة الاولى
                  يعنى مثلا انا داخل شراء 1.3050 وحاطط هدف 1.3090
                  اول ما بكتب الهدف البرنامج لوحدة بيعمل صفقة معلقة بيع من السعر 1.3090
                  انا كنت بلغى بعد كدة الامر الملق دة لكن دلوتى مش عارف الغيها كل ما االغى الصفقة المعلقة
                  يتلغى الهدف انا محددة فى الصفقة الاولة ياريت حل او توضيح يمكن انا مش فاهم

تم التسجيل وارسال البيانات
                    شكرا لكم
                    *** أذكر الله ***

تم تغير موعد التسجيل لينتهي يوم 18 نوفمبر

بالتوفيق للجميع

انا دخلت بحساب وتمرجن
                        بينفع افتح حساب تاني في نفس المسابقة ؟

المشاركة الأصلية بواسطة weam13 مشاهدة المشاركة
                          انا دخلت بحساب وتمرجن
                          بينفع افتح حساب تاني في نفس المسابقة ؟

لا يجوز لك ذلك فهذا مخالف لشروط المسابقة

لما بفتح صفقة شراء مثلا لية بيجى فى الاوامر المعلقة بيفتح لوحد صفقة عكسية تبدا من الوصول للهدف انا محدد فى الصفقة الاولى
                            يعنى مثلا انا داخل شراء 1.3050 وحاطط هدف 1.3090
                            اول ما بكتب الهدف البرنامج لوحدة بيعمل صفقة معلقة بيع من السعر 1.3090
                            انا كنت بلغى بعد كدة الامر الملق دة لكن دلوتى مش عارف الغيها كل ما االغى الصفقة المعلقة
                            يتلغى الهدف انا محددة فى الصفقة الاولة ياريت حل او توضيح يمكن انا مش فاهم
                            باشا ممكن تفهمنى علشان انا مش فاهم البرنامج كويس

باشا ممكن تفهمنى علشان انا مش فاهم البرنامج كويس

اهلا بك اخي الكريم

http://www.arabicbroker.com/forum/sh...ad.php?t=47865

http://www.arabicbroker.com/forum/sh...ad.php?t=35131

هذة روابط شرح البرنامج بالتفصيل تدلل وعيوني لك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تم التسجيل وأرسال البيانات

يعمل...
                                X