تعلم تحليل الفوليوم و الاسبريد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: اتعلم تحليل الفوليوم و الاسبريد" اقوى شىء ممكن تشوفه فى المتاجرة و تحليل السوق

المشاركة الأصلية بواسطة ezincenter مشاهدة المشاركة
    و الله أقسمت فصدقت ، فانا أصبحت ادخل لهذا الموقع إلا لكي اشكر الأخ صاحب هذا الموضوع ، الحمد لله تعلمت الكثير فانا اعمل دروس خصوصية من وراكم هههه اقتربت ان أكمل الكتاب الذي تترجم منه ، فعلا رااائع .
    هلاوالله انا اظفتك

بس شكلك معطيني الايميل اصور معاة ههههههههههههه

ادخل المسنجر ياطيب

• رد: اتعلم تحليل الفوليوم و الاسبريد" اقوى شىء ممكن تشوفه فى المتاجرة و تحليل السوق

اخي صاحب الموضوع ممكن طلب

ياليت تحلل الي حصل في الدولار فرنك امس من صعود 1000نقطة

المشاركة الأصلية بواسطة كن ماتشاء مشاهدة المشاركة
        اخي صاحب الموضوع ممكن طلب

ياليت تحلل الي حصل في الدولار فرنك امس من صعود 1000نقطة
        تدخل البنك السويسرى بالامس لكى يحل المشكلة

المشاركة الأصلية بواسطة meto123123 مشاهدة المشاركة
          تدخل البنك السويسرى بالامس لكى يحل المشكلة

لكن لم يكن هناك خبر فجئة خرج علينا الخبر بعد صعوودة بالف نقطة وعرفنا انة تدخل من السويسري

لكن ودي اعرف من الاستاذ ترند هل كانت هناك تنبئات بالفوليم لصعودة كل هذا الحد

الف مبروك استاذنا نادر على هذه الورشه الرائعه وحصولك على المركز الاول واذكر حضرتك بم طلبته منك من قبل وهى متى ادخل الصفقه وكيف اخرج ووقف الخساره وحضرتك وعدتنى بانك سترد على فانا فى انتظار فيديو يوضح للمبتدئين امثالى لاسلب المتاجره بهذه الطريقه الرائعه ولكن بمستوى المبتدئين وانا باهنأ حضرتك مره اخرى

السلام عليكم اخواني الكرام
              حقيقه سجلت في هذا المنتدي علي شان هذا الموضوع الرائع
              واتقدم بالشكر الجزيل لاخونا تريدر هنتر وانشاء الله تكون في ميزان حسناته

المشاركة الأصلية بواسطة كن ماتشاء مشاهدة المشاركة
                هلاوالله انا اظفتك

بس شكلك معطيني الايميل اصور معاة ههههههههههههه

ادخل المسنجر ياطيب
                هههه لا ليس كذلك و إنما أنا لا ادخل ل المسنجر إلا في أوقات قليلة جدا لضيق الوقت ، إن أردت ممكن نتفق على موعد ، يناسبك يوم السبت المقبل أو الأحد ؟
                Finally i Follow The Smart Money

ارجوا المساعده
                  الملف رقم 13 اعاني مشاكل في تحميله وشكرا

المشاركة الأصلية بواسطة ezincenter مشاهدة المشاركة
                    هههه لا ليس كذلك و إنما أنا لا ادخل ل المسنجر إلا في أوقات قليلة جدا لضيق الوقت ، إن أردت ممكن نتفق على موعد ، يناسبك يوم السبت المقبل أو الأحد ؟

اتفقنا يوم السبت بس ادخل وياليت ايميل ياهو او هوتميل

جميل اتوقع مايصلح

بسم الله الرحمن الرحيم
                      اولا ...........الف مليون مليون مبروك وربنا يدوم عليك النجاح فى كل مجالات الحياة
                      والله يا صحبى
                      اقصد يا استاذى ... يا استاذى الحبيب
                      انت تستاهل بجد والله العظيم على المجهود الرائع اللى انت بتبذله معانا
                      وفعلا فوزك ده نتيجة التعب اللى احنا كلنا شايفينه فى عملك الموفق باذن الله
                      وكمان نتيجة دعوات الاخوة الافاضل فى الورشه لك عن ظهر قلب
                      لان الله يستجيب دعوة المسلم لاخيه المسلم عن ظهر قلب لانها لا تحتمل الرياء
                      وفقق الله الى الخير دائما وحب فعل الخير ووفقق الى ما يحبه ويرضاه

بالمناسبه يا نادر فيه حاجه شخصيه كنت عاوز اقللك عليها بس بصراحه مش عارف اقللك ولا لا خايف لتزعل .. بس يا صحبى الواجب والحب الاخوى يخلينى لازم اقلك بس يا ريت ترد عليا

اقول ولا ما اقولشى .... اقول ولا ما اقولشى......اقول ولا ما اقولشى

اخوك محمود

هو الاستاذ نادر فين شكله ميعرفش انه كسب المسابقة
                        لعل الغيبة دة خير باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة meto123123 مشاهدة المشاركة
                          هو الاستاذ نادر فين شكله ميعرفش انه كسب المسابقة
                          لعل الغيبة دة خير باذن الله
                          و الله ببالي من يومين و انشاء الله خير
                          sigpic

بسم الله الرحمن الرحيم

ايه يا عم نادر انت لغاية دلوقتى ما قريت مشاركاتنا
                            شكلك كمان معرفتش انك كسبت ولا انت مش عاوز تفرحنا معاك...
                            ليه طيب ؟... داحنا اخواتك. .. ...............
                            عموما يا عم احنا والله فرحنالك من قلوبنا وربنا يباركلك يا صحبى فى كل غالى عليك..

على فكره ...انا لسا حالا كنت بذاكر دروس معاليك يا عمده
                            وداخل مخصوص والله علشان لقتنى كل اما افهم حاجه جديده فى الفوليوم ابقى عاوز أجى اقلك الف مليون شكر ....فعلا والله بجد انا بشكرك يا نادر لان ربنا جعلك سبب انك تخلينا نقدر نفهم الدنيا ماشيه ازاى فى السوق. بعد اما كنا خلاص الواحد زهق من السوق ده
                            ولسا اللى جاى احسن باذن الله ...
                            وان شاء الله مع بعضينا لازم نرد الاقلام اللى ادهالنا السوق... ........
                            ها نوريه يا نادر........
                            الف شكر يا حبيبى
                            وربنا يدوم عليك الصحه ..

السلام عليكم
                              اخي نادر عسى بعدك عنا خير يارب
                              الله يرجعك لينا سالم

اسف اسف يا اخوانى على التأخر معلش جالى سفر فجأة
                                اعتذر لكم بشده بشده جدا و انا الحمد لله بخير و هانكمل ورانا شغل كتيير لازم نخلصه لم اطلع على السوق الا اليوم فى ساعة كتابة هذه المشاركة و الفرص كانت ما شاء الله اتمنى يكون اى احد من الاخوة استفاد من هذه الفرص و انا رجعت و اسف بشده انى لم انوه عن هذا السفر لأنه جاء مفاجىء لى
                                VSA TEAM
                                LEARN TO TRADE WITH SMART MONEY
                                STOP BEING A HERD TRADER

هنا تجد فيديوهات الشرح
                                هنا تجد فيديوهات التطبيقات على السوق

قناة يوتيوب للعمليات الحية على السوق بأسلوب الفوليوم و المدى

يعمل...
                                X