ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

[QUOTE=sparko;354636]ازيك يا قاااااااااااااسي.........انا بكلمك الان من الشارع بعد ما تم طردي نهائيا من البيت.....كل سنة وانت طيب باة

طيب ان اية رائيك على فريم الديلي.....مغري مش كدة!!!
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    دة الظغط العاااااااااااااااااااااااااااااااالى يا ابني

صباح الخير
      ازيكم يا جماعة
      اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
      اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

اخر ماتوصل الية الياباني

ارجو المعذره من اساتذتي (سباركو و وابوانمار والدكتور )
          عندي سؤال ثاني اذا امكن ...

عند تحديد اتجاه مؤشر هيكن اشي في كل من اليومي وال 4 ساعات و يكونان متطابقان ولنفرض كان باللون الأحمر (نزول) و ايضا ظاهر اشارة مؤشر الأخ مالي (Aoto Recommendations) باللون الأحمر نزولا في اليومي وال 4 ساعات
          وفي شارت الساعه كانت هذه الاشارات السابقه جميعها ضاهره ايضا لكن مع اختلاف مؤشر هيكن اشي كان باللون الأزرق وبعد كم شمعه تغير الى الأحمر

سؤالي هل يجوز ان ادخل بيع بعد تغيير لون مؤشر هيكن اشي في شارت الساعه مع العلم بأن جميع الاشارات مستمره في النزول في اليومي وال 4 ساعات

أتمنى اني وصلت الفكره ... و أعذروني للاطاله ترى انا لم اشارك في اي منتدى من قبل (كنت مشاهد فقط)

و أشكركم جميعا على ترحيبكم فيني

و اتمنى من الله ان ترجعون الى بيوتكم ( سباركو و ابو انمار ) أحسن من المشي في الشارع خصوصا في الجو البارد ... هههههه

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة

عند تحديد اتجاه مؤشر هيكن اشي في كل من اليومي وال 4 ساعات و يكونان متطابقان ولنفرض كان باللون الأحمر (نزول) و ايضا ظاهر اشارة مؤشر الأخ مالي (Aoto Recommendations) باللون الأحمر نزولا في اليومي وال 4 ساعات
            وفي شارت الساعه كانت هذه الاشارات السابقه جميعها ضاهره ايضا لكن مع اختلاف مؤشر هيكن اشي كان باللون الأزرق وبعد كم شمعه تغير الى الأحمر

سؤالي هل يجوز ان ادخل بيع بعد تغيير لون مؤشر هيكن اشي في شارت الساعه مع العلم بأن جميع الاشارات مستمره في النزول في اليومي وال 4 ساعات

أتمنى اني وصلت الفكره ... و أعذروني للاطاله ترى انا لم اشارك في اي منتدى من قبل (كنت مشاهد فقط)

و اتمنى من الله ان ترجعون الى بيوتكم ( سباركو و ابو انمار ) أحسن من المشي في الشارع خصوصا في الجو البارد ... هههههه
            نعم حبيب اللبي يجب ان يتغير طعم الهيكن الى نفس اللون و الطعم و ظهور نفس الاشارة على الساعة بس مش في كل الاوقات
            و بعدين لا يغرك نحن عملين رجاااااااااالة بس في الشارع لكن في البيت على
            و بعدين انا من يوم نا عرفت سباركو و الدكتور و انا في الشااااااااارع

هههههههههههههههههههههههههه

الله يخليك يا بو انمار تكفه قاعد ابجي من الضحك ... حرام عليك بطنننننننني

شكرا جزيلا على الافاده يا حجي

هههههههههههههههههههههههههه

الله يخليك يا بو انمار تكفه قاعد ابجي من الضحك ... حرام عليك بطنننننننني

شكرا جزيلا على الافاده يا حجي
                ههههههههههههههههههههههه
                الله يســـــعدك
                لا تخاااف حبيب اللبي الدور جاي عليك بس خلي الثلاثة ايام بتاعت الضيافة تعدي

عند تحديد اتجاه مؤشر هيكن اشي في كل من اليومي وال 4 ساعات و يكونان متطابقان ولنفرض كان باللون الأحمر (نزول) و ايضا ظاهر اشارة مؤشر الأخ مالي (aoto recommendations) باللون الأحمر نزولا في اليومي وال 4 ساعات

اهلا بالراجل الطيب.............الحمدلله جالسين في البيت.....بس سباركو وابوانمار برا البيت ان شاء الله يكون نصيبك مش زيهم
                  بالنسبة لسؤالك الحاكم لك الديلي الاساس ثانوي اربع ساعات اذا كان الديلي معطي بيع والهيكن احمر بيع على راحتك عند ظهور اشارة البيع للاربع ساعات والساعة وخاصة اذا تحت السحابة اذا بيع .......اما شراء فوق السحابة

وزي ماقالك الجماعة دول لاتمشي معاهم نهايتك في الشارع...............ههههههههههههه

يا رجاااااااااااااله الدنيا برد اوووووووووووي ....حد يشوف بطانيـــــــــــة ....نايمين في الشارع...منــــك للاكلت ذراع جوزهــــــــا يا قااااااااااسي ......هــــــــــــــــو مفيــــــــــــــش رحمـــــــــــــــة!!!
                    ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
                    الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

مشكور أخوي أبوأنمار و تمون يا حجي أنا اخوك الصغير ... اضغطني ليييين تشبع

وشكرا دكتور doddy على الجواب و مفهوم شرحك ... لكن هل بالضروره ان انتظر ايضا على شارت الساعه بالذات مؤشر (aoto recomandations) ايضا يعطيني نفس الاشارت؟؟

لانه اذا كان واجب الانتظار .. معناته انه السعر راح يذهب نوعا ما بعيدا عن نقطة التحول في ترند الساعه ...

أرجو المعذره على كثرت أسألتي

استاذي SPARKO انصحك في بطانيات MORA صناعه اسبانيه 100%
                      جوده عاليه ما راح ما تحس بالبرد لغاية ما الله ايسرها معاك و يحنن القلوب و تدخل البيت
                      هههههه

نسيت ابلغكم اني بالأمس لقيت اشاره على nzd/usd
                        و اخذته long و طلعت منه بسعر 79.10 واكتفيت بال 55 pips والحمد لله

وليضا لغيت اشاره على eur/chf
                        وأخذته short على سعلر 1.2135 و لغاية الان معطيني 24 pips
                        لكن لم أظلع منه منتظر ال 50 pips

وبالنسبه ل stoploss لغاية الان لم استعملها لاني لا أعرف كيف و اين.
                        مره اخرى اذا امكن التوضيح لانه ال takeprofit انا شخصيا راح ادخل بعقدين
                        الأول 50 pips و الثاني يكون مفتوح مع stop متحرك لكل 70 pips

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                          يا رجاااااااااااااله الدنيا برد اوووووووووووي ....حد يشوف بطانيـــــــــــة ....نايمين في الشارع...منــــك للاكلت ذراع جوزهــــــــا يا قااااااااااسي ......هــــــــــــــــو مفيــــــــــــــش رحمـــــــــــــــة!!!
                          ازيك يا سباركو
                          ابعتلك لحاف احسن

بقولك يا غالي اكتب موضوع في قسم الاقتراحات و الشكاوي علشان عايزك في موضوع مخصوص

بفكر اعزمك علي حواوشي ب 5 جنية الرغيف ايه رايك ؟؟؟
                          فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

نسيت ابلغكم اني بالأمس لقيت اشاره على nzd/usd
                            و اخذته long و طلعت منه بسعر 79.10 واكتفيت بال 55 pips والحمد لله

وليضا لغيت اشاره على eur/chf
                            وأخذته short على سعلر 1.2135 و لغاية الان معطيني 24 pips
                            لكن لم أظلع منه منتظر ال 50 pips

وبالنسبه ل stoploss لغاية الان لم استعملها لاني لا أعرف كيف و اين.
                            مره اخرى اذا امكن التوضيح لانه ال takeprofit انا شخصيا راح ادخل بعقدين
                            الأول 50 pips و الثاني يكون مفتوح مع stop متحرك لكل 70 pips
                            السلام عليــــــــــــكم ورحمـــــــــــة الله و بركاتــــــــــــه.

الف مبروووك و ربنا يبارك فيك وفي مالك ...امين يارب

معلش انا طالب منك ان ترفع الشارتات للصفقات اللي انت بتدخــــــــل فيها لكي يستفيد اكبر عدد من الناس او الاعضــــــاء حتى ننبهم الى جدية الاستراتيجية و مدى الارباح الحقيقية التى بعون الله يتم تحقيقها.

كل واحد يمكن ان يضع take profit and stop loss بالطريقة التى تناسبه.....بــــس انا شخصيا احبذ ان ان الاثنين نحددهما بتغير اشارة الفريمات الاكبر لهكن اشي لفريم الدخول...... اي اطلق الربح ينمو طول ما الهكن لم يتغير على الفريمات الاكبر. فلو دخلت من فريم الساعة profit or stop يمكن تحديدهما من تغير لون الهكن الاربع ساعات....ولو انت تتبع ادارة راس المال جيدا فانتظر تغير اشارة الديلي من الخروج من الصفقة.

و برده كل واحد حر في الموضوع دة.....الاستاذ حسونة اقترح وقال ان في 30 نقطة ان شاء الله مضمونين.....ميجراش حاجة ممكن ان تاخذ 30 نقطـــــــــة...

المهم والله في الموضوع هو ان نرى الموجب دائما على الشاشة او المنصـــــــة.....وان شاء الله سوف نحققه سويـــــــــــــــا.

والله المــــــــــــــوفق.

المشاركة الأصلية بواسطة almsre مشاهدة المشاركة
                              ازيك يا سباركو
                              ابعتلك لحاف احسن

بقولك يا غالي اكتب موضوع في قسم الاقتراحات و الشكاوي علشان عايزك في موضوع مخصوص

بفكر اعزمك علي حواوشي ب 5 جنية الرغيف ايه رايك ؟؟؟
                              مدلعــــــــــني انت يا مصـــــــــــــري........حواااااااوشي من ابــــــــــــو 5 جنيـــــــة..........بس انت ماتعـــــــــــــــرفنيش انا ممكن اكــــــــــــل ولا عشـــــــرين 20 رغــــــــــــــيف.......فــــــــــــكر و اوعى تتهـــــــــــــــور لا تتعـــــــــــــور

انـــــــــــــا مش مســــــــؤل

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                                مدلعــــــــــني انت يا مصـــــــــــــري........حواااااااوشي من ابــــــــــــو 5 جنيـــــــة..........بس انت ماتعـــــــــــــــرفنيش انا ممكن اكــــــــــــل ولا عشـــــــرين 20 رغــــــــــــــيف.......فــــــــــــكر و اوعى تتهـــــــــــــــور لا تتعـــــــــــــور

انـــــــــــــا مش مســــــــؤل
                                ولا يهمك يا وائل كل لحد لما تشبع بس انتا هتحاسب علي الزيادة
                                منتظرك تفتح موضوع في قسم الاقتراحات و الشكاوي علشان عايزك
                                افتح الموضوع باي اسم مفيش مشكله

بالتوفيق
                                فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

يعمل...
                                X