ماهو افضل اكسبرت لمنصة fxcm خمسة ارقام

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ماهو افضل اكسبرت لمنصة fxcm خمسة ارقام

يا جماعة من فضلكم عايز اكسبرت هيشتغل عندي في الفترة اللي هكون فيها خارج المنزل عايز اكسبرت لمنصة 5 ارقام يكون آمن وبسيط علما انهسوف يعمل على حساب فيه مبلغ محترم جدا
    اهم حاجة ارفاق نسخة جيدة من الاكسبرت وتوضيح افضل اعدادات للمنصة 5 ارقام وهل سوف يتم زيادة صفر في الاعدادات ام سوف يتم تركها كما هي ولكم جزيل الشكر

ملحوظة / الاكسبرتات تفشل دائما معي لعدم وضع اعدادات مميزة للمنصة 5 ارقام ولا يتم توضيح زيادة الصفر في كل خانات الاعدادات من عدمة
    We Gain without Pain

رد: ماهو افضل اكسبرت لمنصة fxcm خمسة ارقام

حسب ضني لا يوجد هكذا الاكسبيرت الجبار الي انت عاوزو حتى لو عمل على 6 اصفار لو لقيت واحد ارسلي مسج عالخاص
    وشكرا

اتفضل ياباشا الاكسبريت ده بيشتغل على منصة الخماسية بدون مشاكل ان شاء الله ومرفق معاه الاعدادات كلها بس هتضع الاعدادات وهو هيشتغل علطول يدون اضافة 0 او غيره
      هو اكسبريت مجرب فتره كويسه وشغال الان على حساب حقيقى كمان بس طبعا انت هتجربه فترة ديموا واكيد على سيرفر عشان يشتغل 24 ساعه
      انت بس كل اللى هتعمله هتظبط اللوت بتاعك على حسب رأس لمال
      يعنى مثلا 10 سنت لكل 1000 دولار
      وجرب ديموا طبعا فترة كافية
      ارفقت ليك كشف عملته سريع سريع باكتيست
      الملفات المرفقة

ممكن سؤال اخي الفاضل
        حملت الاكسبيرت بالجهاز بس هل يحتاج احمل كل الاستراتيجيات علشان يشتغل الاكسبيرت ولا يكتفى بالاكسبيرت فقط

المشاركة الأصلية بواسطة سوق ون مشاهدة المشاركة
          ممكن سؤال اخي الفاضل
          حملت الاكسبيرت بالجهاز بس هل يحتاج احمل كل الاستراتيجيات علشان يشتغل الاكسبيرت ولا يكتفى بالاكسبيرت فقط
          ياباشا مفيش استراتجيات ولا حاجة انت تقصد مؤشرات يعنى
          على العموم الاكسبريت عبارة عن ملفين فقط والباقى ده اللى هو العملات دى الاعدادات بس
          لو فيه حاجة مش فاهمها عرفني

انت 100% والله يا حسام هجرب وهرجعلك بكشف الحساب عشان نتكلم
            We Gain without Pain

المشاركة الأصلية بواسطة hossam elsawy مشاهدة المشاركة
              اتفضل ياباشا الاكسبريت ده بيشتغل على منصة الخماسية بدون مشاكل ان شاء الله ومرفق معاه الاعدادات كلها بس هتضع الاعدادات وهو هيشتغل علطول يدون اضافة 0 او غيره
              هو اكسبريت مجرب فتره كويسه وشغال الان على حساب حقيقى كمان بس طبعا انت هتجربه فترة ديموا واكيد على سيرفر عشان يشتغل 24 ساعه
              طيب على أي فريم وأي عملة :)
              We Gain without Pain

ممكن أعرف هل يتم تفعيل الاستوب والتيك بروفيت ام انه يعمل بدون ذلك ارجو التوضيح لأن أنا عايز أعرف هو بغلق ارباحه وخسائره بناء على إيه ارجو توضيح ديناميكية تشغيلة ولك ألف شكر

سؤال كمان هل جربته على حساب حقيقي
                We Gain without Pain

المشاركة الأصلية بواسطة amth2011 مشاهدة المشاركة
                  طيب على أي فريم وأي عملة :)
                  ممكن أعرف هل يتم تفعيل الاستوب والتيك بروفيت ام انه يعمل بدون ذلك ارجو التوضيح لأن أنا عايز أعرف هو بغلق ارباحه وخسائره بناء على إيه ارجو توضيح ديناميكية تشغيلة ولك ألف شكر

سؤال كمان هل جربته على حساب حقيقي
                  سؤالك الاول يوضح انك جديد في موضوع الاكسبرتات ده
                  ههههههههههههه
                  بص ياباشا
                  انا ارفقت فولدرين
                  الاول ده اللى فيه فيلين الاكسبريت
                  الثانى بقى ده الاعدادات هتلاقي فيه كذا فيل كل واحد منهم مكتوب فيه العمله بتاعته
                  مثلا هتلاقي حاجة زى كده (audnzd m5) يبقى دى اعدادات زوج الاوزى نيوزلندي فريم 5 دقائق ومثلا (eurusd h1) يبقى اعدادات اليورو دولار فريم الساعة وهكذا
                  تمام كده ياباشا
                  سؤالك التانى : انا لم اجربه على حساب حقيقى انا الان بجربه على حساب ديموا طبعا الاول على سرفر حتى اطمئن اولا قبل تشغيله على حسابي الحقيقي
                  انما صاحب الموضوع قال انه مشكله على حساب حقيقي
                  وبالنسبة للتيك بروفيت او استوب لوس لاتلعب فيها كل ملف اعداداته زى ما هى ممكن بس تلعب في اللوت حسب وضع حسابك
                  اى خدمه

سؤالك الاول يوضح انك جديد في موضوع الاكسبرتات ده
                    ههههههههههههه
                    بص ياباشا
                    انا ارفقت فولدرين
                    الاول ده اللى فيه فيلين الاكسبريت
                    الثانى بقى ده الاعدادات هتلاقي فيه كذا فيل كل واحد منهم مكتوب فيه العمله بتاعته
                    مثلا هتلاقي حاجة زى كده (audnzd m5) يبقى دى اعدادات زوج الاوزى نيوزلندي فريم 5 دقائق ومثلا (eurusd h1) يبقى اعدادات اليورو دولار فريم الساعة وهكذا
                    تمام كده ياباشا
                    سؤالك التانى : انا لم اجربه على حساب حقيقى انا الان بجربه على حساب ديموا طبعا الاول على سرفر حتى اطمئن اولا قبل تشغيله على حسابي الحقيقي
                    انما صاحب الموضوع قال انه مشكله على حساب حقيقي
                    وبالنسبة للتيك بروفيت او استوب لوس لاتلعب فيها كل ملف اعداداته زى ما هى ممكن بس تلعب في اللوت حسب وضع حسابك
                    اى خدمه
                    ألف شكر على ردك أنا مش حكاية جديد في الاكسبرتت انما بتلخبط من كتر الفولدرات انت شرحك 100000000000000% والله بجد
                    We Gain without Pain

طيب يا حسام هو ليه مشكلة على الحقيقي أنا شايفو شغال إلى حد ما كويس ولا انت رايك إيه عندك كشف حساب لحساب شغال بيه بالاكسبرت ده ؟
                      We Gain without Pain

طيب يا حسام هو ليه مشكلة على الحقيقي أنا شايفو شغال إلى حد ما كويس ولا انت رايك إيه عندك كشف حساب لحساب شغال بيه بالاكسبرت ده ؟
                        والله انا مش عندي لانى لسه مشغله الاسبوع ده بس على السرفر بتاعي
                        فعلى اخر الاسبوع ابعتلك الريبورت ياسيدى انما الموضوع الاصلى للراجل صاحب الاكسبريت لو عاوزنى ابعتهولك مفيش مشكله عندي بس انت عارف مينفعش عشان ممنوع في المنتدى

يعمل...
                        X