اعلان : انطلاق مسابقة الحسابات التجربيبة للمضارب العربي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: اعلان : انطلاق مسابقة افضل ورشة توصيات برعاية fxdd

مردتش عليا يا استاذ محمد بخصوص موضوع التوصيات بتاع المسابقه ..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
      عاوز شركة تكون مسجلة وموثوق فيها وكيون فيها حساب اسلامى ووالحد الادنى يكون 200 دولار او اقل والايداع والسحب بالفيزا
      ارجو الرد بسرعة ......جزاكم الله خيرا

السلام عليكم استراتيجيه جيده باتوفيق لجميع

GBP/USD
        Sell @ 1.6331
        Stop 41pip
        Target 31pips

EUR/USD
        sell @1.4291
        Stop 41pip
        Target 31pips

USD/CHF
        BUY @0.9161
        Stop 41pip
        Target 31pips

USD/JPY
        BUY @ 85.21
        Stop 41pip
        Target 31pips

USD/CAD
        BUY @ 0.9591
        Stop 41pip
        Target 31pips

AUD/USD
        Sell @ 1.0481
        Stop 41pip
        Target 31pips

NZD/USD
        Sell @ 0.7771
        Stop 41pip
        Target 31pips
        ﻻ أستطيع أن أخلق شخصية مؤقتة ﻷعجاب اﻷخرين .. هذا أنا ولن أتغير

علمتني الجاهلية أن الارهاب لا دين له ... ف علمني الإسلام أن الإرهاب فرض على كل مسلم "ترهبون به عدو الله"

لا اشبه احد ولا اسعى ﻷن اشبه احد فأنا معجب بشخضيتي واعتبر نفسي متميزا عن غيري ليس غرورا ولكن هذا انا

المشاركة الأصلية بواسطة mostafa s مشاهدة المشاركة
          السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
          انا بس عايز اسال حضرتك سؤال هو المؤشر ده انت اللى عامله ...
          انا ممكن اديك رابط موقع فيه الاف المؤشرات فيهم ما لايقل عن 20 مؤشر شبيه للمؤشر بتاعك .. ومنهم المؤشر بتاعك ..
          انت يكون ليك حق تقول الكلام ده لو انا اخدت استراتيجيتك .. لكن حاجه مش بتاعتك متتكلمش فيها .. على فكره انا مش واخد المؤشر ده منك ... انا جايبه من موقع اجنبى .. عليه مؤشرات واكسبيرتات كتير ..لو عايزه اديهولك يا برنس
          ومؤشر الاستاذ محمد على عندى من زمان كان هو منزله على احد المنتديات العربيه بدون ذكر اسماء وانا قلت فى الورشه بتاع استاذ محمد انى اشتغلت بيه وهو كويس جدا .. وقلت كمان اننا محتاجين ليه مؤشر للفلتره ..
          وكمان فى موضوع التوصيات انا قلت ان التوصيات مش بتتبع طريقه او استراتيجيه واحده لا ديه اكثر من استراتيجيه وقولت انى هنزلهم كلهم باذن الله ...
          يبقى بقى يا برنس مدام انت مش عارف حاجه يبقى لو سمحت متدخلش فى اللى ملكش فيه ...

ياريت يا استاذ محمد لو موضوعى مش هيرجع تقولى ...
          شكرا يا استاذى الكريم ... الشكر موصول للاستاذ محمد على فقط .. على مجهوده مع الاعضاء ..
          يا حبيبي انا قلــــــــــــت مش عــــــــــــــــــاوز جواب...........

و لية ماجبتش مؤشر اخر من العشرين مؤشر اللي شبة المؤشر اللي انا نشرتة من اللي انتا لقيتهم يا وحش المؤشرات و الاستراتيجيات؟؟؟؟؟؟؟

وماتجبش ورا علشان الاستاذ محمد ((مشرف)) ويا حرام نفسك تكمل في المسابقة.....

زعلتني يا شيخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          استراتيجية اية يا ابو استراتيجية

هههههههههههههههههههههههه

ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
          الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

يا برنس لا انا مجبتش ورا ولا حاجه
            وعلى فكره انا لا استاذ مؤشرات ولا استراتيجيات ... انا مجرد شخص عملت فكره ونزلتها ..
            بس انت مجوبتنيش المؤشر ده من صنع حضرتك ... كتبت عليه اسمك .. حقوق الطبع محفوظه للاستاذ سباركو متيقلى لا ...
            وانا بستاذن الاداره .. انى انزل رابط لموقع على المنتدى ومتيقلى ناس كتير عارفين الموقع ده ...
            ياااااااااااااااااااا برنس محدش عارف مين اللى عايز يكسب المسابقه بالظبط لو على المسابقه يا عم انا اسيهالك .. ولو على الاستراتيجيات ... انا مبتدا على قدى مش قدك يا عم المحترف .... ولو على الفوركس كله ... فانت تعرف ايه فى الفوركس اصلا يا برنس علشان تتكلم معايا كده ...
            وعلى فكره انا مش بجيب ورا من الاستاذ محمد ولا حاجه بس ده استاذى وفضله عليا من زمااااااااااان واستفدت كتير من مواضيعه يا برنس مش ورا ولا حاجه ... وبرضه لو عايز اللينك بتاع الموضوع اللى على المنتدى الاخر بتاع الاستاذ محمد على ... بعد اذن الاداره ممكن انزله ...

خلاص يا جماعة استهدوا بالله

وقولوا اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

المشاركة الأصلية بواسطة الزلزال مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم استراتيجيه جيده باتوفيق لجميع

gbp/usd
                sell @ 1.6331
                stop 41pip
                target 31pips

eur/usd
                sell @1.4291
                stop 41pip
                target 31pips

usd/chf
                buy @0.9161
                stop 41pip
                target 31pips

usd/jpy
                buy @ 85.21
                stop 41pip
                target 31pips

usd/cad
                buy @ 0.9591
                stop 41pip
                target 31pips

aud/usd
                sell @ 1.0481
                stop 41pip
                target 31pips

nzd/usd
                sell @ 0.7771
                stop 41pip
                target 31pips

اخ زلزال الموضوع دة ليس لكتابة التوصيات

لازم تفتح موضوع منفصل

يا برنس لا انا مجبتش ورا ولا حاجه
                  وعلى فكره انا لا استاذ مؤشرات ولا استراتيجيات ... انا مجرد شخص عملت فكره ونزلتها ..
                  بس انت مجوبتنيش المؤشر ده من صنع حضرتك ... كتبت عليه اسمك .. حقوق الطبع محفوظه للاستاذ سباركو متيقلى لا ...
                  وانا بستاذن الاداره .. انى انزل رابط لموقع على المنتدى ومتيقلى ناس كتير عارفين الموقع ده ...
                  ياااااااااااااااااااا برنس محدش عارف مين اللى عايز يكسب المسابقه بالظبط لو على المسابقه يا عم انا اسيهالك .. ولو على الاستراتيجيات ... انا مبتدا على قدى مش قدك يا عم المحترف .... ولو على الفوركس كله ... فانت تعرف ايه فى الفوركس اصلا يا برنس علشان تتكلم معايا كده ...
                  وعلى فكره انا مش بجيب ورا من الاستاذ محمد ولا حاجه بس ده استاذى وفضله عليا من زمااااااااااان واستفدت كتير من مواضيعه يا برنس مش ورا ولا حاجه ... وبرضه لو عايز اللينك بتاع الموضوع اللى على المنتدى الاخر بتاع الاستاذ محمد على ... بعد اذن الاداره ممكن انزله ...

انت مصدق بذمتك اللي انت بتقولة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فكرة اية اللي انت بتكلم عليها يا وحش المؤشرات و الاستراتيجيات((( و بنقول عندنا ثورة ...افتكر انت من بتوع الثورة المضادة))) بذمتك فكرة من ثلاثة مؤشرات نزلوا من كام يوم و يا محاسن الصدف يا حرام جتلك نفس الفكـــــــــرة في نفس الوقت........!!!!!!!!!!! فعلا توارد افكـــــــار رهيب يا وحش الاستراتيجيات...

بالنسبة للمسابقة ان مش مشتلرك فيهــــــا و لم اشترك في اي مســــــــــابقة قبل كدة و المرة الوحيدة اللي كسبت فيها لم اكن مشترك يا حبي و لكن كان تكـــــــــــريم و اكيد كان عندي احسن من الف مسابقة.

بالنسبة انا عارف اية في الفوريكس يا وحش الاستراتيجيات و المؤشرات نسيب الناس اللي تحـــــــكم مش انت وانت على حد قولك انك لسة صغير و مبتدأ .....انا اعرف فوريكس و انت لســـــــة في الاعداديـــــــــــة

بالنسبة انت بتحب الاستاذ محمد يا عم حبــــــــة بس مش علشان بتحبة تاخذ مؤشرة و مؤشري كمــــــان.......علشان انت مابتحبنيش ولا انا بحــــــبك يا وحش الاستراتيجيات و المؤشرات.

سبحان الله سبحان الله عندمـــــــا تسرق فكرة و تبقى حق مكتـــــسب من اجل كام دولار عـــــــــاوز يكسبهم شخص و يتكلم بلســــــــــان الحق.....

كلمة اخيرة يا وحش الاستراتيجيات و المؤشرات راجع كلامي جيدا اذا كنت اصلا بتعرف تراجع لن تجد كلمة مؤشري...........ستجد المؤشر الذي نشرته فقط....و طبعا مش انا اللي عامله.........بعترف امامك يا وحش الاستراتيجيات و المؤشرات علشان انا خايف و مرعوب منك.............

فعلا وحش وحش وحش...........

فعلا اذا لم تستحي فافعل ما شئت.......

((( (وخلــــــــــــــــــــــــــص الكـــــــــــــــــلام) )))
                  والله الموفـــــــــــــق

والله يا برنس انا ما وحش استراتيجيات ولا مؤشرات ولا حاجه
                    انا مش عارف انت زعلان ليه ده مؤشر انت نشرته ... ومش بتاعك ... على فكره استراتيجيتك منشوره فى اكثر من منتدى عربى بنفس الصيغه ونفس الكلام انا مش بقول انها مش استراتيجيتك لا انا بس بقولك للعلم ... واكيد الناس ديه نقلاها منك ... انا مش بشكك ابدا لا سمح الله علشان متفهمش غلط ...
                    انا اخدت المؤشر اللى هو مش بتاعك اصلا وانت مجرد شخص نشرته .. ودمجته مع مؤشر تانى لاحد الاعضاء علشان انت زعلان بس فعملوا استراتيجيه انا شايف انها كويسه من وجهه نظرى طبعا ونزلتها ..
                    يبقى سرقت افكار ايه يا بتاع لافكار انت ...
                    على فكره مش انا اللى اسرق افكارك انت يا ملك الافكار ... يا بتاع المؤشر ...
                    والله ياريت نسيب الناس تحكم بنا ... ولو كلامى فى حاجه غلط ... ياريت حد يقولى يا جماعه ..
                    اما بالنسبه لحكايه ملك المؤشرات والاستراتيجيات ... وحكايه انك تعرف فوركس وانا لسه فى اعدادى فزى ما قولت نسيب الناس تحكم بنا ....
                    سلام يا بتوع الكلام ... قال ثوره قال ... والله منا عارف مين اللى بقى بيتكلم على الثوره ديه ولا مين .... وربنا اللى عالم بالناس ...
                    تحياتى يا غالى

والله يا برنس انا ما وحش استراتيجيات ولا مؤشرات ولا حاجه
                      انا مش عارف انت زعلان ليه ده مؤشر انت نشرته ... ومش بتاعك ... على فكره استراتيجيتك منشوره فى اكثر من منتدى عربى بنفس الصيغه ونفس الكلام انا مش بقول انها مش استراتيجيتك لا انا بس بقولك للعلم ... واكيد الناس ديه نقلاها منك ... انا مش بشكك ابدا لا سمح الله علشان متفهمش غلط ...
                      انا اخدت المؤشر اللى هو مش بتاعك اصلا وانت مجرد شخص نشرته .. ودمجته مع مؤشر تانى لاحد الاعضاء علشان انت زعلان بس فعملوا استراتيجيه انا شايف انها كويسه من وجهه نظرى طبعا ونزلتها ..
                      يبقى سرقت افكار ايه يا بتاع لافكار انت ...
                      على فكره مش انا اللى اسرق افكارك انت يا ملك الافكار ... يا بتاع المؤشر ...
                      والله ياريت نسيب الناس تحكم بنا ... ولو كلامى فى حاجه غلط ... ياريت حد يقولى يا جماعه ..
                      اما بالنسبه لحكايه ملك المؤشرات والاستراتيجيات ... وحكايه انك تعرف فوركس وانا لسه فى اعدادى فزى ما قولت نسيب الناس تحكم بنا ....
                      سلام يا بتوع الكلام ... قال ثوره قال ... والله منا عارف مين اللى بقى بيتكلم على الثوره ديه ولا مين .... وربنا اللى عالم بالناس ...
                      تحياتى يا غالى
                      حبيب قلبــــــــــــــــي يا مصطـــــــــــــفي .......خلـــــــــــــــــص الكلام يا حبيبـــــــــــــــــــي

و انا رديت عليــــــــــــــك وربنـــــــــــــــــــا يوفقق و يرزقك . و ياريت ماتكتبش غير رابط او عنوان الاستراتيجية اللي انا سارقها من اي منتدى عربي او منتدى اجنبي علشان الناس تعرف سباركو الغشاش سارق الاستراتيجيات و التي ينسبها لتفسه من غير وجهه حـــــــــــق.......ارجوك يا مصطفى باشا تضع عنوان الاستراتيجية اللي انا سارقهــــــــــا ....ارجوك بارك الله فيك.

و سلملي على الاستراتيجيات يا وحش المؤشرات يا ملك الافكار.

ملحوظة : والله يا وحش ما كنت اتكلمت معاك ولا نصف كلمة لو كان فية شوية من الاحمر في التعامل...وعلى فكرة اقسم بالله العظيم ولا تهمني الاستراتيجية و لا الف استراتيجية هبلة زيهــــا.....

وسلملى على الافكار.......

يا باشا ربنا اللى يعلم انى ما قولت انك سارق الاستراتيجيه ولا اى حاجه من الكلام ده انا مش عارف انت جبته منين ...
                        انا قولت الاستراتيجيه منقوله فى اكثر من منتدى بنفس الصيغه قولت منقوله..........؟ مش عارف انت جبت الكلام اللى بتقوله ده منين .. الصراحه ...
                        على العموم تسلم لسوء الظن ....
                        تحياتى ليك يا غالى ...

• اعلان : انطلاق مسابقة اكبر خاسر للحسابات التجريبية برعاية fxdd

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخواني الكرام اعضاء منتديات المضارب العربي

كما وعدناكم بمسابقات قوية بافكار مختلفة اسبوعيا

وحرصا منا علي تقديم مسابقات قوية ومفيدة تفيد الاعضاء

نعلن عن تقديم مسابقة

اكبر خاســـر

فكرة المسابقة

مسابقة اكبر خاسر هي مسابقة فريدة من نوعها الفائز بها هو من سيستطع خسارة اكبر قدر من الحساب ولكن بشروط وقواعد

ستجدها داخل شروط المسابقة

ولنري عندما يتاجر الشخص متعمدا الخسارة كم يستطيع ان يخسر من حسابه

ولنعرف ما هو سبب خسارة الكثير من المضاربين ونقدم لهم حلول مثالية ان شاء الله

وسيكون بالنهاية درس امام الجميع تخيل انك تتاجر لكي تخسر لا لكي تربح هل ستخسر

ام لا وسيكون فكر مختلف لمعرفة اهمية ادارة رأس المال ومعرفة طريق الربح الحقيقي

هي مسابقة وطريقة للتعلم والربح ايضا

شروط الاشتراك بالمسابقة

1 - يقوم المشتركين بفتح حساب تجريبي بقيمة 10,000 علي

منصة شركة fxdd فرع مالطا وارسال البيانات علي الميل

التالي arabicbroker@live.com

2- البيانات المطلوبة

الاسم:
                          الايميل :
                          رقم التليفون:
                          البلد:
                          المعرف في المنتدى :
                          رقم الحساب:
                          باسورد المتاجرة:
                          باسورد المشاهدة:

3- يجب علي المتسابقين الالتزام بالدخول ب 5% من قيمة الحساب في كل الصفقة

اي ما يساوي 5 عقود ميني ( نصف لوت )

4- لا يتم فتح اكثر من صفقة علي الحساب الواحد بمعني لاتفتح صفقة اخري الا بعد غلق

الصفقة الاولي

5 - اقصي عدد للعقود لكل حساب 25 عقد ستاندرد اي ان لكل متسابق 50 صفقة فقط

يقوم بفتحها علي الحساب لتحقيق اكبر خسارة والفوز بالمسابقة لان كل صفقة تكون

بنصف لوت ( 5 عقود ميني )

6 - لا يتم التداول علي الحساب بعد نفاذ عدد العقود المحددة للمتسابق وهي

25 عقد ستاندرد

7 - يجب ان تظل الصفقة علي الاقل نصف ساعة بالسوق ( ممنوع الاسكالبنج )

8 - لا يتم المتاجرة علي العملات ذات الاسبريد العالي اكثر من 6 نقاط ممنوع

9 - سيتم استبعاد من سيقوم بالاشتراك اكثر من مرة

10 - المسابقة مستمرة لمدة اسبوع من يوم 11 ابريل الي نهاية الاسبوع

والاشتراك مفتوح طوال فترة المسابقة

11 - كل من يخالف اي شرط من الشروط سيتم استبعادة من المسابقة تلقائيا

الجوائز

سيكون هناك فائزين يحصل كل منهما علي حساب حقيقي بقيمة 250 دولار

مقدمة من شركة fxdd

نشكر شركة fxdd علي رعايتها للمسابقة

والموضوع سيكون مخصص للرد علي الاستفسارات

مع تحيات ادارة منتديات المضارب العربي

• رد: اعلان : انطلاق مسابقة اكبر خاسر للحسابات التجريبية برعاية fxdd

شكرااا لكم

جاري الاشتراك

و لي اسئلة ارجو الرد عليها
                            1 اين نتائج المسابقات السابقة
                            2 هل شرط المسابقة افتح يعني عقد 0.5 في الميتا صحيح ام خطئ بمعدل 50 صفقة كاقصى حد

شكراا لكم
                            الفوركس ليس سر........ بل خبرة

المشاركة الأصلية بواسطة elmahi مشاهدة المشاركة
                              شكرااا لكم

جاري الاشتراك

و لي اسئلة ارجو الرد عليها
                              1 اين نتائج المسابقات السابقة
                              2 هل شرط المسابقة افتح يعني عقد 0.5 في الميتا صحيح ام خطئ بمعدل 50 صفقة كاقصى حد

شكراا لكم

تم اعلان نتيجة جميع المسابقات اخي الكريم

عدا مسابقة افضل ورشة التوصيات حيث يتم مراجعة نقط الدخول والخروج وهي لسة منتهي منذ يوم تقريبا

والعقد هكذا 0.5 يعني نصف لوت

بسم الله توكلت على الله
                                تم الاشتراك فى المسابقة وتم ارسال البيانات على الاميل المذكور اعلاه

يعمل...
                                X