كابوس شركه انستا فوركس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• كابوس شركه انستا فوركس

بسم الله الرحمن الرحيم
    انا عرفت الفوركس من حوالى سنتين عن طريق صديق ونصحنى بشركه انستا فوركس المهم بدات اتعامل بعد فتره من التدريب ولما استقريت على استراتيجيه معينه وبدات اكسب جيت اسحب 300 دولار رفضت الشركه السحب وسحبوا كل الاموال اللى كسبتها وسابو خمسه دولار اللى هما اخر ايداع
    معرفش هما لغو السحب ليه ؟ لانى كسبت وابتديت افهم الموضوع واتحكم فى الطمع
    ولا اصلا الفوركس خدعه ومفيش حد بيكسب منه وكل دا وهم عايشينه
    ولا لانى حققت الف دولار من خمسه دولار ف 3 ايام فقط
    انا طبعا مصدوم بقالى سنتين واهم نفسى بموضوع ويطلع ف الاخر فشنك وصرفت عليه فى السنتين دول حوالى 1500 دولار
    انا بس بطلب من الناس اللى مع الشركه دى انها تسيبها لانهم فعلا نصابين والصور فى المرفقات
    اول صوره لحسابى بالامس والتانيه بتبين انهم سحبوا الاموال
    الملفات المرفقة

رد: كابوس شركه انستا فوركس

السلام عليكم و رحمه الله وبركاته

اولا الله يعوض عليك في الاموال التي ربحتها لانك تعاملت مع شركة نصابة و مصنفة اسكام في جميع المواقع الاجنبية و لا اعرف لماذا نصحك صديقك بها هل لانه يحصل علي عمولة 1.5 نقطة من اي صفقة تقوم بفتحها بحسابك او لغير ذلك و لكنك اساءت اختيار الشركة المناسبة .

الفوركس حقيقة و ليس خدعة و يمكنك التعامل مع الشركات الكبري و اذا ربحت مليون دولار من مبلغ 100 دولار سوف تسحبهم دون ادني مشكلة .
    فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

فعلا انا اسات اختيار الشركه لكن للاسف دا اللى كان متاح ساعتها لانى مكنش عندى خبره عن الشركات
      لكن انا طريقه شغلى ع الاخبار ممكن اعرف ايه افضل شركه فى المجال ده

المشاركة الأصلية بواسطة محمد محمد مشاهدة المشاركة
        فعلا انا اسات اختيار الشركه لكن للاسف دا اللى كان متاح ساعتها لانى مكنش عندى خبره عن الشركات
        لكن انا طريقه شغلى ع الاخبار ممكن اعرف ايه افضل شركه فى المجال ده
        اهلا اخي العزيز

شركة FXSOL و شركة FXDD من الشركات الكبري و الموثوق بها عالميا و يمكنك التعامل معهم باي مبلغ

للتعرف علي الشركتين و فتح حسابك تحت رعاية المضارب العربي للاستفادة من مزايا المضارب المقدمة لعملائة تفضل الرابط

بالتوفيق
        فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

يعمل...
        X